حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری!

ویکتور مارتینز از قهرمانان مستر المپیا ضمن حمایت از ولادیسلاوا گالاگان مدل بدنساز روس معتقد است که او نسبت به آمادگی بدنی که دارد دستمزد کمی دریافت می کند.
کدخبر (180786) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:11
1 554
حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری!
ویکتور مارتینز از قهرمانان مستر المپیا ضمن حمایت از ولادیسلاوا گالاگان مدل بدنساز روس معتقد است که او نسبت به آمادگی بدنی که دارد دستمزد کمی دریافت می کند.

به گزارش سرخ نیوز، به تازگی فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی باب شده که در آن افرادی که شباهت زیادی به افراد مشهور و سرشناس دارند، به سرعت به شهرت می‌رسند و مورد توجه قرار می‌گیرند. آخرین کسی که از این روش منحصر به فرد برای به شهرت رسیدن استفاده کرده، ولادیسلوا گالاگان است که در رشته بدنسازی فعالیت دارد و به دلیل شباهت زیادی که به کندال سوپر مدل آمریکایی دارد، به سرعت تصاویرش در تمام فضای مجازی منتشر و پخش شده است. حالا این شباهت چشمگیر گالاگان به کندال جنر و همچنین هیکل عضلانی او، توجه بدنساز محبوب ویکتور مارتینز را به خود جلب کرده است. حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری!

بررسی درآمد مدل بدنساز روس توسط ویکتور مارتینز

ویکتور مارتینز که سابقه قهرمانی در آرنولد کلاسیک را دارد، اخیراً در پادکست کانال یوتیوبی «Generation Iron» به همراه مهمانان دیگر یعنی ادوین مجیا جونیور، احسان فراهی و ولاد یودین حضور پیدا کرد تا در مورد جنبه‌های مختلف بدنسازی صحبت کند. با این حال نقطه برجسته پادکست زمانی بود که مهمانان در مورد درآمد این بدنساز روسی  صحبت کردند. حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری!

مارتینز خطاب به مدل بدنساز روس: کمتر از حقت می‌گیری!

گالاگان 27 ساله به دلیل هیکل عضلانی و شباهت خود به کندال جنر، در اینستاگرام و تیک تاک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، موفقیت او در حساب کاربری «OnlyFans» است که واقعاً توجه مردم را به خود جلب کرده است. این یک سرویس کسب‌وکار آبونمانی است تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از کاربرانی که هواداران آن‌ها هستند، درآمد کسب کنند. به گفته مارتینز، گالاگان ماهانه 10 هزار دلار از این حساب خود درآمد دارد؛ جایی که محتوای انحصاری را با مشترکین خود به اشتراک می‌گذارد. حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری! در حالی که برخی ممکن است از درآمد گالاگان شگفت زده شوند، مارتینز معتقد است که این مبلغ در مقایسه با استعداد و انعطاف پذیری او عدد زیادی نیست است. این بدنساز 43 ساله می‌گوید که در مدت اخیر متوجه او شده و تحت تاثیر هیکلش قرار گرفته است.
او حدود 10 هزار دلار درآمد دارد اما او دختری است که کمتر از حقش می‌گیرد.
همه مهمانانی که در این برنامه حضور داشتند، از تعجب خندیدند. با این حال طبق گزارش نیویورک پست، این بدنساز 27 ساله روسی مسیر طولانی را در حرفه خود پیموده است. حمایت ویکتور مارتینز از کندال جنر بدنسازی؛ تو کمتر از حقت می‌‌گیری! گالاگان در مصاحبه ای عنوان کرد که اکنون بیش از یک دهه است که ورزش می‌کند. این بدنساز که سال گذشته به پلتفرم Onlyfans پیوسته می‌گوید همه به او می‌گویند:
تو کندال جنر استروئیدی هستی.
او می‌گوید چنین اظهار نظرهایی او را آزار نمی‌دهد. گالاگان برای رسیدن به چنین هیکلی در هفته 6 جلسه تمرینی 90 دقیقه‌ای انجام می‌دهد. همچنین این بدنساز 27 ساله رژیم غذایی سختی با مصرف بیش از 100 گرم پروتئین در روز دارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی از کندال جنر خوشگل تره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...