پیتسبورگ پرو 2023 | معرفی 6 بدنساز به مستر المپیا در شب فیگور گیری افتخاری بزرگان

مسابقات بدنسازی پیتسبورگ پرو 2023 در دو شب برگزار شد و با به پایان رسیدن این مسابقات، 6 بدنساز در دسته‌های مختلف مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کردند، هر چند این مسابقات تحت تاثیر فیگور گیری افتخاری بزرگان بدنسازی بود.
کدخبر (180194) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 01:00
1 304
پیتسبورگ پرو 2023 | معرفی 6 بدنساز به مستر المپیا در شب فیگور گیری افتخاری بزرگان
مسابقات بدنسازی پیتسبورگ پرو 2023 در دو شب برگزار شد و با به پایان رسیدن این مسابقات، 6 بدنساز در دسته‌های مختلف مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کردند، هر چند این مسابقات تحت تاثیر فیگور گیری افتخاری بزرگان بدنسازی بود.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی حرفه‌ای پیتسبورگ پرو 2023 روزهای 12 و 13 می (22 و 23 اردیبهشت) و در 6 دسته فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیزیک زنان، فیگور، بیکینی و ولنس برگزار شد و با به پایان رسیدن این مسابقات، 6 نفر برتر هر دسته مجور حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کردند.

نتایج نهایی پیستبورگ پرو 2023

با برگزاری پیش داوری و مراحل پایانی این مسابقات در دسته‌های مختلف، اسامی نفرات برتر پیتسبورگ پرو 2023 اعلام شد و بر این اساس نفرات ذیل مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کردند:
  • فیزیک کلاسیک: مایکل دابول
  • فیزیک مردان: کوری موریس
  • فیزیک زنان: ناتالیا کوئلهو
  • فیگور: چریش ریچاردسون
  • بیکینی: آیمی دلگادو
  • ولنس: ژیزل ماچادو

فیگور گیری افتخاری 6 بدنساز در پیتسبورگ

با این حال آنچه این مسابقات را جذاب‌تر کرده بود حضور بدنسازان صاحب‌نام روی استیج برای فیگور گیری افتخاری بود. درک لانسفورد، بیگ رامی، نیک واکر، شان کلاریدا، هانتر لابرادا و سامسون داودا 6 بدنسازی بودند که در استیج پیتسبورگ پرو اقدام به فیگور گیری کردند و آخرین آپدیت بدنی خود را به نمایش گذاشتند. این در حالی است که پیش از این در لیست مهمانان این استیج، نام کریس بامستد و رافائل براندائو نیز دیده‌ می‌شد، با این حال این دو بدنساز در نهایت در این مسابقات حضور نیافتند. حضور سامسون داودا (قهرمان آرنولد کلاسیک 2023)، بیگ رامی (قهرمان دو دوره دسته آزاد مستر المپیا)، شان کلاریدا (قهرمان دو دوره دسته 212 پوند مستر المپیا)، درک لانسفورد (نایب قهرمان دسته آزاد مستر المپیا 2022 و قهرمان پیشین دسته 212 پوند)، نیک واکر (قهرمان پیشین آرنولد کلاسیک و نفر سوم مستر المپیا 2023) و هانتر لابرادا روی استیج پیتسبورگ پرو 2023 عامل مهمی در جذابیت این مسابقات بود.
ببینید:

گرگ ایرانی به استقبال پیتسبورگ پرو رفت!

هادی چوپان بزرگترین غایب این فیگور گیری افتخاری بود و نام قهرمان مستر المپیا 2023 در لیست بدنسازانی که با سر و صدای فراوان روی این استیج حاضر شدند، قرار نداشت. گرگ ایرانی به دلیل مشکلات ناشی از عدم صدور ویزا برای رفت و آمد به آمریکا محدودیت‌های فراوانی دارد و با مشکلات زیاد موفق به حضور در مسابقات می‌شود، با این حال هادی چوپان نسبت به این فیگور گیری بی تفاوت نبود و یک روز قبل از حضور 6 بدنساز شناخته شده روی استیج پیتسبورگ پرو، با انتشار آپدیت بدنی جدید خود رجزخوانی نامحسوسی با رقبای خود داشت. شبیخون شبانه هادی چوپان به فیگورگیران پیتسبورگ / رجزخوانی به سبک گرگ ایرانیبدن آماده هادی چوپان در آف سیزن حتی هواداران سرسخت او را شگفت‌زده کرد و قهرمان ایرانی با بدنی کات و در فاصله چند ماه تا مستر المپیا نشان داد که تا چه حد تشنه کسب دومین قهرمانی در مستر المپیا است.

ببینید: شبیخون شبانه هادی چوپان به فیگورگیران پیتسبورگ / رجزخوانی به سبک گرگ ایرانی

مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و بدنسازان حرفه‌ای در حال حاضر در تلاش برای کسب مجوز حضور در این رقابت‌ها هستند. هادی چوپان در کنار چهره‌هایی چون درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر در تلاش برای کسب قهرمانی در دسته آزاد هستند و با حضور بهروز تابانی در این مسابقات، مستر المپیا 2023 برای مخاطبان ایرانی جذاب‌تر از قبل خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
رونی کلمن کجا اینا کجا!!! یک صدم زیبایی بدن او را ندارند...البته هادی باز از اینا خیلی بهتره جلوه ماهیچه را ندارند همشون بد هستند....
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...