هادی چوپان در راه انگلیس/ گرگ ایرانی مهمان ویژه یک سمینار بدنسازی

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا برای شرکت در یک سمینار بدنسازی به زودی راهی انگلیس خواهد شد.
کدخبر (180993) 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:33
0 334
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا برای شرکت در یک سمینار بدنسازی به زودی راهی انگلیس خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا و چهره شناخته شده دنیای بدنسازی به زودی برای حضور در یک سمینار مرتبط با بدنسازی حرفه‌ای راهی انگلیس خواهد شد. گرگ ایرانی پس از قهرمانی در مستر المپیا در سال گذشته و بازگشت به ایران کمتر در در مجامع عمومی دیده شده و تنها به حضور در مراسم تشییع جنازه خلیل عقاب و چند مصاحبه تلویزیونی در ایام نوروز بسنده کرده است. چوپان در این مدت از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش در ارتباط بوده، ارتباطی که البته در ماه‌های اخیر چندان هم پررنگ نبوده است.

هادی چوپان در راه انگلیسگرگ ایرانی در راه انگلیس

باشگاه ماسل ورکز در لندن که یکی از سرشناس‌ترین باشگاه‌های بدنسازی انگلیس است هر ماه از یک بدنساز برجسته برای برگزاری سمینارهای آموزشی دعوت می‌کند و این بار هادی چوپان به عنوان قهرمان مستر المپیا و برترین بدنساز دسته آزاد سال 2022 جهان میهمان این باشگاه بدنسازی خواهد بود. هادی چوپان روز یکشنبه ساعت 3 بعد از ظهر در این سمینار حضور خواهد یافت. قبل از هادی چوپان، سامسون داودا دیگر مهمان افتخاری این باشگاه معروف انگلیسی بود. ورزشکاران عضو این باشگاه بدنسازی به طور رایگان می‌توانند در این سمینار شرکت کنند و سایر افراد نیز با تهیه اشتراک 10 پوندی روزانه می‌توانند در این سمینار حاضر شوند. این باشگاه بدنسازی همچنین قصد دارد با انجام قرعه‌کشی، این امکان را برای دو نفر فراهم آورد تا زیر نظر قهرمان مستر المپیا تمرین کنند. این قرعه کشی روز هشتم خرداد برگزار خواهد شد.
هادی چوپان در راه انگلیسگفتنی است این نخستین حضور هادی چوپان در یک مراسم مرتبط با بدنسازی پس از قهرمانی در مستر المپیا 2022 است.

هادی چوپان و مستر المپیا 2023 ؛ گرگ ایرانی به دنبال ساندوی دوم است

هادی چوپان در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خود فعالیت چندانی نداشته، با این حال در آپدیت‌های گاه و بیگاهی که از بدن خود به اشتراک گذاشته نشان داده که به دنبال کسب دومین ساندوی متوالی است. عضلات او این روزها علی رغم آن که وی در دوره آف سیزن به سر می‌برد شرایطی نسبتا کات دارد و قابل پیش‌بینی است که او تا مستر المپیا 2023 به اوج آمادگی برسد. هنی رامبد مربی هادی چوپان که در این سمینار حضور نخواهد داشت اخیرا در گفت‌وگویی در رابطه با آخرین وضعیت گرگ ایرانی گفته بود:
من با هادی صحبت کردم، او اکنون با بالاترین شدت، تمرینات خود را انجام می‌دهد. او به‌طور کامل به بالاترین میزان تمرینات بازگشته و مطمئن هستم که او ۱۰۰ درصد توانش را گذاشته و واقعاً به‌شدت به خودش فشار می‌آورد. برای ملحق شدن به او بی‌صبرانه منتظر هستم.

تغییر یک رویه؛ هادی چوپان و آپدیت‌های پیوسته

هادی چوپان برخلاف همتایانش در روزهای پس از مستر المپیا 2022 چندان در مجامع بدنسازی حضور نیافته و این در حالی است که سامسون داودا و درک لانسفورد به عنوان دو رقیب اصلی وی در برنامه‌های متنوعی شرکت کرده‌اند و نیک واکر نیز بدنسازی است که آپدیت‌های بدنی‌اش لحظه به لحظه در رسانه‌های تخصصی بدنسازی منتشر می‌شود. آخرین رویدادی که هادی چوپان غایب بزرگ آن بوده، فیگورگیری افتخاری در حاشیه مسابقات پیتسبورگ پرو بود، رویدادی که هادی با توجه به محدودیت‌هایی که در سفر به آمریکا دارد در لیست مدعوین آن قرار نگرفت، با این حال وی ساعاتی پیش از شروع این مسابقات از آخرین آپدیت بدنی خود رونمایی کرد و مخاطبان بدنسازی را تحت تاثیر قرار داد.
  این پایان ماجرا نبوده و او شب گذشته نیز یک ویدیوی دیگر از خود به اشتراک گذاشت. ویدیویی که در کمتر از یک روز یک میلیون بازدید و 145 هزار لایک دریافت کرده است. هنی رامبد در این پست برای هادی چوپان نوشته:
در حال رشد
همچنین جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا نیز زیر این پست کامنتی با یک مدال طلا گذاشته است، کامنتی که با تشکر ویژه هادی چوپان مواجه شده و گرگ ایرانی، کاتلر را با عنوان «پادشاه» خطاب قرار داده است. هادی چوپان در راه انگلیس 03گفتنی است مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و بدنسازان حرفه‌ای در حال حاضر در تلاش برای کسب مجوز حضور در این رقابت‌ها هستند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...