اینیستا در بازی دوستانه مقابل بارسلونا از ژاپن خداحافظی می کند

آندرس اینیستا تایید کرد که بعد از 5 سال به زودی از تیم ویسل کوبه ژاپن جدا خواهد شد.
کدخبر (181253) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:02
0 141
اینیستا در بازی دوستانه مقابل بارسلونا از ژاپن خداحافظی می کند
آندرس اینیستا تایید کرد که بعد از 5 سال به زودی از تیم ویسل کوبه ژاپن جدا خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، آینده آندرس اینیستا، ستاره 39 ساله اسپانیایی، تا حدود سه هفته دیگر مشخص خواهد شد اما در این شکی نیست که او به زودی تیم فعلی‌اش ویسل کوبه را ترک کرده و با ژاپن خداحافظی خواهد کرد. در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره خداحافظی اینیستا با ویسل‌ کوبه منتشر شده بود اما توئیتی که این هافبک کهنه‌کار اسپانیایی امروز منتشر کرد شایعات را تایید کرد و نشان داد دوران حضور او در این تیم به پایان رسیده است. ویسل کوبه قرار است روز 6 ژوئن (16 خرداد) در خانه خود در یک بازی دوستانه میزبان بارسلونا، تیم سابق اینیستا، باشد. ستاره سابق بلوگرانا و بازیکن این روزهای ویسل کوبه در توئیت خود اعلام کرد که آخرین بازی‌اش با پیراهن تیم ژاپنی روز 6 ژوئن خواهد بود. اینیستا در بازی دوستانه مقابل بارسلونا از ژاپن خداحافظی می کند اینیستا در این توئیت که در واقع پیام خداحافظی او با ویسل کوبه و هوادارانش بود نوشت:

از سال 2018 که به کوبه آمدم تا امروز اینجا روزهای عالی‌ای داشتم. من اینجا بزرگ‌تر شدم و از مردم و اطرافیانم چیزهای زیادی یاد گرفتم. روز 6 ژوئن دو باشگاه زندگی‌ام با هم دیدار خواهند کرد. از همین حالا که به آن بازی فکر می‌کنم احساساتی می‌شوم و به یاد خاطراتی می‌افتم که در این سال‌ها در ژاپن داشتم.
حالا که جدایی اینیستا از ویسل کوبه تایید شده در برخی منابع خبری احتمال بازنشستگی او مطرح شده است اما رسانه‌های ژاپنی این شایعات را تکذیب کرده و می‌گویند هافبک 39ساله قصدی برای خداحافظی با مستطیل سبز ندارد. بر اساس این گزارش‌ها اینیستا احتمالا یا راهی لیگ MLS آمریکا شده یا فوتبالش را در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...