فیگور اساطیری کوین لورون، رونی کلمن و ستاره‌ها در مستر المپیا 2000؛ یک میدان جنگی کامل!

کوین لورون با مرور خاطرات گذشته و مستر المپیا 2000، واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است
کدخبر (180001) 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:51
2 415
کوین لورون با مرور خاطرات گذشته و مستر المپیا 2000، واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است

به گزارش سرخ نیوز، یک بحث کلی در میان بدنسازان نسل امروزی وجود دارد و آن هم مقایسه با ستارگان گذشته دنیای بدنسازی است. نظر رایج مردم نشان می‌دهد که بدنسازان قدیمی از نظر بدنی متقارن‌تر و ساختاری طبیعی‌تر داشته‌اند. حالا همین موضوع توسط یکی از اسطوره‌های بدنسازی یعنی کوین لورون در یک پست اینستاگرامی مطرح و به بحث گذاشته شده است. این ورزشکار ویدئویی از رقابت نهایی مستر المپیا 2000 را به اشتراک گذاشت که در آن برخی از بزرگترین ورزشکاران آن زمان حضور داشتند. هواداران دنیای بدنسازی با دیدن این ویدیو که نشان دهنده نمایش استعدادهای بی مثال آن روزهای این ورزش بر روی صحنه رقابت مستر المپیا بود، کاملا شگفت زده شدند و نظرات جسورانه‌ای را در زیر پست به اشتراک گذاشتند.

خاطره بازی کوین لورون با مستر المپیا 2000

در این پست اینستاگرامی که کوین لورون به اشتراک گذاشته، این بدنساز 58 ساله روز خود را با یادآوری سالهای دور آغاز می‌کند و درباره آن می‌گوید که این رقابت اساطیری به یک میدان جنگ کامل تبدیل شده بود.
میان 6 نفر برتر آن دوره مستر المپیا یک رقابت تنگاتنگ و بی رحمانه برقرار بود.
در این ویدیو رونی کلمن، قهرمان 8 دوره مستر المپیا که در همان سال 2000 هم قهرمانی را بدست آورد، درست در وسط دیگر رقبا دیده می‌شود که هیکل غول پیکر خود را به حرکت درمی‌آورد. در کنار رونی کلمن افسانه‌ای‌ می‌توان خود کوین لورون، فلکس ویلر، شان رای، ناصر السنباطی، لی پریست و مارکوس روهل را مشاهده کرد. با وجود اینکه این بدنسازان بزرگ در کنار یکدیگر فیگور می‌گرفتند، باز هم سعی می‌کردند با به خرج دادن ظرفاتی خاص، توجهات را به سوی خود بربایند. کلمن و لورون در مجاورت یکدیگر ایستاده بودند و لورون با ضربه‌ای که به شکم رونی کلمن می‌زند، توجه بقیه را به خودش جلب می‌کند. این همان لحظه‌ای بود که جامعه بدنسازی به آن واکنش نشان داد و نظرات زیادی را از آن خود کرد. مستر المپیا 2000 در نهایت با قهرمانی رونی کلمن به پایان رسید و کوین لورون، فلکس ویلر، شان رای، ناصر السنباطی، لی پریست، مارکوس روهل، جی کاتلر، دکستر جکسون و اورویل بورک به ترتیب در رده‌های دوم تا دهم قرار گرفتند.

ببینید: فیگورگیری انفرادی کوین لورون در مستر المپیا ۲۰۰۰

فیگور اساطیری کوین لورون، رونی کلمن و ستاره‌ها در مستر المپیا 2000؛ یک میدان جنگی کامل! 01

واکنش کاربران به پست اینستاگرامی کوین لورون

در کمتر از یک روز، این پست بیش از 226 هزار بازدید داشت. یکی از طرفداران با ستایش از آنها به عنوان بهترین بدنسازان همه ادوار نوشت:
بهترین رقبای تاریخ.
طرفدار دیگری هم به مقایسه ورزشکاران گذشته و فعلی پرداخته و نوشته:
هر 6 نفر از بدنسازان امروزی بهتر هستند.
فیگور اساطیری کوین لورون، رونی کلمن و ستاره‌ها در مستر المپیا 2000؛ یک میدان جنگی کامل!
بسیاری دیگر از طرفداران به این لحظه که لورون با کلمن شوخی می‌کند، واکنش نشان داده و البته عده دیگری هم به مقایسه گذشته و شرایط امروزی پرداخته‌اند. برخی هم بر این باور بودند که برای اولین بار باید تساوی در بدنسازی ایجاد می‌شد چراکه همه افراد روی صحنه شایسته قهرمانی بودند:
باید اولین باری می‌بود که یک تساوی در تاریخ بدنسازی وجود داشت زیرا همه کسانی که در آن صحنه بودند 110٪ شایسته قهرمانی بودند.
اگرچه پادشاه آن سال در یک رقابت نزدیک عنوان قهرمانی مستر المپیا را به خانه برد اما در سالهای‌ بعد با حکمرانی و قهرمانی بلامنازع در این عرصه نشان داد که جایگاهش بی چون و چرا است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی ها بودن که بینظیر بودن ولی نتونستن ساندو بگیرن فقط به دلیل اینکه توی دوره رونی کلمن بودن واقعا پادشاه بود
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دوره هرمونی ها و استرویید ی ها بوده الان همشون یا مردن یا فلج هستن مثل پادشاه بدن فقط هادی داره و بس
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...