توصیه‌های قایقرانی کانر مک گرگور / کلاس آموزشی توسط «بدنام»!

یکی از بزرگ ترین مبارزان UFC، کانر مک گرگور، که علاقه زیادی به قایقرانی دارد، در ویدئویی پرحاشیه، یکی از قایقران‌ها را نصیحت کرد.
کدخبر (178532) 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:47
0 122
یکی از بزرگ ترین مبارزان UFC، کانر مک گرگور، که علاقه زیادی به قایقرانی دارد، در ویدئویی پرحاشیه، یکی از قایقران‌ها را نصیحت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور جزو آن دسته از مبارزان است که نه‌تنها به دلیل مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در MMA، بلکه به‌دلیل سبک زندگی مجللش به شهرت زیادی دست یافته است. یکی از دارایی‌هایی گران‌قیمت این فوق ستاره UFC، قایقی با برند لامبورگینی است که 3.6 میلیون دلار قیمت دارد. «بدنام» همواره دارایی‌ها، ساعت‌ها و ماشین‌های گران‌قیمتش را در فضای مجازی به طرفداران خود نمایش می‌دهد و قایق بزرگ او نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، این ستاره بزرگ، این بار راه جدیدی را برای به نمایش گذاشتن این قایق مجلل استفاده کرده است. او در توئیتر، نصیحت‌های خود را در رابطه با یک صانحه اظهار کرد و به این روش، بار دیگر، قایق فوق‌العاده گران‌قیمت خود را به نمایش گذاشت. کانر مک گرگور علاقه زیادی به قایقرانی دارد و به‌خوبی می‌تواند آن را هدایت کند.

توصیه های قایقرانی کانر مک گرگور: هوی احمق دیوانه! قایق در حال پرواز است!

نصیحت های کانر مک گرگور به قربانیان این ویدیو

کانر مک گرگور که صاحب قایقی به ارزش 3.6 میلیون دلار است، اخیراً رانند یک قایق تندرو را نصیحت کرده است. این ویدئو، نابود شدن یک قایق کوچک را توسط یک قایق تندرو به‌تصویر می‌کشد که چندین نفر پیش از نابودی این قایق کوچک، برای نجات جان خود به داخل آب پریدند. زمانی که این مبارز ایرلندی این ویدئو را مشاهده کرد، تصمیم گرفت تا راننده این قایق تندرو را راهنمایی کند تا شاید دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. «بدنام» در توییتر نوشت:
احمق روانی! نباید دست خود را اینگونه روی اهرم گاز قایق نگه داری، اصلا چنین کاری معنی ندارد؛ بلکه باید دست خودت را در کنار آن نگه داری. اگر آن را کاملاً در دست خود بگیری، با هر موجی که در دریا ایجاد می‌شود، دست تو نیز به سمت جلو رفته و سرعت قایق را زیاد می‌کند.
این ویدئو در ابتدا توسط No Context Humans در توئیتر منتشر شد و سپس مک گرگور از آن با خبر شد و تصمیم گرفت تا راننده این قایق تندرو را راهنمایی کند.

مک گرگور و علاقه اش به قایقرانی

«بدنام» در سال 2020 این قایق لامبورگینی را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری کرد. طراحی این قایق به سبک ماشین‌های برند لامبورگینی انجام شده که شامل زاویه‌های تیز و تند و خطوط براق و جذاب است. مک گرگور همواره علاقه خود را به قایقرانی اظهار کرده و تصاویر و ویدیوهای زیادی را از خودش در هنگام قایقرانی در فضای مجازی منتشر کرده است. او حتی جشن 32 سالگی خود را در همین قایق به همراه خانواده و دوستان خود برگزار کرد.
توصیه های قایقرانی کانر مک گرگور: هوی احمق دیوانه! قایق در حال پرواز است! از کانر مک گرگور بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...