زنی که روزانه 20 سنگ مصرف می کند! / مایک تایسون و داستان های عجیب و غریب Ne-Yo!

مایک تایسون در پادکست اخیر خود همراه با Ne-Yo به صحبت درباره زنی که سنگ می‌خورد، پرداخته‌اند.
کدخبر (178505) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:43
0 116
زنی که روزانه 20 سنگ مصرف می کند! / مایک تایسون و داستان های عجیب و غریب Ne-Yo!
مایک تایسون در پادکست اخیر خود همراه با Ne-Yo به صحبت درباره زنی که سنگ می‌خورد، پرداخته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون در پادکست اخیر خود که Hotboxin نام دارد، Ne-Yo ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی را به مصاحبه دعوت کرد. Ne-Yo نیز دعوت قهرمان سابق جهان را پذیرفت و در این پادکست حضور پیدا کرد. این ویدیو پر از صحبت‌های جذاب و خنده‌دار بود که اوقات بسیار خوشی را برای بینندگان آن فراهم آورد. Ne-Yo در این ویدیو در رابطه با ملاقات خود با زنی صحبت کرد که عادتی بسیار عجیب و غریب دارد. زمانی که این خواننده آمریکایی این موضوع را مطرح کرد، بحث بسیار جالب شد و خنده‌های زیادی میان آن‌ها رد و بدل شد. تایسون نیز که همواره می‌تواند مخاطبان خود را به خنده بیاورد و در این کار مهارت بسیار خوبی دارد، در این بحث اظهار نظر کرد. «مایک آهنین» همواره تلاش می‌کند تا مخاطبان پادکست خود را سرگرم نگه دارد و جذابیت این برنامه را برای آن‌ها به‌طور کامل حفظ کند.

زنی که روزانه 20 سنگ قورت می دهد!

در طول این پادکست، Ne-Yo داستانی عجیب را برای بینندگان این برنامه تعریف کرد؛ داستان زنی که روزانه 20 عدد سنگ مصرف می‌کند و آن‌ها را به چشم شیرینی و شکلات می‌بیند! زمانی که Ne-Yo این داستان را مطرح کرد، بحث جذاب و جالبی میان او و مایک تایسون شکل گرفت. زنی که روزانه 20 سنگ مصرف می کند! / مایک تایسون و داستان های عجیب و غریب Ne-Yo!   Ne-Yo اظهار کرد:
مردم واقعاً عجیب هستند. من یک روز با زنی عجیب ملاقات کردم. او گفت که روزانه 20 عدد سنگ می‌خورد! سنگ‌های واقعی! من واقعاً نمی‌دانستم که مشکل او چیست که چنین کاری می‌کند، واقعاً چه کسی او را اینگونه بزرگ کرده است؟!
مایک تایسون نیز خندید و اظهار کرد:
به نظر تو او چطور این سنگ‌ها را دفع می‌کند؟ احتمالاً این سنگ‌ها تمام مسیر را ببندند و حتی نگذارند که محتویات دیگر خارج شود!
سباستین جوزف دی از دیگر میزبانان این برنامه بود که در این برنامه حضور داشت. او در این رابطه گفت:
اصلاً این را فراموش کن. احتمالاً دندان‌هایش داغون شده‌اند!
تایسون در ادامه اضافه کرد:
او قطعاً آن‌ها را گاز نمی‌زند، بلکه آن‌ها را درسته قورت می‌دهد!
Ne-Yo نیز حرف تایسون را تأیید کرد و گفت:
او آن‌ها را قورت می‌دهد. فکر نمی‌کنم کسی بتواند آن‌ها را گاز بزند، حداقل امیدوارم.
  زنی که روزانه 20 سنگ مصرف می کند! / مایک تایسون و داستان های عجیب و غریب Ne-Yo!

Ne-Yo و علاقه اش به بازیگری در کنار خوانندگی

Ne-Yo در این پادکست عنوان کرد که درست است که به موسیقی بسیار علاقه‌مند است اما با این حال، مشتاق است تا توانایی‌های خود را در دنیای بازیگری نیز امتحان کند. او همچنین اضافه کرد که در فصل سوم BMF حضور دارد و توضیح داد که موسیقی و بازیگری بسیار با یکدیگر متفاوت هستند؛ مخصوصاً در رابطه با نتیجه عملکرد شما در بازیگری که نه به صورت آنی، بلکه گاهاً پس از مدتی طولانی مشخص می‌شود. Ne-Yo در این رابطه گفت:
در رابطه با موسیقی، شما به استودیو می‌روید، کار خود را ضبط می‌کنید و سپس همان شب به آن گوش می‌کنید. اما بازیگری این طور نیست و ممکن است که شما نتیجه کار خود را دو سال دیگر ببینید.
تایسون نیز که تاکنون در فیلم‌های زیادی نقش ایفا کرده، با Ne-Yo موافقت کرد. از مایک تایسون بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...