واکنش گسترده کاربران به ویدئوی تمرینات مایک تایسون ؛ اسطوره همچنان روی فرم است

مایک تایسون 56 ساله ویدیویی از آخرین تمرینات بوکس خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که از آمادگی بالایش در این سن و سال خبر می دهد.
کدخبر (180420) 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:44
0 247
مایک تایسون 56 ساله ویدیویی از آخرین تمرینات بوکس خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که از آمادگی بالایش در این سن و سال خبر می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون، اسطوره بوکس در طی دوران حرفه‌ای خود توانست به دستاوردهای بزرگی دست یابد. از بدل شدن به جوان‌ترین قهرمان دسته سنگین وزن گرفته تا شکستن جمجمه بسیاری از رقبای خود. او با قدرت اعجاب‌انگیز و سرعت فوق‌العاده خود برای مدتی طولانی سلطان بلامنازع دسته سنگین وزن بود. بسیاری از مبارزین نسل‌های بعدی او را به‌چشم یک بوکسور بزرگ و یک الگو می‌بینند.

ویدئوی تمرینات مایک تایسون با واکنش گسترده کاربران مواجه شد؛ اسطوره همچنان روی فرم است تایسون اخیرا با نمایش سرعت استثنایی خود در سن 56 سالگی علاقه‌مندان به بوکس را بهت‌زده کرد. چند روز پیش ویدئویی از تمرینات او داخل رینگ در فضای اینترنت منتشر شد که با استقبال گسترده کاربران مواجه گردید.

چالاکی مایک تایسون در سن 56 سالگی

مایک تایسون اخیرا ویدئویی را از تمرینات خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. «مایک آهنین» در این ویدئو به چالاکی و با قدرت در حال ضربه زدن به شکم حریف تمرینی خود بود. سرعت خیره‌کننده تایسون در سن 56 سالگی به‌شدت تحسین مخاطبان او را برانگیخت. تایسون این ویدئو را با این کپشن همراه ساخته بود:

بیدار شو، تمرین کن، تکرار کن.

  مایک تایسون یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ و صاحب کارنامه‌ای شگفت‌انگیز است. با وجود تمام افت‌وخیزهای تایسون در زندگی، رکورد 50 پیروزی و 6 شکست نشان می‌دهد که او همواره برای پیروزی پا به درون می‌گذاشت. او در طی دوران حرفه‌ای خود با مشت‌زنان بزرگی نظیر اواندر هولیفیلد، ترور بربیک، مایکل اسپینکز، پینکلون توماس و بسیاری بزرگان دیگر به مبارزه پرداخت.

واکنش کاربران به تمرینات مایک تایسون

طرفداران بوکس شیفته ویدئوی تمرینات مایک تایسون و چالاکی و مهارت‌های او حین انجام این تمرین شدند. بسیاری از آنها به اظهار تمجید از تایسون پرداختند و عده‌ای نیز او را یک غول نامیدند. اینها شماری از واکنش‌های کاربران به این ویدئو بودند:
- غول خوابیده است اما تکان می‌خورد! - مایک تایسون هنوز هم از بوکسورهای فعلی سریع‌تر است. - انگار که سه‌تا دست دارد! - خدای من! یا عیسی مسیح! - مایک تایسون 56 ساله است و هنوز هم می‌تواند ترتیب 99.9 درصد افراد را بدهد.
بازیگر آمریکایی یعنی ماریو لوپز نیز با تماشای ویدئوی تمرینات مایک تایسون شگفت‌زده شده بود. بعضی از کاربران هم پیشنهاد ترتیب یافتن یک مبارزه بزرگ میان تایسون و فلوید می ودر را دادند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...