جنگ سردار با گلادیاتورهای مورینیو

لورکوزن در حالی پنجشنبه در آلمان میزبان رم است که برای پیروزی در نیمه نهایی لیگ اروپا، باید بازی را با اختلاف بیشتر از یک گل ببرد.
کدخبر (181098) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:26
0 94
جنگ سردار با گلادیاتورهای مورینیو
لورکوزن در حالی پنجشنبه در آلمان میزبان رم است که برای پیروزی در نیمه نهایی لیگ اروپا، باید بازی را با اختلاف بیشتر از یک گل ببرد.

به گزارش سرخ نیوز، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم لورکوزن، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی برابر آ اس رم، تنها 18 دقیقه برای حضور در ترکیب فرصت پیدا کرد اما در نهایت نتوانست کمکی به فرار تیمش از شکست بکند. او و هم‌تیمی‌هایش حالا حداقل یک نود دقیقه فرصت دارند تا نتیجه بازی را رفت را با یک برد بهتر از یک، صفر جبران کنند. اما واقعیتی که وجود دارد، این است که لورکوزن با مشکل گلزنی مواجه است و حالا باید برابر یکی از بهترین تیم‌های دفاعی قرار بگیرد.

کار سخت ژابی آلونسو و یارانش برای دفاع مقابل ژوزه مورینیو

ژابی آلونسو و یارانش برای رسیدن به این هدف، کار سختی دارند. آن‌ها باید برابر ژوزه مورینیو قرار بگیرند که تیمش یکی از بهترین عملکردهای دفاعی را در این فصل از رقابت های لیگ اروپا داشته است. مورینیو مانند دیگر مربیان پرتغالی همواره به‌واسطه تفکرات تدافعی‌اش، عملکرد موفقی در بازی‌های حذفی دارند و از همین رو است که آقای خاص در 60 سالگی این افتخار را دارد که در چهار تورنمنت مختلف توانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد. از این رو، به‌نظر می‌رسد همه چیز برای یک موفقیت دیگر برای این مربی آماده است؛ چراکه در یک بازی حذفی، که تیمش نیاز به مساوی و گل نخوردن دارد، قرار گرفته است. موضوعی که به‌نظر تخصص مورینیو باشد. در آن سو، شاگردان ژابی آلونسو در چهار بازی اخیر خود، تنها دو گل به ثمر رسانده‌اند که یکی از آن‌ها هم از روی ضربه پنالتی برابر اشتوتگارت بود. موضوعی که برخی کارشناسان روی آن تأکید دارند و معتقدند لورکوزن برای موفقیت نیاز دارد تا موقعیت‌های بیشتری در هر بازی بسازد. در حال حاضر و با وجود عملکرد خوب وینگرهای تیم لورکوزن در مقابل دروازه با مشکلاتی روبه‌رو است چه زمانی که فلوریان ورتس به‌عنوان مهاجم کاذب یا سردار آزمون به‌عنوان مهاجم مرکزی (مثل بازی برابر اشتوتگارت که 88 دقیقه در زمین بود) بازی می‌کنند. ژابی آلونسو و یارانش حالا باید منتظر ماند و دید آیا ژابی آلونسو در مسابقه‌ای که به پیروزی و برد با بیشتر از یک گل برابر دفاع محکم رم با هدایت مورینیو دارد، از سردار آزمون در مرکز خط حمله‌اش استفاده می‌کند یا بار دیگر مسابقه را با مهاجم دیگری شروع خواهد کرد. هرچند به‌نظر می‌رسد سردار در این مسابقه، حتماً شانس بازی را داشته باشد، حتی اگر در ترکیب اول تیم، نامش وجود نداشته باشد. شاید بازی برابر آ اس رم و شاگردان مورینیو، همان مسابقه‌ای باشد که سردار برای درخشش در فوتبال اروپا و بوندسلیگا نیاز دارد. مهاجم 28 ساله تیم ملی ایران در این فصل، در 21 بازی بوندسلیگا 4 گل زده و یک پاس گل هم داده؛ با وجود آن که 7 هفته را به‌دلیل مصدومیت از دست داد. جدال با بلوک‌های دفاعی مورینیو می‌تواند آزمون مهم سردار آزمون با لباس لورکوزن باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...