از تلاش برای استرداد تا تامین امنیت سلمان خان / ستاره بالیوود و دریافت ایمیل های تهدید به مرگ

سلمان خان که مدتی است پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کند، حالا تحت نظر پلیس است تا امنیت او تضمین شود.
کدخبر (179711) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:25
0 237
از تلاش برای استرداد تا تامین امنیت سلمان خان / ستاره بالیوود و دریافت ایمیل های تهدید به مرگ
سلمان خان که مدتی است پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کند، حالا تحت نظر پلیس است تا امنیت او تضمین شود.

به گزارش سرخ نیوز، پلیس شهر بمبئی هند، مردی را به اتهام ارسال ایمیل‌های تهدیدآمیز برای سلمان خان، بازیگر سرشناس بالیوودی، احضار کرده است. متهم، دانشجوی سال سوم پزشکی و اهل هریانا در شمال هند است که در انگلیس تحصیل می‌کند. به گفته مقامات رسمی، هویت فرد متهم هنوز افشا نشده؛ چراکه روند قانونی برای استرداد او به هند در جریان است و شنیده می‌شود که او تا پایان سال جاری میلادی و با اتمام دوران تحصیلش به هند بازخواهد گشت. نیروهای پلیس اعلام کردند که در ابتدا گمان می‌رفته که این ایمیل تهدیدآمیز، بیشتر به‌عنوان شوخی برای سلمان خان ارسال شده بود و آن‌ها هرگونه ارتباط بین ایمیل‌های ارسالی با لاورنس بیشنوی و گلدی برار، دو گانگستر مطرح را رد کرده‌اند. این درحالی است که فرد مظنون، در ماه مارس، ایمیل‌های تهدیدآمیزی را با نام گلدی برار، برای سلمان خان ارسال می‌کرده.

سلمان خان و دریافت ایمیل های تهدید به مرگنظر سلمان خان درباره ایمیل های تهدیدآمیز

سلمان خان، مدتی است که به مرگ تهدید می‌شود و اخیراً درباره نحوه برخوردش با این پیغام‌ها صحبت کرده. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی، دراین باره گفت:
امنیت بهتر از ناامنی است. بله الان ایمن هستم. البته در شرایط فعلی این امکان را ندارم تا در خیابان سوار دوچرخه شوم یا تنها هرجایی که می‌خواهم بروم و جدای از این‌ها، الان این مشکل را دارم که وقتی در ترافیک هستم، از آنجا که نیروهای امنیتی زیادی مرا محاصره می‌کنند، برای دیگر شهروندان دردسرهایی ایجاد می‌شود. بیچاره هوادارانم. اما این یک تهدید جدی است و به همین خاطر هم این قدر به دنبال تأمین امنیت من هستند.
از تلاش برای استرداد تا تامین امنیت بازیگر بالیوودی / سلمان خان و دریافت ایمیل های تهدید به مرگ او ادامه داد:
هرکاری که به من می‌گویند را انجام می‌دهم. باید خیلی مراقب باشم. گاهی وقت‌ها از دیدن این تعداد تفنگ (نیروهای امنیتی) در دور و اطرافم می‌ترسم. هرجا می‌روم در محاصره نیروهای امنیتی هستم. می‌دانم که هر اتفاقی قرار باشد بیفتد، بدون در نظر داشتن اینکه من چه کار می‌کنم، رخ خواهد داد. من باور دارم که خدا اینجاست و حواسش به ما هست. نیروهای پلیس زیادی در اطراف من هستند و تفنگ‌های زیادی مرا احاطه کرده‌اند که گاهی خودم هم می‌ترسم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...