فداکاری راک برای رسیدن به قله / از خود گذشتگی دواین جانسون در مسیر موفقیت

دواین جانسون ملقب به راک برای رسیدن به جایگاه فعلی خود، متحمل سختی‌های گوناگونی شده است.
کدخبر (179943) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:19
0 323
فداکاری راک برای رسیدن به قله / از خود گذشتگی دواین جانسون در مسیر موفقیت
دواین جانسون ملقب به راک برای رسیدن به جایگاه فعلی خود، متحمل سختی‌های گوناگونی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، اگر کسی قصد داشته باشد تا به یک کشتی گیر حرفه ای تبدیل شود، باید مدت نسبتا زیادی از خانواده اش دور بماند. گاهی اوقات، رویای تبدیل شدن به یک فوق ستاره در این صنعت شکاف بزرگی را میان شخص و خانواده اش ایجاد می‌کند. دواین جانسون ملقب به «راک» بدون شک یکی از بزرگترین ستارگان WWE بود که بعدها وارد دنیای بازیگری و هالیوود شد؛ اما حتی راک هم برای رسیدن به چنین محبوبیتی باید فداکاری می‌کرد. این موضوع باعث شد که بین راک و سیمون، بزرگترین دخترش، فاصله ایجاد شود اما با این حال WWE به بهتر شدن رابطه آن ها کمک کرده است. سیمون در سال 2001 متولد شد و راک در آن زمان نمی‌توانست به خوبی به دختر خود رسیدگی کند چراکه در کشتی کج، در اوج بود و بسیار مشغول آن بود. با این حال این بازیگر بزرگ اخیرا از WWE تشکر کرده چراکه باور دارد که این کمپانی به بهتر شدن رابطه او و دخترش کمک بسزایی کرده است. فداکاری راک برای رسیدن به قله / از خود گذشتگی دواین جانسون در مسیر موفقیت

رابطه ای که WWE آن را نجات داد!

دواین جانسون در پادکست The Pivot در رابطه با ارتباط خود و بزرگترین دخترش صحبت کرده است. طبق صحبت های راک، زمانی که او در حال ورود به سومین دهه زندگی اش بود، سیمون به دنیا آمده بود. قهرمان ده باره WWE از شهرت حاصل از تلاش های خود در این سازمان لذت می‌برد و قصد داشت وارد دنیای بازیگری و هالیوود شود. فیلم The Mummy Returns که دواین جانسون در آن نقش ایفا کرده بود نیز در سال 2001 به روی پرده های سینما رفت. او در این رابطه اظهار کرد:
زمانی که من جوان بودم و هنوز در دهه دوم زندگی ام بودم، سیمون به دنیا آمده بود. از طرفی ما مردان تازه در 20 تا 30 سالگی خودمان را پیدا می‌کنیم. زمانی که سیمون متولد شده بود، من هنوز داشتم به طور تمام وقت کشتی می‌گرفتم و قصد داشتم به بازیگری تمام وقت تبدیل شوم.
دواین جانسون تلاش کرد تا حتی در این دوران نیز رابطه خود را با دخترش به خوبی حفظ کند اما با توجه به اینکه او وقت زیادی صرف WWE می‌کرد، انجام این کار دشوار بود. راک در طول مصاحبه اظهار می‌کند که به WWE مدیون است چراکه باعث شد دختر او نیز مسیر او را دنبال کند. به عبارت دیگر همانطور خود راک به آن اشاره کرد، WWE رابطه او و دخترش را نجات داد. او در این رابطه گفت:
حالا که چندین سال از آن زمان گذشته و او به یک کشتی گیر تبدیل شده من درک می‌کنم که کشتی چقدر ما را به یکدیگر نزدیک کرده است. به عبارت دیگر، این اتفاق رابطه ما را نجات داد. از طرف دیگر، کشتی گیری حرفه ای کل خانواده من را نجات داد.
از خود گذشتگی دواین جانسون در مسیر موفقیتسیمون جانسون که هم اکنون به آوا رین نیز شناخته می‌شود اولین بار در سال 2022 در برند NXT به طور حرفه‌ای کشتی را آغاز کرد. آوا رین به عنوان عضو چهارم تیم Schism به NXT معرفی شد. با تماشای مسابقات او کاملا می‌‌توان متوجه شد که دختر 21 ساله دواین جانسون ژن پدر خود را به خوبی به ارث برده است. درست است که آوا رین هنوز راه زیادی در پیش دارد اما به هر حال تاکنون خود را به عنوان یکی از اعضای ارزشمند تیم Schism نشان داده است. باید منتظر دیدن آوا رین در یکی از برندهای اصلی WWE باشیم.

خبرساز شدن آوا رین پس از عضویت در تیم Schism

آوا رین پس از اینکه به تیم جو گیسی پیوست، تیتر خبرهای زیادی را به خود اختصاص داد. او همچنین اضافه کرد که او با قصد خود و نه به واسطه فریب های جو گیسی به این تیم پیوسته است. رین اظهار کرد که زمانی که او با صدمات خود دست و پنجه نرم می‌کرد، جو گیسی کنار او بود و از او حمایت کرد. اکانت توییتر WWE on BT Sport در توییتر از راک در رابطه با نظر او در مورد عضویت دخترش در این گروه پرسید. راک به این سوال پاسخ نداد اما آوا در توییتر به پدرش حمله کرد و نوشت: بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...