جی کاتلر بزرگترین رقیب خود را مشخص کرد؛ پای یک زن در میان است!

جی کاتلر در یک پادکست از الهام‌بخش‌های خود در ورزش نام برد که یک بدنساز زن الهام‌بخش او بوده است.
کدخبر (180475) | 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:15
0 257
جی کاتلر بزرگترین رقیب خود را مشخص کرد؛ پای یک زن در میان است!
جی کاتلر در یک پادکست از الهام‌بخش‌های خود در ورزش نام برد که یک بدنساز زن الهام‌بخش او بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، همه طرفداران بدنسازی به‌خوبی می‌دانند که در اوایل هزاره جدید میلادی، رقابت بین رونی کلمن و جی کاتلر چقدر هیجان انگیز بود. از آن رقابت‌ها که برای ثبت در تاریخ بود. در همان دوران و البته کمی بعدتر، جی کاتلر رقابت نزدیکی هم با فیل هیث، قهرمان هفت دوره مستر المپیا، داشت. با این حال، علی‌رغم تلاش‌هایی که کاتلر برای شکست دادن این بدنسازان افسانه‌ای انجام داد، قهرمان 4 دوره مستر المپیا، هیچ یک از این دو نفر را رقیب اصلی خود نمی‌داند. در عوض، کاتلر یک بدنساز بزرگ در لیگ حرفه‌ای زنان را بزرگترین رقیب خود نامیده است.

جی کاتلر بزرگترین رقیب خود را مشخص کرد؛ پای یک زن در میان است! 03شکست جی کاتلر مقابل بدنساز زن

اخیراً جی کاتلر در پادکست خود، میزبان یکی از بهترین بدنسازان زن دنیا بود و در این برنامه، کاتلر روزی که از دانا لین بیلی شکست خورد را یادآوری کرد. او که اولین قهرمان دسته فیزیک حرفه‌ای زنان محسوب می‌شود، کسی است که کاتلر را شکست داده است. جی کاتلر در هفتاد و پنجمین قسمت پادکست Cutler Cast که از کانال رسمی یوتیوبی وی منتشر شد، میزبان اولین زن قهرمان مستر المپیا، دانا لین بیلی بود. آن‌ها پادکست را با یادآوری روزهایی شروع کردند که بیلی در باشگاه کاتلر را مسخره می‌کرد. سپس کاتلر عنوان کرد که توان تمرینی بیلی بی‌نظیر است. جی کاتلر بزرگترین رقیب خود را مشخص کرد؛ پای یک زن در میان است! 04کاتلر با یادآوری یک اتفاق از گذشته گفت:
جولای سال قبل بود که دانا از دست من حساب عصبانی بود. او نمی‌خواست تمریناتش را متوقف کند. در شرایطی که من تمرین نمی‌کردم. مدتی با فیل و رونی هم تمرین می‌کردم و باید بگویم که دانا، این روزها هنوز هم به سختی تمرین می‌کند.

الهام بخش های عجیب جی کاتلر در بدنسازی

انتخاب‌های کاتلر چه برای بزرگترین بدنساز دوران و چه برای کسانی که الهام‌بخش او بودند، همیشه خارج از عرف بوده است. حتی وقتی نوبت به انتخاب افرادی که او را برای پیوستن به دنیای بدنسازی الهام بخشیده‌اند، می‌رسید بازهم آرنولد شوارتزنگر در میان انتخاب‌هایش جایی نداشت. این در حالی است که جی کاتلر، در همین قسمت اخیر پادکستش از سیلوستر استالونه، از کسی که الهام‌بخش او بوده، صحبت کرده است. کاتلر می‌گوید وقتی تنها 12 سال داشت، اولین قسمت از سری فیلم‌های راکی را دیده است. به همین دلیل، استالونه به قهرمان کاتلر جوان تبدیل شده است. جی کاتلر بزرگترین رقیب خود را مشخص کرد؛ پای یک زن در میان است!علاوه‌بر این، کاتلر اعتراف کرد که تا زمانی که به یک بدنساز حرفه‌ای تبدیل نشده بود، فیلم مستند بدنسازی شوارتزنگر را تماشا نکرده بود. بنابراین، این آرنولد شوارتزنگر نبود که دنیای تناسب اندام و بدنسازی را به کاتلر معرفی کرد؛ بلکه رقیبش سیلوستر استالونه بود که کاتلر را به چنین دنیایی کشاند. سال‌ها پس از ترک صحنه رقابت، کاتلر اکنون رابطه دوستانه‌ای با تمام رقبای سابق خود دارد. چه رونی کلمن و چه دانا بیلی، همه آن‌ها اکنون دوستان تمرینی هستند که به ترغیب یکدیگر برای ماندن در بهترین فرم فیزیکی ادامه می‌دهند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...