آنچه اسلام ماخاچف برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف نیاز دارد

در حال حاضر اسلام ماخاچف در انتظار حریفی برای دفاع از قهرمانی خود در مسابقات ابوظبی است که اواخر امسال برگزار می‌شود.
کدخبر (180614) | 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:54
0 221
آنچه اسلام ماخاچف برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف نیاز دارد
در حال حاضر اسلام ماخاچف در انتظار حریفی برای دفاع از قهرمانی خود در مسابقات ابوظبی است که اواخر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، اکتبر سال گذشته طرحی که حبیب نورماگومدوف و پدرش عبدالمناف از مدت‌ها پیش ریخته بودند، در ابوظبی به نتیجه رسید. اسلام ماخاچف دوست دوران کودکی حبیب نورماگومدوف دو سال بعد از خداحافظی و دفاع حبیب از عنوان قهرمانی، تاج و تخت دسته سبک وزن مسابقات ام ام ای را از حبیب تحویل گرفت اگرچه در این مدت همواره تحت حمایت دوست قدیمی خود بوده است. این اتفاق در رویداد UFC 280 رخ داد؛ جایی که ماخاچف توانست بر قهرمان سابق این دسته وزنی یعنی چارلز اولیویرا چیره شود و جایگاهش را با سابمیشن حریف تصاحب کند.

اسلام ماخاچف راه درازی برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف دارد

او که یکبار از کمربند قهرمانی خود دفاع کرده، به قلمروی دشمن فعلی خود الکساندر ولکانوفسکی که در حال حاضر کمربند قهرمانی دسته وزنی پر وزن را در اختیار دارد، وارد شد و شروع به ساختن میراث خود در این دسته وزنی کرد. با این حال که گفته یکی از دوستان و رقبای قدیمی حبیب نورماگومدوف، اسلام ماخاچف برای بزرگ شدن هنوز به یک عنصر کلیدی دیگری نیاز دارد.

آنچه اسلام ماخاچف برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف نیاز داردال یاکوئینتا که یکی از قهرمانان اسبق دسته سبک وزن UFC است، در مصاحبه اخیرش عواملی که اسلام ماخاچف برای عبور از مربی و راهنمای فعلی خود نیاز دارد، بیان کرده است. او که در سال 2018 یک رقابت 5 راندی را برای تصاحب قهرمانی در UFC 223 با حبیب نورماگومدوف داشته، معتقد است اسلام ماخاچف هنوز راه درازی برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف در پیش دارد و باید کارهای زیادی انجام دهد. یاکوئینا می‌گوید ماخاچف با ادامه سلطنت خود و توجه به عوامل مهم دیگر، می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

شکست دادن اسلام سخت به نظر می‌رسد. حبیب در حال حاضر از او جلوتر است اما مطمئناً اسلام در راه است. من فکر می‌کنم او به یک رقیب نیاز دارد. حبیب یک رقیب مهم به نام کانر مک گرگور داشت فکر می‌کنم کانر رقیب بزرگی بود و توانست او را شکست دهد. حبیب چند بار از عنوان خود دفاع کرد. فکر می٬کنم اسلام ماخاچف هم به همین رقیب بزرگ نیاز دارد که چندبار مبارزات مهمی با او برگزار کند، او را شکست دهد و چندین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در هر حال اسلام ماخاچف در راه است.

آنچه اسلام ماخاچف برای عبور از میراث حبیب نورماگومدوف نیاز دارد اسلام ماخاچف در انتظار حریفی برای دفاع از قهرمانی

رقابت حبیب با مک گرگور یکی از به یاد ماندنی‌ترین و داغ ترین رقابت‌ها در تاریخ این ورزش است. در حالی که نتیجه مبارزه فیزیکی آنها در UFC 229 مشخص شد اما رقابت و درگیری آنها در سال‌های بعد از آن ادامه پیدا کرد و تبدیل به بخشی از تجارت UFC شد.

اگرچه ماخاچف هنوز دشمنی مشابهی نداشته است اما به نظر می رسد که او تاریخ را به گونه‌ای دنبال می‌کند که حبیب این کار نکرده است. پس از دفاع لئون ادواردز از عنوان قهرمانی دسته سبک وزن در اوایل سال جاری، این مبارز برجسته داغستانی برای رسیدن به عنوان قهرمانی در یک دسته وزنی پایین‌تر تلاش می‌کند. اگر او در این مسیر به موفقیت برسد، ماخاچف می‌تواند در مقایسه با حبیب نورماگومدوف شرایط بهتری پیدا کند.

در حال حاضر اسلام ماخاچف در انتظار حریفی برای دفاع از قهرمانی خود در مسابقات ابوظبی است که اواخر امسال برگزار می‌شود. در حالی که صحبت از مسابقه مجدد با ولکانوفسکی وجود دارد، به نظر می‌رسد که بنئیل داریوش در نهایت می‌تواند با پیروزی مقابل اولیویرا در ونکوور، جایگاه خود را برای مبارزه مقابل مدافع عنوان قهرمانی تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...