جایی که علم معنا ندارد نیک واکر مصرف استروئید را برای کدام بدنسازان تجویز می‌کند؟

نیک واکر عنوان کرده است که بدنسازانی که دارای ژنتیک خوب هستند، به استفاده از داروهای خارجی اهمیت زیادی می‌ دهند.
کدخبر (180085) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:36
0 251
جایی که علم معنا ندارد نیک واکر مصرف استروئید را برای کدام بدنسازان تجویز می‌کند؟
نیک واکر عنوان کرده است که بدنسازانی که دارای ژنتیک خوب هستند، به استفاده از داروهای خارجی اهمیت زیادی می‌ دهند.

به گزارش سرخ نیوز، مدت زمان زیادی است که در دنیای بدنسازی در مورد استفاده از داروهای افزایش دهنده عملکرد و استروئیدها بحث می‌شود و اصلی‌ترین موضوع، میزان مصرف این داروها است. امروزه اعتقاد بر این است که بسیاری از بدنسازان برای دستیابی به اهداف خود به شدت به مصرف استروئیدها متکی هستند اما نیک واکر که در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی را در این ورزش داشته، اخیراً این تصور غلط را از بین برده است. «جهش یافته» اخیراً با اظهار نظر خود در مورد استفاده غیرمعقول از استروئیدها در بدنسازی خبرساز شده است.

نیک واکر معتقد است برخی بدنسازان مجبور به مصرف استروئید هستند

این بدنساز 28 ساله اخیراً با حضور در یک پادکست یوتیوبی درباره جنبه‌های مختلف این ورزش صحبت کرده است. با این حال بیشترین چیزی که توجه طرفداران بدنسازی را به خود جلب کرد، حقایقی بود که واکر در مورد استفاده از استروئید فاش کرد. به گفته قهرمان آرنولد کلاسیک 2021، یکی از حقایق کمتر شنیده شده در مورد استفاده از استروئید در بدنسازی این است که این ماده برای همه ضروری نیست. واکر عنوان کرده است که بدنسازانی که دارای ژنتیک خوب هستند، به استفاده از داروهای خارجی اهمیت زیادی می‌دهند، در حالی که گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد نیک واکر در این مورد بسیار ایده‌آل گرایانه فکر می‌کند چراکه خودش هم می‌داند برخی از بخش‌های بدن برای افزایش عملکرد و کارایی به داروهای افزایش دهنده عملکرد نیاز دارند. او می‌گوید بدنسازانی که از نظر ژنتیکی شرایط مساعدی ندارند، مجبور به مصرف استروئید هستند تا فیزیک مورد نظر خود را بدست آورند. نیک واکر در این ویدیو می‌گوید:
بعید می‌دانم بدنسازان آنقدر که در تصور خودشان هست، نیاز به پیشرفت داشته باشند. اگرچه برخی از افرادی که می‌توانم بگویم نخبگان ژنتیکی نیستند که خودم هم یکی از انها هستم، ممکن است مجبور باشند کمی بیشتر به خودشان فشار بیاورند. اینجاست که علم معنا ندارد.

سه چیز اصلی که فرد را به سطح بالاتری می‌ برد از دیدگاه نیک واکر

واکر همچنین روش‌های طبیعی برای رسیدن به سطح خاصی از پیشرفت را قبل از استفاده از استروئیدها عنوان کرد. این ستاره دنیای بدنسازی می‌گوید که رویکرد او به رشد سالم، در اصول بدنسازی نهفته است. واکر بر اهمیت تمرین، ریکاوری و رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به رشد مطلوب تاکید کرد. وی همچنین تاکید کرد که ثبات، یک عامل کلیدی در بدنسازی است. او افزود:
سه چیز اصلی که فرد را به سطح بالاتری می‌برد، همان‌طور که قبلاً گفته شد، تمرین، خواب ریکاوری، کار بدنی و ثبات است.
به طور کلی واکر بر این باور است که اگرچه استروئیدها ممکن است برای برخی به عنوان یک عامل رشد و تغییر در نظر گرفته شود اما برای بسیاری بویژه آنها که از نظر ژنتیکی شرایط خوبی دارند، این داروها نیاز نیست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...