نیت دیاز خودش را با فلوید می ودر مقایسه کرد: من کانر مک گرگور را در 7 دقیقه ناک اوت کردم

نیت دیاز در بحبوحه مبارزه با جیک پاول هم دست از سر کانر مک گرگور بر نمی دارد و هر از گاهی نیش و کنایه هایی به «بدنام» می زند.
کدخبر (179913) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:03
0 205
نیت دیاز خودش را با فلوید می ودر مقایسه کرد: من کانر مک گرگور را در 7 دقیقه ناک اوت کردم
نیت دیاز در بحبوحه مبارزه با جیک پاول هم دست از سر کانر مک گرگور بر نمی دارد و هر از گاهی نیش و کنایه هایی به «بدنام» می زند.

به گزارش سرخ نیوز، با نزدیک‌تر شدن به روز مبارزه جیک پاول و نیت دیاز بر روی رینگ بوکس حواشی پیرامون این مبارزه نیز روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مبارزه علاوه بر رجزخوانی‌ها و ژست‌های معمول خبرهای دیگری نیز بود. نیت دیاز در این کنفرانس تصمیم گرفت نیشی هم به یک رقیب قدیمی بزند: کانر مک گرگور! نیت دیاز در این کنفرانس بجای اینکه صرفا به مبارزه آتی بپردازد تلاش کرد تا تقابل جذاب و تماشایی خودش و مک گرگور را دوباره به یاد حضار بیاورد. دیاز طرح مقایسه جسورانه‌ای را پیش گرفت که البته ارتباطی به مبارزه پیش رو با جیک پاول نداشت اما بی‌تردید بسیار شنیدنی بود.

نیت دیاز: این بود بهترین مبارز تاریخ MMA؟

کانر مک گرگور در مصاحبه اخیر خود به صحبت درباره تنها تجربه خود بر روی رینگ بوکس و در برابر فلوید می ودر پرداخته بود. نیت دیاز خودش را با فلوید می ودر مقایسه کرد: من کانر مک گرگور را در هفت دقیقه ناک اوت کردم بدنام گفت که اگر فرصت دیگری در اختیارش قرار بگیرد شک ندارد که این‌بار می ودر را شکست خواهد داد. وقتی از مک گرگور درباره احتمال این پیروزی پرسیده شد او پاسخ داد:
صد درصد!
نیت دیاز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مبارزه با جیک پاول در بخشی از صحبت‌های خود رقیب سابقش یعنی کانر مک گرگور را مورد هدف قرار داد. او در گفت‌وگو با آریل هلوانی، ژورنالیست حاضر در این کنفرانس به مبارزه مک گرگور و می ودر اشاره کرده بود. دیاز از هلوانی پرسید:
مبارزه آنها چند راند بود؟
هلوانی پاسخ داد که این مبارزه 10 راند به طول انجامیده بود. دیاز سپس این را با مبارزه خودش و بدنام در UFC 196 مقایسه کرد:
من مک گرگور را در هفت دقیقه ناک اوت کردم.
نیت دیاز خودش را با فلوید می ودر مقایسه کرد: من کانر مک گرگور را در هفت دقیقه ناک اوت کردم اشاره نیت دیاز به اولین مبارزه خود با کانر مک گرگور در ماه مارس سال 2016 بود. دیاز در راند دوم مبارز ایرلندی را سابمیت کرده بود. او به این اشاره کرد که مک گرگور به‌ناچار به سابمیت متوسل شد تا ضربه‌ها و مشت‌های بیشتری دریافت نکند:
او تسلیم شد چون نمی‌خواست ضربات بیشتری بخورد. باهوش بود و راه فراری برای خود پیدا کرد.
نیت دیاز با این اشاره حتی پا را فراتر نیز گذاشت و جایگاه کانر مک گرگور به‌عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ ام ام ای را زیر سوال برد:
راستی این همان بزرگترین مبارز تاریخ این ورزش نبود؟ در هفت دقیقه؟
تصمیم دیاز مبنی بر وسط کشیدن مبارزه کانر مک گرگور و فلوید می ودر و بعد مقایسه آن با مبارزه خودش و بدنام نشان از اعتماد بنفس او در آستانه مبارزه بوکسش با جیک پاول داشت. نیت دیاز خودش را با فلوید می ودر مقایسه کرد: من کانر مک گرگور را در هفت دقیقه ناک اوت کردم

تمجید نیت دیاز از برادران پاول

نیت دیاز پس از این کنفرانس مطبوعاتی مصاحبه‌ای اختصاصی را نیز با مایک بان انجام داد و درباره دلیل انتخاب جیک پاول به‌عنوان حریف خود به صحبت پرداخت. اگرچه گزینه‌هایی همچون فلوید می ودر و مانی پاکیائو نیز می‌توانست برای دیاز مطرح باشد اما او اعتقاد دارد که انتخاب جیک پاول به‌عنوان نخستین حریف بوکس تصمیم درستی بوده است. نیت دیاز در جریان این مصاحبه به ابراز تحسین خود نسبت به برادران پاول و تاثیر آنها هم بر یوتیوب و هم بر بوکس پرداخته بود:
او و برادرش در حال انجام کارهای بزرگی، چه در ورزش و چه در یوتیوب هستند. چیزی که در آن ها دوست دارم شرارت آن هاست. آن ها می‌خواهند با همه دعوا کنند.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...