دانلود آهنگ جدید شکیرا 2023 ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش + ویدئو

کدخبر (180457) 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:38
0 2407
آهنگ جدید شکیرا به نام ACRÓSTICO پنجشنبه هفته گذشته منتشر شد و او این آهنگ را به فرزندانش تقدیم کرده و مجددا به جرارد پیکه کنایه زده است.

به گزارش سرخ نیوز، آهنگ جدید شکیرا، روز پنجشنبه با نام ACRÓSTICO به بازار عرضه و این خواننده کلمبیایی در آستانه روز مادر، این آهنگ را به دو پسرش میلان و ساشا هدیه کرده است. البته در هنگ جدید شکیرا یک بار دیگر به همسر سابقش جرارد پیکه طعنه زده و از دلشکستگی اش و اینکه چطور فرزندانش به او یاد داده‌اند که عشق کلاهبرداری نیست، صحبت کرده.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش کاور رسمی آهنگ جدید شکیرا با نام ACRÓSTICO

اهنگ جدید شکیرا ؛ وقتی او دست از سر همسر خیانتکار بر نمی دارد

این خواننده 46 ساله اخیرا در اینستاگرامش نقاشی زیبایی از یک پرنده مادر و دوجوجه اش برروی شاخه های بالایی یک درخت را منتشر کرده و نام ترانه جدیدش در پس زمینه تصویر دیده می شود. پس از آن هم او تکه ای از آهنگش را با 86 میلیون فالوورش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت ومتن ترانه رسمی را در صفحه یوتیوب منتشر کرد.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش

در ترانه ACRÓSTICO ، اهنگ جدید شکیرا به چند موضوع مختلف اشاره می کند؛ از دلشکستگی اش گرفته تا عشقی که به دو پسرش دارد. دلشکستگی شکیرا به جدایی او از جرارد پیکه در تابستان سال 2022 و بعد از 12 سال زندگی مشترک برمی گردد که این جدایی به دلیل خیانت جرارد پیکه به او اتفاق افتاد.

عنوان این ترانه ACRÓSTICO، به معنی «توشیح» است؛ یعنی حرف اول هر سطر در هر آهنگ که یک کلمه را تشکیل می دهد. چندی پیش نیز شکیرا با انتشار دو علیه جرارد پیکه خبرساز شده بود؛ آهنگ اول شکیرا علیه پیکه با واژه هایی چون ساعت کاسیو و رولکس، یا مقایسه رنو و فراری جنجال آفرین شد. آهنگ دوم شکیرا نیز پیکه و نامزد جدیدش را هدف قرار داد.

درس بزرگی که شکیرا از فرزندانش گرفت؛ عشق واقعی چیست؟

در طول آهنگ جدید شکیرا شاهدیم که او در حرف اول اشعار، به نام میلان و ساشا، پسران شکیرا اشاره دارد. او در جریان این ترانه، با قدردانی از فرزندانش یادآوری می کند که بعد از دلشکستگی‌اش، دو پسرش به او یاد دادند که عشق واقعی چیست. ترجمه بخشی از آهنگ جدید شکیرا بدین ترتیب است:

شما به من یاد دادید که عشق کلاهبرداری نیست و وقتی چیزی واقعی باشد، پایانی ندارد؛ من سعی کردم نگذارم که شما گریه کردنم را ببینید؛ نگذارم که شکنندگی ام را ببینید ولی همه چیز آنطوری که رویایش را داریم پیش نمی رود.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش شکیرا در ادامه ترانه به فرزندانش می گوید که همیشه آن‌ها را دوست خواهد داشت؛ حتی اگر به خاطر دلشکستگی اش، حس گم شدگی داشته باشد:

هیچ وقت شک نکنید که من اینجا هستم؛ با من حرف بزنید و من به حرفهایتان گوش می دهم؛ حتی اگر زندگی با من اینگونه رفتار کرده باشد، من فقط برای شما قوی خواهم بود.

توصیه شکیرا به فرزندانش: به زندگی لبخند بزنید!

این خواننده کلمبیایی در ادامه با اشاره به جدایی اش از جرارد پیکه، تاکید می‌کند که زندگی ادامه دارد و از اهمیت بخشش در زندگی می گوید:

یادگیری بخشش، هوشمندانه است؛ اگر چیزها آسیب دیده باشند، نباید آن‌ها را دور ریخت؛ آنها تعمیر می شوند؛ باید با مشکلات مواجه شد و باید به زندگی بخندی؛ حتی اگر زخم‌ها درد داشته باشند.

در ابتدای این ویدیوی انیمیشنی، یک پرنده مادر را می بینیم که دچار دلشکستگی شده و حس گم شدگی دارد ولی با خوشبینی تمام به دنبال ساخت لانه است.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش

این پرنده مادر برای حفاظت از تخم هایش تمام تلاشش را انجام می دهد؛ حتی در جریان طوفان شدید و باران. در نهایت جوجه ها از تخم بیرون آمدند و در ادامه این ویدیو، پرنده مادر از جوجه هایش مراقبت کرده و به آنها پرواز را آموزش می دهد. در بخش پایانی ترانه، پرنده مادر در حالی که پرنده هایش پشت سرش پرواز می کردند، به سمت غروب خورشید پرواز کرد.

شکیرا : به خاطر آرامش فرزندانم بارسلونا را ترک کردم!

ماه گذشته، این خواننده کلمبیایی در اینستاگرام اعلام کرد که همراه با دو پسرش، میلان 10 ساله و ساشای 8 ساله با ترک بارسلونا، به میامی نقل مکان کرده‌اند. این درحالی است که او بعد از ازدواج با جرارد پیکه، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا ساکن بارسلونا شده بود. شکیرا در اینستاگرام با اعلام خبر نقل مکانشان به میامی نوشت:

من برای آنکه فرزندانم ثبات داشته باشند، در بارسلونا ساکن شدم و به همین خاطر الان به دنبال آن هستیم تا در گوشه دیگری از دنیا، در کنار خانواده دوستان و دریا، ثبات را بیابیم. امروز، ما فصل جدیدی از زندگی را در جستجوی شادی آغاز کردیم. از تمام کسانی که در طول این مدت در امواج و در بارسلونا ، در کنار ما بودند، متشکرم. بارسلونا شهری است که آنجا یادگرفتم که دوستی طولانی تر از عشق است.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش

اخیرا این ستاره دنیای موسیقی در مراسم موسیقی زنان لاتین سال 2023 که توسط مجله بیلبورد برگزار شد، شرکت کرد و جایزه زن سال را دریافت کرد. در جریان این مراسم، شکیرا اعلام کرد که موسیقی صدای اوست و او را به سمت مثبتی هدایت کرده است. او گفت:

دقیقا در همان زمانی که احساس گم گشتگی می کردم، موسیقی مرا به مسیر درست بازگرداند.

آهنگ جدید شکیرا ؛ از طعنه و کنایه به پیکه تا قدردانی از فرزندانش

او خطاب به زنان گفت:

تنها یک زن می تواند تا زمانی که از هم بپاشد، عشق بورزد. یک زن می تواند با صداقت تمام صحبت کند و با خشم ترانه بخواند و در خلسه برقصد و در نهایت احساس اشک بریزد. فقط یک زن می تواند این کارها را انجام دهد.

دانلود آهنگ جدید شکیرا به نام ACRÓSTICO ؛ موزیک ویدئوی خواننده کلمبیایی

آهنگ جدید شکیرا با نام ACRÓSTICO روز پنج‌شنبه در بسترهای مختلف انتشار موسیقی قرار گرفت و ویدیویی همراه با متن این آهنگ روی صفحه یوتیوب شکیرا بارگزاری شد.

برای دانلود آهنگ جدید شکیرا ACRÓSTICO کلیک کنید.

ترجمه فارسی آهنگ Acrostico شکیرا

تو به من یاد دادی که عشق کلاهبرداری نیست و وقتی واقعی باشد تمام نمی‌شود/
سعی کردم نگذارم گریه‌ام را ببینی/
شکنندگی‌ام را ببینی، اما/
همه چیز همیشه آنطور که ما آرزو می‌کنیم پیش نمی‌رود/
گاهی می‌دویم، اما نمی‌رسیم/
هرگز شک نکن که من اینجا خواهم بود/
با من صحبت کن به حرفهایت گوش می‌دهم/
و حتی اگر زندگی با من اینطور رفتار کرد/
من فقط برای تو قوی خواهم بود/
تنها چیزی که می‌خواهم خوشبختی توست/
و بودن با تو/ لبخند تو نقطه ضعف من است/
عشقم به تو/
به عنوان مُسکن درد عمل می‌کند/
حالم را بهتر می‌کند/
من برای هر چیزی که نیاز داری اینجا هستم/
تو آمدی تا من را کامل کنی/
فقط یک بشقاب شکست، نه همه ظروف/
و گرچه نمی‌دانم چگونه گونه دیگرم را جلو ببرم/
آموختن بخشش کار عاقلانه‌ای است/
از آن لب‌ها فقط عشق بیرون می‌آید/
اگر چیزها آسیب ببینند، دور ریخته نمی‌شوند، تعمیر می‌شوند/
باید با مشکلات روبرو شد/
باید به زندگی بخندی/
حتی اگر زخم‌ها درد داشته باشند/
اگر باید تمام قلبت را بدهی/
حتی اگر بی‌دلیل به تو صدمه بزنند/
تنها چیزی که می‌خواهم خوشبختی توست/
و بودن با تو/
لبخند تو نقطه ضعف من است/
عشقم به تو به عنوان مُسکن درد عمل می‌کند/
حالم را بهتر می‌کند/
من برای هر چیزی که نیاز داری اینجا هستم/
تو آمدی تا من را کامل کنی/
این به من احساس بهتری می‌دهد».

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...