دیو باتیستا از یک خالکوبی پشیمان شد / پای اسطوره بوکس در میان است

دیو باتیستا برای مدتی یک خالکوبی روی دست چپش داشت که حالا خبری از آن نیست. این ستاره هالیوودی، دلیل پاک کردن آن را توضیح می‌دهد.
کدخبر (180148) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:49
0 1261
دیو باتیستا از یک خالکوبی پشیمان شد / پای اسطوره بوکس در میان است
دیو باتیستا برای مدتی یک خالکوبی روی دست چپش داشت که حالا خبری از آن نیست. این ستاره هالیوودی، دلیل پاک کردن آن را توضیح می‌دهد.

به گزارش سرخ نیوز، زندگی حرفه‌ای دیو باتیستا به شکلی باورنکردنی، تطبیق‌پذیر بوده و استعدادهای او را در دنیای کشتی کج و هالیوود به نمایش گذاشته است. باتیستا از مبارزه‌های مسلط در رینگ گرفته تا نقش‌های جذاب روی پرده نقره‌ای سینما، خود را به عنوان نیرویی که باید در نظر گرفته شود، تثبیت کرده است. تاثیر ماندگار بر هر دو صنعت. علاوه بر کشتی کج و بازیگری، باتیستا به عنوان یک کارآفرین و فعال حقوق حیوانات نیز شناخته می‌شود. در دنیای کشتی کج، باتیستا با تسلط و شخصیت کاریزماتیک، خاطراتی ماندگار از خود بر جای گذاشته است. بدن باتیستا فراتر از مهارت‌های درون رینگ و حرفه بازیگری موفق، با خالکوبی‌های مختلفی که به شخصیت جذاب او می‌افزایند، آراسته شده است. هر خالکوبی معنای خاصی داشته و نگاهی اجمالی به ماجراجویی‌‌ و ارزش‌های شخصی او دارد. دیو باتیستا مجموعا 33 خالکوبی در قسمت‌های مختلف بدنش دارد. یکی از برجسته‌ترین خالکوبی های باتیستا، طرح قبیله‌ای است که بالای کمر، کتف و شانه او را در بر می‌گیرد. این طرح، نماد استحکام، قدرت و میراث است. از بین تمام خالکوبی های باتیستا، خالکوبی روی مچ دست چپ او که مشترکا با مانی پاکیائو انجام شده، بحث برانگیزترین بوده است. مانی پاکیائو، نامی شناخته شده در بوکس است و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مبارزان تاریخ این رشته در سراسر جهان شناخته می‌شود. دیو باتیستا از یک خالکوبی پشیمان شد / پای اسطوره بوکس در میان است

چرا دیو باتیستا خالکوبی مانی پاکیائو را پنهان کرد؟

همانطور که پیشتر اشاره شد، دیو باتیستا یک خالکوبی مشترک با مانی پاکیائو، رو روی مچ دست چپ خود داشت. هر چند که در سال ۲۰۱۶، آن طرح را با تصویری از همسرش، سارا جید، پوشاند تا دیگر به چشم نیاید. علاوه بر این، باتیستا همچنین تصویری را قبل و بعد از پوشاندن این خالکوبی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. باتیستا در خصوص این حرکت خود و پایان دوستی‌اش با مانی پاکیائو، گفت:
من مشکلات بزرگی با عقاید او پیدا کرده بودم که تحمل‌شان برایم سخت بود. این یک مسئله شخصی است. پس از شنیدن بعضی از اظهار نظرهای مانی، دیگر نمی‌خواهم با او تماس بگیرم.
مانی پاکیائو مدتی بعد در رسانه‌ها بابت برخی از عقاید تند و اظهارات افراطی و بحث‌برانگیز خود، عذرخواهی کرد اما گویا دیو باتیستا همچنان دل خوشی از دوست سابقش ندارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...