آماری که سرخ ها را به برد در قائمشهر امیدوار می کند

در تقابل‌های گذشته پرسپولیس و نساجی ، ۱۰ بازیکن فعلی دو تیم، موفق به گلزنی شده‌اند.
کدخبر (181086) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:40
0 97
آماری که سرخ ها را به برد در قائمشهر امیدوار می کند
در تقابل‌های گذشته پرسپولیس و نساجی ، ۱۰ بازیکن فعلی دو تیم، موفق به گلزنی شده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در شرایطی از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم در قائمشهر به‌مصاف نساجی می‌رود که هرگز مقابل این تیم در لیگ برتر شکست نخورده و موفق شده در همه تقابل‌های قبلی، دروازه حریف خود را باز کند. طبق آمارهای به جای مانده از دو تیم، سرخ‌ها ۶ برد و ۳ تساوی را در ۹ بازی کسب کرده، ۱۸ گل زده و ۷ گل دریافت کرده‌اند. در واقع پرسپولیس در این مدت، به‌طور متوسط در هربازی، دو گل به نساجی زده که نشان می‌دهد بازیکنان این تیم، راه دروازه حریف را به‌خوبی بلدند. تا جایی که در دور رفت امسال، ۵ بار تور دروازه علیرضا حقیقی را به لرزه در آوردند. گیورگی گولسیانی و محمد عمری (۲) و دانیال اسماعیلی فر (۲) گلزنان پرسپولیس در این دیدار تماشایی بودند. ایوب کلانتری نیز یک گل برای نساجی زد تا در پایان، شاهد ثبت نتیجه ۵-۱ باشیم.

رقابت ۱۰ گلزن در قائمشهر

به غیر از نفراتی که نام بردیم، مهدی عبدی و سروش رفیعی و وحید امیری و عیسی آل کثیر، کمال کامیابی نیا (پرسپولیس) و حامد شیری (نساجی) سابقه گلزنی در مصاف‌های دو تیم را دارند. حضور ۱۰ گلزن در میدان حساس روز جمعه یک اتفاق کم سابقه در تاریخ دو تیم است و خبر از جذاب و پرگل شدن این دیدار می‌دهد؛ دیداری که می‌تواند با معرفی قهرمان لیگ بیست و دوم پرسپولیس خاطره‌انگیزتر شود. حال باید دید کدام یک از نفرات این فهرست، می‌توانند سرنوشت این دیدار مهم را رقم بزنند؟ ۸ ستاره پرسپولیس یا دو گلزن نساجی؟ آماری که سرخ ها را به برد در قائمشهر امیدوار می کند

ترافیک مردان دو گله

ناگفته نماند عبدی، امیری، اسماعیلی فر و عمری با دو گل زده، برترین گلزنان پرسپولیس هستند و ایوب کلانتری نیز با همین تعداد گل، برترین گلزن نساجی در مصاف‌های دو تیم. همان طور که اشاره شد، اسماعیلی فر و عمری، مقابل حریف، موفق به دبل در یک مسابقه شده‌اند. علاوه‌بر این، مهدی عبدی هم در دور رفت فصل قبل با دبل خود، موجب برتری ۲-۱ تیمش در آزادی شد. کاپیتان پرسپولیس و هافبک نساجی هم در زمره مردان دو گله این بازی به‌شمار می‌روند. امیری یک بار در دور رفت لیگ نوزدهم، با تک گل خود، پرسپولیس را به برتری رساند و یک بار در جریان برتری ۳-۱ در دور برگشت فصل قبل، دروازه حریف را باز کرد. ایوب کلانتری در فصول هجدهم و بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل سرخپوشان شده بود.

گولسیانی ؛ گلزن مشترک

جالب‌ترین آمار را اما مدافع گرجی پرسپولیس دارد. گولسیانی که سابقه بازی در نساجی را در کارنامه دارد، در یکی از تقابل‌های دو تیم موفق شده بود دروازه تیم فعلی‌اش را باز کند. این اتفاق در جریان برتری ۲-۱ پرسپولیس در اولین جدال لیگ برتری دو تیم رخ داد و گولسیانی با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷+۹۰ توانست اختلاف را به حداقل برساند. در این بازی، حامد شیری، مدافع نساجی، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. به‌عبارتی، مدافعان پرسپولیس و نساجی، تنها بازمانده از اولین تقابل لیگ برتری دو تیم هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...