آخرین وضعیت هواداری که از طبقه بالای تالار بسکتبال آزادی سقوط کرد

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت هوادار سقوط کرده در فینال بسکتبال غرب آسیا را تشریح کرد.
کدخبر (180110) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:21
0 80
آخرین وضعیت هواداری که از طبقه بالای تالار بسکتبال آزادی سقوط کرد
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت هوادار سقوط کرده در فینال بسکتبال غرب آسیا را تشریح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جدال دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نخستین دیدار سری فینال غرب آسیا روز گذشته در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد. این بازی در شرایطی با شکست نماینده ایران همراه بود که در این بازی هواداران گرگانی برای دقایقی جو محل برگزاری را متشنج و صحنه‌های زشتی از ورزش را به نمایش گذاشتند. تلخ‌ترین صحنه این بازی به سقوط یک هوادار گرگانی از طبقه بالای تالار بسکتبال آزادی باز می‌گردد. او که به دلیل پوشش متفاوت خود در سالن به خوبی به چشم می‌آمد بارها در لبه بالایی این سالن در حرکت بود و متاسفانه در لحظات پایانی به دلایلی که برای ما نامعلوم است سقوط کرد و به پایین افتاد. حال آخرین وضعیت هوادار گرگانی سقوط کرده در دیدار فینال غرب آسیا از سوی غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تشریح شد. وی اظهار داشت:

سطح هوشیاری این تماشاگر در حال حاضر خوب است و روی عدد ۱۴ قرار دارد و فردا یا پس فردا از بیمارستان ترخیص می‌شود. فرد آسیب دیده دچار شکستگی نیست، خونریزی نیز ندارد و حال عمومی وی در حال حاضر خوب توصیف شده است
وی افزود:
پیگیری وضعیت تماشاگر سقوط کرده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی از پزشکان معالج وی در دستورکار قرار گرفت و خوشبختانه مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.
الریاضی در نهایت این دیدار پر حاشیه را با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ پیروز شد. بازی دوم در بیروت برگزار می‌شود و اگر نیاز به بازی سوم باشد شهرداری میزبان این رویداد خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...