تمرین دو اسطوره ؛ فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر در سنگین‌ترین تقابل تاریخ بدنسازی

ملاقات و تمرین مشترک آرنولد شوارتزنگر و فیل هیث، بسیار آموزنده پیش رفته است.
کدخبر (180800) | 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:57
0 184
تمرین دو اسطوره ؛ فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر در سنگین‌ترین تقابل تاریخ بدنسازی
ملاقات و تمرین مشترک آرنولد شوارتزنگر و فیل هیث، بسیار آموزنده پیش رفته است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و فیل هیث هر دو هفت بار مستر المپیا را فتح کرده‌اند. با این حال تاثیر شوارتزنگر بر بدنسازی بسیار فراتر از تبدیل شدن به یک قهرمان پرافتخار است. او بیش از پنج دهه است که این ورزش را ترویج کرده و در عین حال بستری برای درخشش ورزشکاران از طریق مسابقات آرنولد کلاسیک را فراهم کرده است. به همین دلیل فیل هیث در مواجه با این بدنساز افسانه‌ای، فرصت برای تمرین مشترک با پیرمرد 75 ساله را غنیمت شمرد. فیل هیث با انتشار تصویری در اینستاگرام به همراه آرنولد شوارتزنگر در باشگاه گلدز جیم و اعلام خبر تمرین مشترک با این اسطوره بدنسازی، توجه دنیای بدنسازی را به خود جلب کرده است. قهرمان هفت دوره مسابقات مستر المپیا این تجربه به یاد ماندنی را غیرقابل توصیف عنوان و به بلوط اتریشی ادای احترام کرد. فیل هیث عنوان کرد که برای تمرین کردن با این شوارتزنگر 75 ساله هیجان زده است. شوارتزنگر با وجود سن و سال زیادی که دارد، هر روز در این سالن بدنسازی در کالیفرنیا تمرین می‌کند. قهرمان سابق آرنولد کلاسیک اروپا عنوان کرد:

استانداردهای بالای سلامتی و تندرستی اولویت اصلی او است تا بتواند در تمام زمینه‌های زندگی خود پیشرفت کند.

فیل هیث از آرنولد شوارتزنگر درس می‌گیرد

فیل هیث همچنین عنوان کرد که میان هر ست تمرینی، با آرنود گفت‌وگو کرده است. آنها علاوه بر گپ زدن در مورد ورزشی که به آن علاقه دارند، در مورد زندگی و همه فرصت‌های آن صحبت کرده‌اند که به گفته هیث، این بخش از صحبت‌ها برایش بسیار ارزشمند بوده است. آرنی همچنین توصیه‌های ارزشمندی به قهرمان 43 ساله پرورش اندام کرده است. هیث در این رابطه می‌گوید:
دریافت آموزش از این مرد، چیزی است که من برای همیشه از آن سپاسگزار خواهم بود. قطعا از این آموزه‌ها برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در زندگی استفاده خواهم کرد.
همچنین فیل هیث به مستند تلویزیونی آرنولد شوارتزنگر در شبکه نتفلیکس واکنش نشان و اظهار داشت که آرنولد بزرگی خود را در تمام طول مدت این مستند به نمایش گذاشته و معتقد است که او هنوز با از کارافتادگی فاصله زیادی دارد. تمرین دو اسطوره ؛ فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر در سنگین‌ترین قابل تاریخ بدنسازی در واقع انرژی قابل توجه فرماندار اسبق کالیفرنیا، فیل هیث را تحریک کرد تا دو ساعت بیشتر از آنچه که برنامه ریزی کرده بود تمرین کند. فیل هیث می‌گوید "من قطعا به این تعامل نیاز داشتم". او همچنین نکات مهم گفتگویشان را در اینستاگرام بیان کرد. او با اشاره به 4 نکته کلیدی نوشت:
بزرگی هیچ محدودیتی ندارد. کسانی که به آن دست می‌یابند به طور مداوم یاد می‌گیرند و خود ار بهبود می‌بخشند. نکته دوم او گوش دادن و یادگیری از کسانی بود که تجربه بیشتری داشتند.
اگرچه هیث و آرنولد شوارتزنگر تعداد عناوین قهرمانی مستر المپیا یکسانی دارند اما با این حال هیث تجربه آرنولد را گران‌بها می‌داند و در این خصوص می‌گوید:
تجاربی وجود دارد که من می‌توانم از آنها یاد بگیرم.
قدردانی و کمک به دیگران دو نکته دیگر برای هیث 43 ساله بود. شوارتزنگر علیرغم اینکه یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران است، به افراد مختلف از هر طبقه اجتماعی احترام می‌گذارد. هیث همچنین او را به عنوان «یک رهبر خدمتگزار که واقعاً بهترین‌ها را برای همه می‌خواهد» توصیف کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...