آشنایی با چهره واقعی کلارا چیا مارتی ؛ جرارد پیکه هنوز هم عاشق شکیرا است!

یک پیشگوی کوبایی اعلام کرد که کلارا چیا مارتی نامزد جدید جرارد پیکه باردار است؛ این در حالیست که مهونی ویدنته اعتقاد دارد که پیکه هنوز عاشق شکیرا است!
کدخبر (181210) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:12
0 702
آشنایی با چهره واقعی کلارا چیا مارتی ؛ جرارد پیکه هنوز هم عاشق شکیرا است!
یک پیشگوی کوبایی اعلام کرد که کلارا چیا مارتی نامزد جدید جرارد پیکه باردار است؛ این در حالیست که مهونی ویدنته اعتقاد دارد که پیکه هنوز عاشق شکیرا است!

به گزارش سرخ نیوز، کلارا چیا مارتی سرانجام در غیاب جرارد پیکه چهره واقعی خود را نشان داد. پیکه و کلارا چیا پس از جدایی جنجالی مدافع سابق بارسلونا از شکیرا به تدریج زندگی جدیدشان را سر و سامان داده‌اند. در حالی که شکیرا اخیراً در حال خوش گذرانی با ستاره هالیوود تام کروز دیده شده، کلارا چیا نیز زندگی خود را در بارسلون پشت سرمی‌گذارد.

نسخه ای از کلارا چیا که شکیرا از آن می ترسد

کلارا چیا مارتی اخیراً میزبان یک مهمانی مجلل برای دوستانش بود این در حالی بود که جرارد پیکه مجبور بود به ایتالیا سفر کند. طبق گزارش‌ها کلارا چیا دوستانی را به این مهمانی دعوت کرده بود که اسم و رسم خوبی نداشتند و به گفته خاویر سریانی، پاپاراتزی اسپانیایی آنها تا پاسی از شب در حال خوردن مشروبات الکلی بودند. خاویر در گزارش خود آورده است:
ما به شما نشان خواهیم داد که کلارا چیا چقدر دیوانه است. او در حال نوشیدن الکل بود و روی زمین دراز کشیده بود و پاهایش را بالا می‌گرفت. این کلارا چیای واقعی است، نه آن چیزی که با پیکه می بینیم، کاملا متواضعانه. این چیزی است که شکیرا از آن می‌ترسد. همه دوستان او شکارچی مردان مست و دختران مهمانی هستند.
آشنایی با چهره واقعی کلارا چیا مارتی ؛ جرارد پیکه هنوز هم عاشق شکیرا است! علاوه بر این، خاویر عنوان می‌کند که نوشیدن مشروبات الکلی و برگزاری مهمانی، روش‌های کلارا برای فرار از سبک زندگی قدیمی‌اش به عنوان یک دانشجوی روابط عمومی بوده است. این در حالی است که مهونی ویدنت، پیشگوی کوبایی فاش کرده که کلارا بیش از یک ماه است که باردار و جنسیت فرزندش دختر است. مهونی می‌گوید:
کلارا باردار است و آنها نمی‌خواستند این مساله را عنوان کنند اما به همین دلیل است که پیکه ژولیده و بسیار چاق شده است. کلارا باردار است و وقتی این اتفاق می افتد مرد چاق می‌شود.
با این حال افشاگری‌های قابل توجه بیشتری در مورد رابطه پیکه و کلارا انجام گرفته است.

آشنایی با چهره واقعی کلارا چیا مارتی ؛ جرارد پیکه هنوز هم عاشق شکیرا است!

جرارد پیکه هنوز عاشق شکیراست!

مهونی ویدنته به طور عجیبی مدعی شده است که جرارد پیکه هنوز از همسر سابقش شکیرا دست نکشیده است. علیرغم اینکه پیکه و کلارا به دلیل بارداری ادعایی کلارا قصد ازدواج دارند، ستاره سابق بارسلونا همچنان عاشق شکیرا است. اگرچه نزدیک به یک سال از جدایی او از شکیرا می گذرد، مهونی معتقد است که پیکه هنوز نسبت به ستاره کلمبیایی احساساتی دارد.
او هنوز او را دوست دارد، احساس بسیار بزرگی در آنجا وجود دارد که آن را با یک چیز یا چیز دیگری با خواسته‌ها و اظهارات بسیار بد در مورد آهنگ‌ها نشان می‌دهد.
با این حال بسیاری از طرفداران پیکه با آنچه مهونی درباره احساسات جرارد درباره شکیرا می‌گوید موافق نیستند. برخی از طرفداران احساس می‌کنند که پیش‌بینی‌های مهونی از این واقعیت ناشی می‌شود که پیکه هنوز از شکیرا به خاطر آهنگ‌های دیس او و اقدامات مربوط به حضانت فرزندانشان ناراضی است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...