پرسپولیس 4- گل گهر سیرجان 0/ سرخ ها یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
کدخبر (179225) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:56
0 151
پرسپولیس 4- گل گهر سیرجان 0/ سرخ ها یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند
بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی پرسپولیس و گل گهر برای سومین بار در فصل جاری برگزار شد و سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی در دو دیدار نخست موفق به هت تریک مقابل تیم سیرجانی شدند.

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و گل گهر سیرجان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و گل گهر طبق برنامه اعلام شده جمعه 22 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان 

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

داوران: محمدحسین زاهدی‌فر علیرضا ایلدرم - محمدجواد مداح - عباس راکی - ناظر: اسماعیل صفیری

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان صدرنشین هستند و برای قهرمانی بدون توجه به نتایج سپاهان رده دومی باید 6 امتیاز باقی مانده را کسب کنند.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (84- کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (74- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی (74- امید عالیشاه)، وحید امیری (76- لئاندرو پریرا) و عیسی آل‌کثیر (84- مهدی عبدی) ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر

گل گهر سیرجان

بعد از شکست گل گهر مقابل آلومینیوم، شاگردان الهویی عملا شانس کسب سهمیه را از دست داده اند و در دو هفته باقی مانده لیگ با انگیزه های متفاوتی به میدان می روند.

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد(۴۶-بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری(۴۶- امین پورعلی)، سید محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی(۴۶-یونس شاکری)، رضا شکاری(۴۶- امین قاسمی‌نژاد) ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیس

خط زمان بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

دقیقه 8: ارسال مهدی ترابی از سمت راست با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که محسن فروزان این توپ را سیو کرد. دقیقه 19: حملات مستمر پرسپولیس با یک ارسال زمینی از سوی علی نعمتی به داخل محوطه جریمه همراه شد اما ضربه بیرون پای سروش تبدیل به گل نشد. دقیقه 38: پاس آرام علیرضا بیرانوند به پورعلی‌گنجی باعث شد تا شکاری با تکل توپ‌ربایی کند و در مقابل دروازه موقعیت را در اختیار تبریزی قرار دهد. اما شوت سنگین این بازیکن از داخل محوطه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 62: علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و قصد حرکت تکنیکی در مقابل حسینی را هم داشت اما بازیکنان گل‌گهر توپ را گرفتند و در ادامه هم شوت بازیکن این تیم را بیرانوند گرفت. دقیقه 64: شوت از پشت محوطه جریمه امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش علیرضا بیرانوند همراه و راهی کرنر شد. دقیقه 67: ارسال دانیال از سمت راست در تیر دوم به ترابی رسید و او بعد از کنترل با پای راست به توپ ضربه زد که این شوت بعد از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد. دقیقه 72: پاس در عمق برای عیسی با دریبل فروزان همراه شد اما پیش از اینکه آل‌کثیر ضربه نهایی را بزند، توپ از خط عرضی گذشت و گل نشد. دقیقه 76: شوت سرکش سینا اسدبیگی با واکنش فروزان راهی کرنر شد. دقیقه 77: روی ارسال کرنر و توپ سوم، لئاندرو پریرا ضربه خود را زد که فروزان دوباره توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 90: فرار مهدی عبدی از تله آفساید با پاس او به دهانه دروازه همراه شد اما در لحظه آخر مدافعان گل‌گهر توپ را زدند و به کرنر فرستادند.

نتیجه بازی پرسپولیس گل گهرشرح گل ها:

دقیقه 23- مهدی ترابی برای پرسپولیس: مهدی ترابی ابتدا توپ را روی دروازه فرستاد، وحید امیری توپ را با سینه کنترل کرد و به صادقی پاس به عقب داد، این بازیکن دروازه را هدف گرفت و در برگشت، مهدی ترابی بود که روی ریباند قفل دروازه فروزان را شکست (ویدئو). دقیقه 33- مهدی ترابی برای پرسپولیس: هافبک خوش نقش پرسپولیس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک شوت دیدنی محسن فروزان را مغلوب کند. توپ در آستانه ورود به دروازه روی زمین خورد  و وارد دروازه شد (ویدئو). سعید صادقی - دقیقه 45 برای پرسپولیس: ارسال بلند با اثرگذاری امیری همراه شد و توپ به عیسی رسید. او پاس به بیرون را به سعید صادقی فرستاد و این بازیکن بعد از یک حرکت فریب، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد تا فروزان از زاویه بسته گل بعدی را بخورد (ویدئو). دقیقه 49 - مهدی ترابی برای پرسپولیس: پاس پشت پای عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی سپرد. ترابی پس از اینکه از خروج فروزان مطلع شد، ضربه چیپ خود را زد تا این توپ به شکلی دیدنی وارد دروازه شود (ویدئو).

کارت زرد:

گل‌گهر: نوید عاشوری (13)- محمد خدابنده‌لو (۳۳) پرسپولیس: لئاندرو پریرا (۳+۹۰)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

* بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال در جایگاه ویژه حضور دارد. * باتوجه به فراخوان یحیی، تماشاگران اغلب پیراهن قرمز برتن دارند. * محمود خوردبین پیشکسوت تیم پرسپولیس در قسمت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارد. * حمید مطهری مربی سابق نساجی که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی شده، با حضور در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار پرسپوليس و گل گهر است.

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان پیروزی 4 بر 0 سرخ ها بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل  گل گهر سیرجان

خلاصه بازی پرسپولیس 4 گل گهر سیرجان 0 را مشاهده می کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...