ماشین ارزان قیمت جان سینا / خبری از خودروهای مجلل نیست؟

جان سینا علی‌رغم ثروت ۸۰ میلیون دلاری و در اختیار داشتن کلکسیون ماشین‌های گران‌قیمت، ترجیح می‌دهد از یک خودروی ارزان‌ ژاپنی برای استفاده روزمره بهره ببرد.
کدخبر (180217) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:13
0 335
ماشین ارزان قیمت جان سینا / خبری از خودروهای مجلل نیست؟
جان سینا علی‌رغم ثروت ۸۰ میلیون دلاری و در اختیار داشتن کلکسیون ماشین‌های گران‌قیمت، ترجیح می‌دهد از یک خودروی ارزان‌ ژاپنی برای استفاده روزمره بهره ببرد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا پس از یک دوران قابل احترام در کشتی کج، وارد صنعت سینما شد و حالا یکی از موفق‌ترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شود. او که یکی از ثروتمندترین سوپراستارهای WWE بود، پس از تبدیل شدن به یک بازیگر تمام‌وقت، توانست درآمد بیشتری کسب کند تا حساب بانکی‌اش پر و پیمان‌تر شود. جان سینا ثروت ۸۰ میلیون دلاری‌اش را صرف امور خیریه و خرید ماشین‌های مختلف می‌کند. عشق جان سینا به اتومبیل را می‌توان در گاراژ پر از ماشین‌های مجلل او مشاهده کرد. سینا اما بر خلاف دیگر سلبریتی‌ها، از یک ماشین ساده برای رفت و آمد روزانه خود استفاده می‌کند، نه یک خودروی گرانقیمت و عجیب. گاراژ بازیگر «جوخه انتخار» ممکن است رویای یک عاشق اتومبیل باشد. با این حال، سینا از هوندا سیویک به عنوان خودروی روزانه خود استفاده می کند. مجموعه خودروهای جان سینا شامل خودروهایی از برندهای مختلف نظیر کادیلاک، شورولت، فورد، لامبورگینی و... است. «قهرمان» در طی مصاحبه‌ای قبل از رسلمنیا 39، توضیح داد که چرا به هوندا سیویک خود بسیار علاقه‌مند است. ماشین ارزان قیمت جان سینا / خبری از خودروهای مجلل نیست؟

خودروی روزمره جان سینا یک هوندا سیویک است

جان سینا در مصاحبه خود با اندرو سانتینو، عنوان کرد که خودرویی که از آن بیشتر استفاده می‌کند، یک هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۰ است. این خودرو در بازار، کمی بیشتر از ۴۰ هزار دلار قیمت دارد و این درحالی است که سینا در کلکسیون ماشین‌های خود، یک لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۸۶ دارد که حدود ۵۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده و گران‌ترین اتومبیل او محسوب می‌شود. با این حال، او خودروی ژاپنی‌اش را ترجیح می‌دهد و درباره آن می‌گوید:
جعبه دنده هوندا سیویک من اتوماتیک نیست، گیربکس آن دستی و پدال کلاچ دارد. با سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت پایدار است، تکنولوژی‌های مختلفی دارد و ردیف پشتی آن جادار است که می‌توانم افراد مختلفی را سوار کنم!
بازیگر سریع و خشن به دلیل قابل اطمینان بودن هوندا سیویک خود، آن را ترجیح می‌دهد، خصوصا اگر مجبور باشد مسیری بیش از ۱۰ مایل را طی کند. او در خصوص گران‌ترین خودروی کلکسیونش که یک لامبورگینی کانتاش است، گفت:
فضای داخلی کانتاش واقعا کم است و اگر حتی یک کیف پول کوچک همراه خود داشته باشید، دچار مشکل شده‌اید. استفاده از کلاچ آن، شبیه یک مبارزه و درست راندن آن مدل ماشین‌ها، واقعاً سخت است. بنابراین، اگر من واقعاً نیاز به رانندگی با ماشینی برای مسیری طولانی‌تر از 10 مایل داشته باشم، انتخابم سیویک است.

جان سینا سخنگوی هوندا شد

شرکت خودروسازی هوندا که در توکیو مستقر است، متوجه علاقه جان سینا به ماشین‌های تولیدی آن‌ها شد؛ بنابراین در سال ۲۰۲۰، ویدیو تبلیغاتی جدیدی برای محصولات هوندا به شکل گسترده منتشر شد که سینا، صداپیشگی آن را برعهده گرفت. این تبلیغ که علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، در حین برگزاری مسابقات NBA و NFL نیز پخش شد، با اقبال عمومی همراه بود.  مدتی بعد و در سال ۲۰۲۱، جی جوزف، نایب رئیس هوندا، اعلام کرد که جان سینا به دلیل سرسختی، قدرت و علاقه‌اش به ماشین‌ها، سخنگوی جدید این کمپانی خواهد بود. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:
جان سینا به خاطر سرسختی و قدرتش معروف است، اما او همچنین قلب بزرگی دارد و یک علاقه‌مند واقعی به ماشین محسوب می‌شود؛ همین موارد، او را به بهترین گزینه برای تبدیل شدن به سخنگوی جدید هوندا مناسب می‌سازد.
علاقه جان سینا به ماشین حتی در حرفه سینمایی او نیز تجلی پیدا کرده، جایی که توانسته در سری فیلم‌های سریع و خشن حضور یابد. دهمین قسمت سریع خشن و از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر جهان اکران شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...