شبیخون شبانه هادی چوپان به فیگورگیران پیتسبورگ / رجزخوانی به سبک گرگ ایرانی

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 در شبی که قرار است چند بدنساز برجسته جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 فیگورگیری کنند اقدام به انتشار یک ویدیوی هیجان انگیز کرد.
کدخبر (179725) 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:52
1 206
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 در شبی که قرار است چند بدنساز برجسته جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 فیگورگیری کنند اقدام به انتشار یک ویدیوی هیجان انگیز کرد.

فیگور جفت بازو هادی چوپان در شب فیگورگیری افتخاری بدنسازان در پیتسبورگ

هادی چوپان چهره سرشناس دنیای بدنسازی و قهرمان مستر المپیا 2022 با انتشار یک ویدیو از فیگور جفت بازوی خود هواداران خود و علاقه‌مندان به بدنسازی را سورپرایز کرد. گرگ ایرانی ساعاتی پیش از آغاز مسابقات بدنسازی پیتسبورگ پرو 2023 این ویدیو را منتشر کرده و به نظر می‌رسد این اقدام به وی پاسخی به فیگورگیری افتخاری 8 بدنساز شناخته شده در این مسابقات باشد. هادی چوپان در این فیگور بار دیگر عضلات فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشته است. علی‌رغم اینکه او در آف سیزن به سر می‌برد اما بدن وی در این ویدیو در شرایط نسبتا کات و با کاندیشن استثنایی دیده می‌شود. بدن چوپان در این فیگور در حالت از لحاظ کات و کاندیشن با زمان استیج فاصله چندانی ندارد. این در حالی است که امشب شاهد فیگورگیری بدنسازانی چون سامسون داودا، نیک واکر، درک لانسفورد و بیگ رامی خواهیم بود که آف سیزن پرحجمی داشته‌اند و احتمالا شاهد این هستیم که رامی و سامسون بین 140 تا 150 کیلوگرم وزن داشته باشند، وزنی که 15 تا 20 کیلوگرم بیشتر از دوره استیج خواهد بود. آپدیت جدیدی که از نیک واکر دیده‌‌ایم تفاوت 15 کیلوگرمی نسبت به استیج آرنولد کلاسیک وی دارد و درک لانسفورد نیز به برداشتن آف سیزن‌های پرحجم معروف است. با این حال هادی چوپان با انتشار این ویدیو پیک فوق‌العاده بازوی خود را به نمایش گذاشته و عضلات سینه وی هم همواره زبانزد خاص و عام بوده و حتی در آف سیزن نیز فیبرهای سینه وی در فیگورگیری قابل مشاهده است. هادی چوپان از معدود بدنسازان دسته اوپن است که می‌تواند در فیگور جفت بازو وکیوم بگیرد.

نکته دیگر این که عضلات لت و زیر بغل هادی چوپان در این ویدیو فوق‌العاده است و به خصوص در این فیگور یکی از نقاط قوت وی محسوب شده و باعث می‌شود کمر وی باریک‌تر از قبل به نظر آید.

در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
به امید درخشش و بی حاشیه بودن هادی و تکرار قهرمانی
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...