دیدار آرنولد شوارتزنگر با سه رهبر سیاسی بزرگ؛ نلسون ماندلا، میخائیل گورباچف و جرج بوش

آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی در جدیدترین صحبت هایش گفته که زندگی او پر از مرشد، الگو و مشورت‌ دهنده بوده است.
کدخبر (179891) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:15
0 105
دیدار آرنولد شوارتزنگر با سه رهبر سیاسی بزرگ؛ نلسون ماندلا، میخائیل گورباچف و جرج بوش
آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی در جدیدترین صحبت هایش گفته که زندگی او پر از مرشد، الگو و مشورت‌ دهنده بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی هر دوشنبه مطالبی را با نام Monday Motivation منتشر می‌کند و محتواهای انگیزه‌بخشی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این دارنده هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا هفته گذشته در همین چارچوب درباره این به صحبت پرداخت که چگونه کنجکاوی رام‌نشدنی و سیری‌ناپذیر او و اصرارش بر کسب دانش و اطلاعات تازه مسیر زندگیش را تغییر داد.

 شوارتزنگر: زندگی‌ام پر از مرشد، مشورت‌دهنده بوده است

شاید اینطور به‌نظر برسد که مرد اتریشی تمام چالش‌های زندگی خود را به‌ تنهایی از پیش رو برداشته است اما واقعیت اصلا اینطور نیست. آرنولد شوارتزنگر در این باره گفته است:
زندگی من به‌طرزی باورنکردنی پر از مربی و مرشد، الگو، ناصح و مشورت‌دهنده بوده است.
او در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه دیدار با رهبران تاثیرگذار دنیا زاویه دید او به زندگی را شکل بخشیده است.

دیدار آرنولد شوارتزنگر با ماندلا و گورباچف

آرنولد شوارتزنگر از سه رهبر بزرگ دنیا نام برده است که توصیه‌های ارزشمندی را در اختیار او گذاشتند: «کنجکاوی و عطش سیری‌ناپذیر به آموختن کمک بزرگی به من کردند و مرا به جایگاهی رساندند که هرگز تصورش را هم نمی‌کردم.» شوارتزنگر با نلسون ماندلا در زندانی در آفریقای جنوبی دیدار داشته است و می‌گوید که از پرسیده است که چگونه می‌تواند آنانی که بر او ستم روا داشته‌اند را ببخشد. بلوط اتریشی همچنین اشاره‌ای به سفر خود به مسکو و دیدار با میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی نموده است. آرنولد از او پرسیده است که چگونه توانسته به رأس هرم قدرت برسد. او همچنین از گورباچف پرسیده که چگونه شجاعت این را کسب کرده است که اعتراف کند که شوروی باید انحلال یابد. آرنولد شوارتزنگر در نهایت به دیدار خود با جرج دبلیو بوش اشاره کرده است و از او پرسیده است که چگونه آدم‌هایی با عقبه‌ها و افکار مختلف را برای کار در کنار یکدیگر گرد هم آورده است. آرنولد می‌گوید که علاوه بر اینها با چند رهبر بزرگ و چند پاپ کلیسای کاتولیک نیز دیدار داشته و از هرکدام چیزهای زیادی آموخته است. آرنولد شوارتزنگر صد البته خود را محدود به آموختن از افراد مهم و شخصیت‌های بزرگ نکرده است. او می‌گوید که تلاش نموده تا از هر فرد چیزهایی را بیاموزد.

هرکس چیزی برای ارائه دارد

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید که همیشه در زمان فیلمبرداری فیلم‌های خود در هالیوود در وقت‌های نهار و استراحت با عوامل فیلم به گفت‌وگو می‌پرداخته تا چیزهایی را درباره کار تخصصی هرکدام بیاموزد. بازیگر فیلم ترمیناتور گفته است که دلش می‌خواسته آدم‌ها را بشناسد:
هر شخص چیزهای زیادی را در درون خود دارد که ارزش دانستن و شناختن دارند.
این اسطوره بدنسازی همچنین چیزهایی را نیز از رقبای خود آموخته است. آرنولد شوارتزنگر از فرانک زین ریاضیات آموخته است! زین در مسابقات مستر یونیورس سال 1979 شوارتزنگر را شکست داد و این دو نفر پس از این مسابقات با هم دوست شدند. آرنولد می‌گوید چند توصیه‌ تمرینی را در اختیار زین قرار داده است و در عوض از او ریاضی آموخته است. آرنولد شوارتزنگر اگرچه در خانواده‌ای فقیر به‌دنیا آمد اما اشتیاق او به پیشرفت محرکی برای بلندپروازی‌هایش بود. حالا اسطوره در سن 75 سالگی می‌خواهد محرک و انگیزه‌بخش دیگران باشد تا آنها نیز بتوانند به رویاهای خود دست یابند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...