بتمن علیه جنیفر لوپز ؛ روزهای سخت زندگی بن افلک و J LO

به نظر می‌رسد که ماه عسل بن افلک و جنیفر لوپز، زوج شناخته‌شده هالیوود، به اتمام رسیده و آن‌ها وارد چالش‌های زندگی خود شده‌اند.
کدخبر (179733) 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:33
0 206
به نظر می‌رسد که ماه عسل بن افلک و جنیفر لوپز، زوج شناخته‌شده هالیوود، به اتمام رسیده و آن‌ها وارد چالش‌های زندگی خود شده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، ویدیوی دیگری از بن افلک و جنیفر لوپز بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی به سرعت در حال پخش شدن است و این بار از داستان‌های عاشقانه خبری نیست. این بازیگر فیلم بتمن در اوایل این هفته در حالی که در سانتا مونیکا مشغول انجام کارهایش بود، در ماشین را به روی همسرش کوبید. بن افلک 50 ساله به جدی بودن شناخته می‌شود اما هواداران می‌گویند از زمانی که جنیفر لوپز به زندگی او بازگشته، اخلاقش بدتر شده و تند مزاج‌تر شده است. به نظر می‌رسد تلاش او برای ترک اعتیاد به الکل، یکی از عواملی است که عصبانیت وی را افزایش داده است.

جنجال جدید بن افلک و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز 53 ساله، یکی از شناخته‌شده ترین سلبریتی‌های جهان است، به همین دلیل پاپاراتزی‌ها در تمام طول روز او و خانواده‌اش را دنبال می‌کنند و می‌توانند تنش‌ها و درگیری‌هایش را ثبت کنند. با این حال، درست زمانی که به نظر می‌رسید افلک با باز کردن در ماشین برای همسرش احترام و ادب خود را نشان می‌دهد، اما بلافاصله با کوبیدن آن به روی لوپز، این برداشت و تصور را خراب کرد.
جنیفر لوپز و بن افلک در اوایل هزاره جدید یکی از محبوب‌ترین و پرحاشیه‌ترین زوج‌های هالیوودی بودند اما با جدایی در سال 2004 دنیا را شگفت زده کردند. نزدیک به دو دهه بعد، آنها دوباره عاشقانه خود را احیا کردند و در سال 2021 نامزد کردند. برخی از طرفداران از دیدن دوباره آنها در کنار هم هیجان زده شدند، اما خیلی‌ها نتوانستند متوجه شوند که افلک هر زمان که با جی لو بیرون بود، غمگین به نظر می‌رسید. با این حال به نظر دور از انصاف است که بگوییم جنیفر لوپز عامل ناراحتی بن افلک بوده است. او احتمالاً دلیل خوشحالی اوست و حال بد او صرفاً انعکاسی از کسی است که پشت دوربین بوده و لحظه را ثبت می‌کند. جنیفر لوپز اخیرا به یک سوال فرضی در مورد همسرش، بن افلک واکنش نشان داده و نظرش را در مورد احتمال خیانت بن افلک مطرح کرده است. در یک برنامه تلویزیونی از این بازیگر و خواننده پرسیده شد که آیا او هرگز متوجه می‌شود که بن افلک به او خیانت کرده است یا خیر؟ سوالی که از او پرسیده شد این بود که آیا در چنین موقعیتی عصبانی می‌شود یا آگاهانه دربرابر آن رفتاری منطقی نشان می‎دهد. پاسخ سریع جی لو نشان داد که واکنش او خیلی پیچیده نیست و به راحتی از بن افلک جدا می‌شود. او می‌گوید:
فکر می‌کنم همین الان بیرون بروم. شما همه چیزهایی را که باید بدانید می دانید. چه چیز دیگری باید بدانید؟
جنیفر لوپز و بن افلک در دسامبر 2001 سر صحنه فیلمبرداری فیلمشان Gigli با هم آشنا شدند. آنها در کمتر از یک سال در نوامبر 2002 نامزد کردند. یک سال بعد این زوج که رابطه عاشقانه آنها «بنیفر» نامیده می‌شد، ازدواج خود را در سپتامبر 2003 لغو کردند. در یک چرخش غافلگیرکننده تقریباً 18 سال بعد این زوج تصمیم گرفتند برای بار دوم از ماه می 2021 رابطه خود را شروع کنند. آنها در ماه آگوست مراسم ازدواج مفصلی را ترتیب دادند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. بن افلک قبلا با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود. این بازیگر سه فرزند به نام های ویولت آن، سرافینا رز الیزابت و ساموئل گارنر دارد. از طرف دیگر جنیفر لوپز قبلاً با مارک آنتونی ازدواج کرده بود که دارای دو پسر دوقلو به نام‌های ام و مکس است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...