منافع مشترک ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان / پیوند غیرمنتظره دو چهره مشهور

ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.
کدخبر (180880) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:52
0 114
منافع مشترک ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان / پیوند غیرمنتظره دو چهره مشهور
ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، بر خلاف انتظارات، بین ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان پیوند دوستانه‌ای برقرار است که از آن برای رسیدن به منافع شخصی و گسترش تجارت خود استفاده می‌کنند. منبعی آگاه در گفت‌وگویی، از دلایل دوستی همسر دیوید بکهام و ستاره تلویزیونی، پرده برداشت و گفت:

بسیاری از مردم انتظار داشتند که کیم و ویکتوریا رقیب هم باشند اما آن‌ها بیش از چیزی که تصور می‌کنید شبیه هم هستند. آنها اخیراً مکالمات زیادی داشته و به هم اعتماد کرده‌اند. آنها کاملاً از یکدیگر حمایت می کنند.
این دو نفر برای مشاوره در مورد کسب‌وکارشان به یکدیگر تکیه می‌کنند زیرا کیم، ویکتوریا را فردی می‌بیند که می‌تواند به او کمک کند تا نفوذش را در دنیای مد گسترش دهد. در همین حال، ویکتوریا بکهام نیز به نام درخشان کارداشیان در دنیای زیبایی چشم دوخته و می‌خواهد از او کمک بگیرد تا دخترش هارپر را وارد این حرفه کند. منافع مشترک ویکتوریا بکهام و کیم کارداشیان / پیوند غیرمنتظره دو چهره مشهور افراد زیادی نیستند که تایید ویکتوریا بکهام آن‌ها را مورد تحسین قرار بدهد اما کیم کارداشیان و مادرش کریس جنر، در صدر این لیست قرار دارند. منبع نزدیک به بکهام و کارداشیان در خصوص رابطه این دو چهره، افزود:
رابطه کیم و ویکتوریا البته یک طرفه نیست؛ کیم نسبت به ویکتوریا وسواس دارد و او را به عنوان یکی از معدود افرادی می‌بیند که در این صنعت است، در حد و مناسب برای مشاوره گرفتن است. ویکتوریا بکهام کسی است که یک برند خانوادگی شگفت‌انگیز ساخته. او از شهرتی که از زمان فعالیت در زمینه موسیقی به دست آورده بود، به عنوان سکوی پرتاب خود استفاده کرد و سپس با نظم، انضباط، زیرکی و درک درست از بازاریابی، برند خود را رشد داد و با دقت آن را کنترل کرد.

ویکتوریا بکهام ، کیم کارداشیان را به چشم یک فرصت می‌بیند

اما ماجراجویی کیم کارداشیان نیز بی‌شباهت به مسیر ویکتوریا بکهام نیست؛ درحالی که او ثروت بیشتری نسبت به ویکتوریا به دست آورده اما همان موانع مشابه را پشت سر گذاشته است. دیگر شباهت آن‌ها این است که هر دو، مادر هستند و البته با مادران خود، رابطه نزدیکی دارند. این منبع نزدیک در خصوص برنامه‌های آینده همسر دیوید بکهام، گفت:
ویکتوریا در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد خط تولیدی از لوازم آرایشی مناسب نوجوان با حضور دخترش، هارپر است. او می‌خواهد هارپر در ایالات متحده مشهور شود و می‌داند که کیم می‌تواند در این مسیر برای او کمک شایانی باشد.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...