برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوود

تغییرات وزنی و تمرینات بدنسازی کریس پرت برای نقش های مختلف باعث شده تا این بازیگر جذابیت ویژه ای در هالیوود داشته باشد.
کدخبر (180349) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:20
0 322
برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوود
تغییرات وزنی و تمرینات بدنسازی کریس پرت برای نقش های مختلف باعث شده تا این بازیگر جذابیت ویژه ای در هالیوود داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، تمرینات کریس پرت یکی از فاکتورهای اساسی در شکل‌دهی به ظاهر این بازیگر هالیوودی هستند. این تمرینات که با رژیم غذایی نیز همراه هستند سبب شدند تا پرت از مردی با یک ظاهر معمولی به چهره‌ای جذاب در هالیوود بدل شود. او در سال‌های اخیر با فیزیک عضلانی خود و درخشش در فیلم‌هایی نظیر «محافظان کهکشان»، «دنیای ژوراسیک» و «انتقام جویان» توانسته توجه زیادی را به‌سمت خود جلب کند. اگرچه متحول کردن اندام برای کریس ابدا کار آسانی نبوده است اما بی‌تردید به تلاشش می‌ارزیده. برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیووددر این مقاله سعی داریم نگاهی دقیقتر به برنامه تمرینی کریس پرت بیندازیم و ببینیم که این تحول فیزیکی چگونه برای بازیگر 43 ساله آمریکایی حاصل شده است.

تمرینات کریس پرت

برنامه تمرینی کریس پرت بسیار فشرده است. او هفته‌ای پنج تا شش روز تمرین می‌کند و هر وعده‌ی تمرینی نیز بین شصت تا نود دقیقه به طول می‌انجامد. تمرینات قدرتی پرت حرکاتی ترکیبی را در بر می‌گیرند که به‌طور همزمان چندین عضله را حین انجام حرکت درگیر می‌کنند. کریس هر تمرین را در سه یا چهار ست به انجام می‌رساند و هر ست نیز شامل شش تا ده حرکت است. شماری از حرکاتی که به‌طور معمول در برنامه او به چشم می‌خورند عبارتند از: - حرکت اسکوات هالتر: این حرکت عضله چهارسر ران، همسترینگ و ماهیچه‌های سرینی را درگیر می‌کند. کریس پرت حرکت اسکوات هالتر را در سه ست به انجام می‌رساند که هر ست از هشت الی ده حرکت تشکیل می‌شود. - حرکت ددلیفت: این حرکت عضلات پشتی، همسترینگ و عضله سرینی را درگیر می‌کند. کریس پرت حرکت ددلیفت را در سه ست انجام می‌دهد که هر ست شامل شش الی هشت حرکت است. - حرکت پرس سینه: این حرکت عضلات قفسه سینه، پشت بازو و شانه را درگیر می‌کند. پرت سه ست از حرکت پرس سینه را در تمرینات خود به انجام می‌رسند و هر ست نیز شامل هشت الی ده حرکت است. برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوود - حرکت بارفیکس: این حرکت عضلات پشتی، ساعد و جلو بازو را درگیر می‌کند. کریس پرت حرکت بارفیکس را در سه ست انجام می‌دهد و هر ست را تا زمانی که بتواند ادامه می‌دهد. - حرکت پرس نظامی: این حرکت عضلات شانه، پشت بازو و قفسه سینه را درگیر می‌کند. پرت از این حرکت نیز سه ست را به انجام می‌رساند که هر ست شامل هشت تا ده حرکت است. - حرکت لانگ دمبل: این حرکت هم عضلات چهارسر ران، ماهیچه‌های سرینی و همسترینگ را درگیر می‌کند. کریس پرت برای هر پا سه ست تمرینی جداگانه به انجام می‌رساند و هر ست بین هشت تا ده حرکت است.

رژیم غذایی کریس پرت

رژیم غذایی کریس پرت نقشی حیاتی را در شکل‌دهی به اندام او ایفا می‌نماید. رژیم غذایی او شامل میزان بالایی از پروتئین، میزان کربوهیدرات پایین و استفاده از چربی‌های مفیدی نظیر روغن آووکادو و روغن زیتون است. گوشت مرغ و ماهی و سبزیجات در این رژیم نقش مهمی را ایفا می‌کنند. برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوودکریس پرت همچنین روزانه میزان بسیار زیادی آب می‌نوشد. او از مصرف الکل و نوشیدنی‌های شیرین می‌پرهیزد و بجای آن چای سبز و قهوه‌ی تلخ می‌نوشد. پرت همچنین از محصولاتی نظیر پودر پروتئین، روغن ماهی و مولتی ویتامین نیز استفاده می‌کند تا مطمئن شود که تمام مواد مغذی به میزان کافی در اختیار بدنش قرار می‌گیرند.

تحول فیزیکی کریس پرت

تحویل فیزیکی کریس پرت از زمانی آغاز شد که او به‌عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم محافظان کهکشان انتخاب شد. پرت می‌دانست که ایفای این نقش ابتدا مستلزم برخورداری از اندامی ورزیده و تنومند است. او شروع به بهره‌گیری از تمرینات مداوم و رژیم غذایی مناسب نمود. برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوود برنامه تمرینی و تغذیه‌ای کریس پرت توسط مربی معروف بدنسازی یعنی دافی گیور تنظیم شده است. گیور پیش از پرت سابقه کار با چند بازیگر مطرح دیگر نظیر برد پیت و تام هاردی را نیز داشته است. او برنامه‌ای را برای کریس تنظیم و طراحی نموده است که کاملا متناسب با هدف‌های این بازیگر آمریکایی‌ست. در این برنامه سعی شده است تا با دنبال کردن حرکات ترکیبی تمامی ماهیچه‌ها متناسب با هم تقویت شوند. پرت از طریق بکارگیری منظم این برنامه توانست به‌سرعت و به‌شکلی موثر فیزیک بدنی خود را متحول سازد. کریس انجام تمرینات کاردیو را نیز در دستور کار دارد که او را کمک می‌کند تا در وزن ایده‌آل باقی بماند. اگر شما نیز تحت تاثیر تمرینات کریس پرت قرار گرفته‌اید و می‌خواهید به فیزیکی مشابه با او دست یابید لازم است که این نکته اساسی را به خاطر داشته باشید که برنامه تمرینی پرت متناسب با اهداف او و همچنین شکل بدن او طراحی و تنظیم شده است. به همین خاطر بهتر است برای دنبال کردن برنامه‌ای که کاملا متناسب با اهداف و مشخصات فیزیکی خودتان باشد حتما با یک مربی حرفه‌ای مشورت نمایید. برنامه تمرینی کریس پرت ؛ جزئیات تمرینات و رژیم غذایی ستاره هالیوودسیر تحول فیزیکی کریس پرت می‌تواند الهامبخش خوبی برای تمام کسانی باشد که به‌دنبال دستیابی به اندامی متناسب‌تر و بدنی سالم‌تر هستند. تعهد و پشتکار او در ادامه دادن به تمرینات و رژیم غذایی خود یک‌بار دیگر ثابت می‌کند که با برخورداری از یک ذهنیت درست همه‌چیز ممکن خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...