پیشنهاد مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در متاورس!

حبیب نورماگومدوف به دنبال اجرای ایده ای جدید به نام GamePlan بر پایه متاورس است که می تواند ارتباط بین ورزشکاران و طرفداران را چندین برابر کند.
کدخبر (178745) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:39
0 219
پیشنهاد مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در متاورس!
حبیب نورماگومدوف به دنبال اجرای ایده ای جدید به نام GamePlan بر پایه متاورس است که می تواند ارتباط بین ورزشکاران و طرفداران را چندین برابر کند.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق UFC در دسته سبک وزن، دوباره سرتیتر خبرها شده است. مبارز داغستانی که با مهارت شگفت‌انگیزش در کشتی شناخته می‌شد حالا با یک پروژه جدید و وعده نزدیک‌تر ساختن ورزشکاران و طرفداران به یکدیگر به عرصه فعالیت بازگشته است. تاثیری که حبیب نورماگومدوف بر جهان ام ام ای گذاشته است کتمان‌ناپذیر است. او با اتکا به استعداد خارق‌العاده و تکنیک بی‌عیب‌ونقص خود توانست خیلی زود در UFC به شهرت برسد و خیلی زود هم به عنوان قهرمانی در دسته سبک وزن این مسابقات دست یافت. نورماگومدوف با وجود بی‌رقیب بودن در UFC هرگز دست از پیشرفت برنداشت. او مهارت‌های خود را توسعه بخشید و تا مدت‌های مدید توانست از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. اما پس از مرگ پدر بود که اسطوره تصمیم گرفت رقابت حرفه‌ای را کنار بگذارد.

بازگشت حبیب نورماگومدوف به دنیای MMA

بسیاری از افراد گمان می‌کردند که کار حبیب نورماگومدوف با MMA به پایان رسیده است. اما حالا به‌نظر می‌رسد که او راهی تازه را برای فعالیت در ورزش مورد علاقه خود پیدا نموده است. حبیب در طی دوران بازنشستگی خود مربیگری قهرمان جدید دسته سبک وزن یعنی اسلام ماخاچف را بر عهده گرفت. حالا او در پروژه جدید خود بنا دارد طرفداران و مبارزان UFC را به شیوه‌ای که هرگز پیش از این اتفاق نیفتاده است با هم مرتبط سازد. هنوز مشخص نیست که آیا نورماگومدوف می‌تواند همزمان با دنبال کردن این چالش جدید به موفقیت خود در عرصه مربیگری نیز ادامه دهد یا خیر. اما این نکته محرز و قطعی است که عشق حبیب به این ورزش همچنان بر قوت خود باقی مانده است. اسطوره یو اف سی با پروژه جدید خود از راه می رسد؛ پیشنهاد مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در متاورس

حبیب نورماگومدوف و پلتفرم جدید گیم پلن

حبیب نورماگومدوف خبر شروع پروژه جدید خود را در توئیتر اعلام کرده است. پروژه تازه این قهرمان سابق دسته سبک وزن گیم پلن (Gameplan) نام دارد. هدف این پروژه نزدیک ساختن ورزشکاران و طرفداران به یکدیگر است. مبارز داغستانی مدت‌هاست که به‌دنبال برقراری تعامل بیشتر مابین مبارزان ام ام ای و طرفداران آنهاست. او معتقد است که گیم پلن می‌تواند این هدف را متحقق کند. حبیب در توئیتر نوشته است:
در گیم پلن ما نه‌تنها می‌خواهیم ارتباطی مفرح را میان ورزشکاران و طرفداران ایجاد کنیم بلکه می‌خواهیم تاثیر طرفداران بر ورزش را بالا ببریم و آنها را صاحب یک تریبون کنیم. خبرهای بزرگ در راه است، ان‌شاالله.
پروژه گیم پلن بر پلتفرم متاورس متکی خواهد بود. حبیب نورماگومدوف اطمینان دارد که این پروژه به موفقیت خواهد رسید. او معتقد است که پروژه گیم پلن باعث افزایش توان تاثیرگذاری برای طرفداران خواهد شد و آنها را قادر می‌سازد به شیوه‌ای با ورزشکاران وارد تعامل شوند که پیش از این ممکن نبوده است. طرفداران نیز به‌شدت از نورماگومدوف در این چالش جدید حمایت کرده‌اند. اسطوره یو اف سی با پروژه جدید خود از راه می رسد؛ پیشنهاد مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در متاورس یکی از آنها نوشته است:
از تو ممنونم حبیب. برای تو در این مسیر تازه آرزوی موفقیت می‌کنم.

حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در دنیای متاورس

یکی دیگر از کاربران پیشنهاد داده است که مبارزه‌ای مجازی میان کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در پلتفرم متاورس صورت گیرد:
آیا از بازنشستگی بیرون می‌آیی تا با مک گرگور در متاورس مبارزه کنی؟ ترتیبش را بده آقای زاکربرگ!
اعلام این خبر توسط حبیب نورماگومدوف شور و هیجان فراوانی را در میان طرفداران MMA برانگیخت. با این وجود عده‌ای از آنها نیز نسبت به آینده این پروژه بدبین بوده‌اند. چرا که در طول مدت اخیر پروژه‌های کریپتو و متاورس فراوانی بوده‌اند که وعده شروعشان داده شده است اما هرگز به سرانجام نرسیده‌اند. اسطوره یو اف سی با پروژه جدید خود از راه می رسد؛ پیشنهاد مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در متاورس

پروژه جدید حبیب نورماگومدوف ؛ گیم پلن چیست؟

صفحه رسمی پروژه گیم پلن در توئیتر اطلاعات و جزئیات بیشتری را راجع به این پلتفرم جدید ارائه داده است. این پروژه در تلاش است تا بدل به مقصد نهایی تمامی گیمرها شود. گیم پلن بنا دارد با ارائه طیف وسیعی از قابلیت‌ها و خدمات به کاربران آنها را از رجوع به سایر پلتفرم‌ها بی‌نیاز سازد. کاربران در این بستر قادر هستند به انجام بازی، ایجاد ایونت و حتی به فروش رساندن کالاهای خود بپردازند:
گیم پلن اولین پروژه ورزشی متاورس است. جایی که طرفداران قادر هستند در آن به انجام بازی، ایجاد ایونت و فروش محصولات خود بپردازند و همچنین با ورزشکاران مورد علاقه خود دیدار کنند. گیمرها در این پلتفرم تجربه منحصر به فردی را پشت سر خواهند گذاشت. گیم پلن مقصد نهایی طرفداران ورزش خواهد بود.
گیم پلن به کاربران وعده داده است که می‌توانند از طریق این پلتفرم با ورزشکاران محبوب خود دیدار کنند و در ایونت‌ها نیز حاضر شوند. با وجود برخورداری این پلتفرم از انبوه قابلیت‌ها و خدمات متنوع باید انتظار داشت که شروع فعالیت آن تحولی عظیم را در نحوه تعامل ورزشکاران و طرفداران آنها ایجاد نماید. تمرکز این پلتفرم بر حوزه گیم و رویدادهای ورزشی خواهد بود. گیم پلن در تلاش است تا تجربه یکپارچه‌ای را در خصوص تمامی جنبه‌های دنیای ورزش و سرگرمی به کاربران خود ارائه دهد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...