روزی که سیلوستر استالونه از مبارزه با مایک تایسون فرار کرد؛ او مرا در رینگ می‌کشت!

سیلوستر استالونه در یک مصاحبه بازی تایسون در این فیلم را یک ایده بد عنوان کرد چراکه به اعتقاد او تایسون برای مردن در این فیلم خیلی جوان بود.
کدخبر (179672) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:03
0 937
روزی که سیلوستر استالونه از مبارزه با مایک تایسون فرار کرد؛ او مرا در رینگ می‌کشت!
سیلوستر استالونه در یک مصاحبه بازی تایسون در این فیلم را یک ایده بد عنوان کرد چراکه به اعتقاد او تایسون برای مردن در این فیلم خیلی جوان بود.

به گزارش سرخ نیوز، سیلوستر استالونه، خالق و ستاره اصلی مجموعه فیلم‌های راکی چندین دهه است که در صنعت سینما حضور داشته است. او در سال 1976 با این درام ورزشی که دنباله آن با نام کرید اکران شده است، شهرت و اعتبار خود را به دست آورد. سیلوستر استالونه در کنار بدست اوردن این محبوبیت و موفقیت و بر سر زبان‌ها انداخت فیلم‌ها و شخصیت راکی، در کنار مبارزان و نام‌های بزرگی در عرصه هنرهای رزمی مانند دالف لاندرگن قرار بگیرد و بدرخشد.

واکنش منفی سیلوستر استالونه به حضور مایک تایسون در قسمت ششم راکی

در همان زمان با توجه به موفقیت فیلم‌های راکی، مایک تایسون بوکسور محبوب و قهرمان جهان نیز می‌خواست در آن بازی کند. با این حال سیلوستر استالونه پیشنهاد بازی در کنار مایک تایسون را رد کرد. با وجود محبوبیت فیلم‌های راکی، قسمت پنجم این مجموعه فیلم نتوانست انتظارات منتقدان را برآورده کند. با توجه به استقبال نه چندان جالب از قسمت پنجم، سیلوستر استالونه می‌خواست رویکرد متفاوت و جذابی را برای قسمت ششم این فیلم اتخاذ کند. قسمت ششم این مجموع بیش از 15 سال بعد اکران شد و حضور مایک تایسون می‌توانست تنها یک رویکرد متفاوت باشد که استالونه به دنبال آن بود. این در شرایطی بود که خود تایسون هم علاقه زیادی داشت در این قسمت حضور داشته باشد. او حتی پس از اطلاع از اینکه سازندگان در حال برنامه‌ریزی فیلم دیگری هستند، برای آن اعلام آمادگی کرد. با این حال استالونه نسبت به این پیشنهاد واکنش مثبتی نشان نداد و نخواست شانس خود را با تایسون امتحان کند.

روزی که سیلوستر استالونه از مبارزه با مایک تایسون فرار کرد؛ او مرا در رینگ می‌کشت!استالونه : تایسون مدام با دفترم تماس می‌ گرفت

استالونه در یک مصاحبه بازی تایسون در این فیلم را یک ایده بد عنوان کرد چراکه به اعتقاد او تایسون برای مردن در این فیلم خیلی جوان بود. اما مایک تایسون در مورد بازی در فیلم راکی بالبوا نیز مصمم بود. استالونه می‌گوید:
تایسون مدام با دفترم تماس می‌گرفت و می‌گفت که می‌خواهد در فیلم من حضور داشته باشد.
در نهایت استالونه مجبور شد به خواسته تایسون دهد و به یک شرط با حضور او در قسمت دیگر این فیلم در سال 2006 موافقت کرد. با توجه به اینکه مایک تایسون به شدت می‌خواست در این فیلم نقش داشته باشد، سیلوستر استالونه با حضور او در فیلم موافقت کرد. با این حال استالونه می‌خواست مطمئن شود که مجبور نیست در رینگ بوکس با مایک تایسون روبرو شود. او در مورد این پیشنهاد به تایسون نیز گفت که باید در بین تماشاگران بماند.
من تسلیم شدم و گفتم او می‌تواند در بین تماشاچیان باشد. سپس من هرگز از او چیزی نشنیدم.
روزی که سیلوستر استالونه از مبارزه با مایک تایسون فرار کرد؛ او مرا در رینگ می‌کشت!اگرچه او در آن زمان چیزی از تایسون نشنید، اما استالونه او را در حین فیلمبرداری دید. او هنوز مطمئن نبود که آیا تایسون برای مبارزه با او وارد رینگ خواهد شد یا نه؟ استالونه به همکاران خود گفته وبد که مطمئن شوند مایک تایسون در فیلم وارد رینگ نمی‌شود زیر استالونه بر این باور بود که اگر تایسون وارد رینگ می‌شد، او را می‌کشت. در نهایت مایک تایسون در فیلمی در سال 2006 نقش آفرینی کرد که در آن او در حال تمسخر حریف راکی، میسون دیکسون با بازی بوکسور حرفه‌ای سابق آنتونیو تارور، دیده می‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...