حبیب کوچک در زندان داغستان ؛ قرارداد هاسبولا با UFC لغو می شود؟

طبق گزارشی از Red Corner MMA، هاسبولا ماگومدوف با چند تن از دوستانش در داغستان به یک عروسی رفته بود و در خیابان مشغول جشن گرفتن بودند که دستگیر می‌شوند.
کدخبر (178196) 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:56
0 229
طبق گزارشی از Red Corner MMA، هاسبولا ماگومدوف با چند تن از دوستانش در داغستان به یک عروسی رفته بود و در خیابان مشغول جشن گرفتن بودند که دستگیر می‌شوند.

به گزارش سرخ نیوز، هاسبولا ماگومدوف که یکی از مشهورترین سلبریتی‌های فضای مجازی UFC و ام ام ای است، اخیرا توسط پلیس دستگیر شده است! این جوان 20 ساله به همراه تعدادی از دوستانش دستگیر و به تخلفات اداری متهم شده است. پس از دیانتی وایلدر و تونی فرگوسن، این سومین بار است که طی مدت اخیر یک شخصیت ورزشی رزمی دستگیر می‌شود. از قضا هر سه دستگیری به دلیل تخلفات رانندگی بوده است.

دستگیری هاسبولا ماگومدوف و دوستانش بعد از حضور در عروسی

طبق گزارشی از Red Corner MMA، هاسبولا با چند تن از دوستانش در داغستان به یک عروسی رفته بود و در خیابان مشغول جشن گرفتن بودند که دستگیر می‌شوند. در ویدیویی هاسبولا در داخل یک ماشین سفید رنگ حضور دارد و در کنار او چند ماشین دیگر در خیابان در حال بدلکاری و مسابقه با یکدیگر دیده می‌شوند. این فیلم همچنین تصویری از خودروی سفید رنگ هاسبولا را نشان می‌دهد که دارای یک فرورفتگی بزرگ در کناره آن است که احتمالاً به دلیل حرکات غیرقانونی که در خیابان انجام می‌دادند، ایجاد شده است.
  در پایان این ویدئو هاسبولا و شش تن از دوستانش در حال ارائه توضیحات به پلیس دیده می‌شوند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که آن ها زمان زیادی را در بازداشت گذرانده باشند چراکه این چهره محبوب شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای در این مورد در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. در این استوری اینستاگرامی ماگومدوف که به حبیب کوچک معروف است، تصویری از خود به همراه دوستانش را در برابر پلیس‌های داغستانی منتشر کرده است. او در مورد اتفاقات به وجود آمده نوشته است:

ما تصمیم گرفتیم کمی هیجان داشته باشیم. این دیگر تکرار نخواهد شد... متاسفم... کمی بازی کردم مجبور شدم جواب بدهم.

حبیب کوچک در زندان داغستان؛ قرارداد هاسبولا با UFC لغو می‌شود؟حواشی ناتمام هاسبولا ماگومدوف ؛ بدرفتاری با حیوانات

دوست صمیمی اسلام ماخاچف خاطر نشان کرده که در زمان وقوع حادثه پشت فرمان نبوده است. گفته می‌شود اگرچه این ستاره فضای مجازی از بازداشت آزاد شده اما همچنان تحت نظر قرار دارد. هاسبولا ماگومدوف به خاطر ظاهر کودکانه و جذابیت پسرانه‌اش معروف است. او با افراد مختلفی از مایک تایسون، اسطوره بوکس تا شکیل اونیل، غول NBA همکاری داشته و این اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی تنها در حساب اینستاگرام خود بیش از 8.5 میلیون دنبال کننده به دست آورده است.
حبیب کوچک در زندان داغستان ؛ قرارداد هاسبولا با UFC لغو می شود؟با این حال اخیراً ویدیویی از وی منتشر شده که نشان می‌دهد که گربه خانگی خود را کتک می‌زند. در حالی که هاسبولا هر گونه سو رفتار علیه حیوانات را رد می‌کند، این ویدیو واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و تا حدی از محبوبیت او کاسته است. اتفاق اخیر به این واکنش‌ها دامن زده و عده‌ای خواستار لغو همکاری UFC با ماگومدوف شده‌اند. هاسبولا ابتدا به دلیل جعل هویت حبیب نورماگومدوف به شهرت رسیده بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...