پیتسبورگ پرو 2023 | خط و نشان مدعیان برای شکست هادی چوپان

مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 در شرایطی برگزار خواهد شد که چهره‌های بزرگ بدنسازی جهان در آن فیگورگیری افتخاری خواهند داشت و هادی چوپان غایب بزرگ این استیج خواهد بود
کدخبر (179159) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:38
1 190
پیتسبورگ پرو 2023 | خط و نشان مدعیان برای شکست هادی چوپان
مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 در شرایطی برگزار خواهد شد که چهره‌های بزرگ بدنسازی جهان در آن فیگورگیری افتخاری خواهند داشت و هادی چوپان غایب بزرگ این استیج خواهد بود

به گزارش سرخ نیوز، با نزدیک شدن به برگزاری رقابت پیتسبورگ پرو 2023 که بامداد 23 اردیبهشت آغاز خواهد شد، کریس استو نگاه دقیقی به ستاره‌هایی انداخته است که انتظار می‌رود در این رویداد به روی صحنه بروند. کریس استو در مصاحبه‌ای با «RxMuscle» عنوان کرده است که بیگ رامی و درک لانسفورد که هر دو برای قهرمانی در مستر المپیا پیش رو در تلاش هستند، نمایش خوبی در پیتسبورگ پرو 2023 داشته باشند. رامی و لانسفورد به همراه بزرگانی چون شان کلاریدا، سامسون داودا، رافائل براندائو، هانتر لابرادا و کریس بامستد در این مسابقات فیگورگیری افتخاری خواهند داشت. در یک سال گذشته بخش آزاد مردان پس از پایان مسابقات مستر المپیا 2022 دچار تحولاتی اساسی شد. در مستر المپیا 2022 در حالیکه بسیاری از کارشناسان بدنسازی مانند استیو وینبرگ معتقد بودند که بیگ رامی از شرایط آرمانی خود دور است، این بدنساز مصری در نهایت پس از دو سال قهرمانی متوالی در مستر المپیا، به رده پنجم سقوط کرد. در عوض هادی چوپان تخت و تاج سلطنت را به دست گرفت و اولین قهرمانی خود در این رقابت را کسب کرد. پس از هادی چوپان بدنسازانی چون درک لانسفورد و نیک واکر در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

فیگورگیری بزرگان بدنسازی روی استیج پیتسبورگ پرو 2023

در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 که در ماه مارس برگزار شد، قضاوت مسابقات به موضوع داغ محافل بدنسازی تبدیل شد. واکر علیرغم اینکه به عنوان ورزشکاری با بالاترین جایگاه در مستر المپیا وارد این رویداد شد، پس از سامسون داودا از نیجریه، رقابت را در رتبه دوم به پایان رساند. در این میان درک لانسفورد اعلام کرد که تصمیمی برای شرکت در آرنولد کلاسیک ندارد و از تعطیلات خارج از فصل برای افزایش آمادگی جهت قهرمانی در مستر المپیا استفاده خواهد کرد. این در حالی بود که سال گذشته پس از بدعهدی بیگ رامی و عدم حضور در پیتسبورگ پرو 2022، این درک لانسفورد بود که روی صحنه فیگور گرفت. به هر شکل ممکن نیک واکر و درک لانسفورد توانستند این نمایش را از آن خود کنند؛ اتفاقی که باعث شد درک لانسفورد دعوت اختصاصی از مستر المپیا برای حضور در این رقابت دریافت کند. با توجه به اهمیت فیگورگیری به عنوان مهمان در مسابقات پیتسبورگ پرو، بسیاری این نمایش را به عنوان پیش درآمدی برای مستر المپیا می‌دانند. استو معتقد است که بیگ رامی پس از پایان فیگورگیری به عنوان مهمان در پیتسبورگ پرو 2023، به جامعه بدنسازی یادآوری خواهد کرد که او همچنان یک تهدید غیر قابل چشم پوشی در مستر المپیا است.
کلمات مرا به یاد داشته باشید، اسلم دانک. بیگ رامی در فرم خوبی خواهد بود و بسیار بزرگتر از همیشه روی صحنه می‌آید. ما می‌توانیم همه چیز را به عقب برگردانیم اما باید جلو برویم.

شرایط درک لانسفورد بهتر از بیگ رامی است

استو انتظار دارد درک لانسفورد مانند سال گذشته، همه را تحت تاثیر قرار دهد. او معتقد است قهرمان سابق دسته 212 پوند می‌تواند نمایش بهتری حتی نسبت به سال 2022 داشته باشد. استو می‌گوید لانسفورد در قسمت بالایی بدنش، به ویژه در بخش قفسه سینه، بهبودهایی ایجاد کرده است.
ما در مورد بیگ رامی صحبت کردیم. اما نفر بعدی درک لانسفورد است که نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارد. او خودش را آماده می‌کند تا تاثیر بیشتری بگذارد. اگر برای تاثیرگذاری در این رویداد آماده نیستند، حضور در آن اشتباه است. درک در حال آماده شدن است تا این تصور را به جا بگذارد که او برنده مستر المپیا خواهد شد. او نسبت به سال گذشته بزرگتر خواهد شد و بالاتنه بهتری خواهد داشت و عضلاتش تراشیده‌تر خواهد بود.
او در ادامه گفته:
او احتمالاً به شرایط سال گذشته نزدیک خواهد شد، اما احتمالاً بهتر خواهد بود. عضلات دو سر جلوی لانسفورد بهتر از عضلات دو سر جلو و پشت بیگ رامی است. او در شرایط بهتری نسبت به بیگ رامی خواهد بود و طبیعتا لانسفورد ساده‌تر می‌تواند خودش را به شرایط خوبی برساند. برخی افراد نسبت به دیگران شرایط راحت‌تری دارند. من فکر می‌کنم کمر کوچکتر ترکیبی از همه اینهاست.

هادی چوپان در اوج قرار داشت

استو می‌گوید داوران مسابقات بزرگی مانند مستر المپیا به فیزیک بدنی به عنوان یک موضوع خاص نگاه می‌کنند. او تصریح کرد که هادی چوپان سال گذشته قهرمان شد چراکه از نظر فرم در شرایط ایده‌آلی بود و آن را با سایز بزرگتر ترکیب کرده بود.
وقتی در مسابقاتی مانند مستر المپیا تحت قضاوت قرار می‌گیرید، داوران می‌خواهند مطمئن شوند که چیزی را از قلم نینداخته‌اند. همه بدنسازان بزرگ هستند اما داوران می‌خواهند در میان آن همه توده عضلات واقعا چیز خاصی را پیدا کنند. ببینید هادی از روز اول در المپیا چقدر موفق بوده است، البته امسال او پرتر از همیشه بود. نه پرتر بلکه بزرگتر! او شرایط فوق‌العاده‌ای را با وزن بیشتر بدست آورد و این همان چیزی بود که او را در اوج قرار داد. آن‌ها می‌خواهند چیز خاصی ببینند، معمولاً چیزی خاص به معنای فرم است.
در رابطه با روند داوری، استو معتقد است که عادلانه است که تا پیش از اینکه از دوران بپرسیم در چه زمینه‌های این ورزش نیاز به بهبود شرایط دارند، تا چند روز پس از نمایش منتظر بمانیم.
من هرگز پیش یک داور نمی‌روم و او را بخاطر تصمیاتش مورد مواخذه قرار نمی‌دهم. قبل از اینکه بخواهم از آنها سوالی بکنم، زمان کافی می‌دهم و لزوما مسائل خودم را در یک برنامه به زبان نمی‌آورم. یک نمایش، نمایش است و باید سطحی از انصاف و عدالت در آن رعایت شود. مردم وقتی مسائل له مستر المپیا ارتباط پیدا می‌کند می‌توانند غیرمنصفانه و عجیب رفتار کنند و ممکن است مغرضانه یا غیرمنصفانه رفتار کنند.
چندی پیش کریس استو از احتمال بازگشت جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا خبر داده بود. با وجود شایعات و احتمالاتی که وجود داشت و گمانه‌زنی‌های طرفداران، چندی بعد استو احتمال بازگشت کاتلر را کمتر از ده درصد دانست. هفته آینده طرفداران بدنسازی به استقبال برگزاری مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 خواهند رفت. همچنین نیک واکر، سامسون داودا، شان کلاریدا، هانتر لابرادا، بیگ رامی و درک لانسفورد در این مسابقات حضور خواهند داشت تا از همین حالا برای رقابت با هادی چوپان و گرفتن جام ساندو از او تلاش کنند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی بیکاری .هادی چوپان اول شد تمام . می دونی تا حالا چند تا قهرمان داشتیم تو ورزشهای مختلف .بابا بی خیال..ول کنید
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...