ستارگان NBA دربرابر حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور ؛ کدام درآمد بیشتری دارند؟

مقایسه میان درآمد ورزشکاران شاغل در ام ام ای و NBA داغ شده و طرفداران دو رشته تمایل دارند بدانند که کدام یک درآمد بیشتری دارند.
کدخبر (180421) | 25 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:39
0 142
ستارگان NBA دربرابر حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور ؛ کدام درآمد بیشتری دارند؟
مقایسه میان درآمد ورزشکاران شاغل در ام ام ای و NBA داغ شده و طرفداران دو رشته تمایل دارند بدانند که کدام یک درآمد بیشتری دارند.

به گزارش سرخ نیوز، محبوبیت ام ام ای به آرامی در حال افزایش و در راه تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ورزش‌های جهان است. این رشته ورزشی در آمریکا هم رشد قابل توجهی داشته و بعید نیست به‌زودی بتواند با مسابقاتی مانند NBA و NFL رقابت کند. به همین دلیل، مقایسه میان درآمد ورزشکاران شاغل در ام ام ای و NBA داغ شده و طرفداران دو رشته تمایل دارند بدانند که کدام یک درآمد بیشتری دارند. با این حال، مسلماً درآمدزایی UFC و مسابقات ام ام ای هنوز فاصله قابل توجهی با لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا دارد. وقتی صحبت از قدرت مالی لیگی مانند NBA به میان می‌آید، کمتر ورزشی توان رقابت با آن را دارد. با این حال، کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC، پیش از این در صدر فهرست ورزشکاران پردرآمد فوربس قرار داشت. پس شاید بهتر باشد درآمد دو تن از بهترین مبارزان ام ام ای یعنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف را با دو نفر از بهترین‌های NBA، یعنی استفن کری و لبرون جیمز مقایسه کنیم. ستارگان NBA دربرابر حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور ؛ کدام درآمد بیشتری دارند؟

مقایسه درآمد کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف با استفن کری و لبرون جیمز

هم کانر مک گرگور و هم حبیب نورماگومدوف در سال گذشته در UFC مبارزه‌ای نداشته‌اند. بنابراین برای انجام این مقایسه، درآمد آخرین باری که آن‌ها مبارزه کردند را باهم مقایسه و بررسی می‌کنیم و در عین حال درآمد کری و جیمز در همان دوره را بررسی می‌کنیم. در سال 2021، کانر مک گرگور دو بار در UFC مبارزه کرد که هر دو با داستین پویریر بود. طبق گزارش‌ها، بدنام بیش از 46 میلیون دلار از این مبارزات به‌دست آورد. ازسوی دیگر، حبیب نورماگومدوف تنها یک بار در سال 2020 با جاستین گیجی مبارزه کرد. گفته می‌شود این مبارز داغستانی، بیش از 6 میلیون دلار از این مبارزه به جیب زده که درواقع، بیشترین درآمدی بود که در سال‌های حرفه‌ای خود داشته است. ستارگان NBA دربرابر حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور ؛ کدام درآمد بیشتری دارند؟استفن کری بزرگترین قرارداد فصل جاری را دارد. ستاره گلدن استیت وریرز پس از امضای قرارداد جدید خود، برای یک سال بیش از 48 میلیون دلار درآمد دارد. ازسوی دیگر، لبرون جیمز با 44 میلیون دلار در رده دوم قرار دارد. بنابراین تنها ستاره UFC که از نظر درآمدی به بازیکنان NBA مانند استفن کری و لبرون جیمز نزدیک است، کانر مک گرگور است و هیچ مبارز دیگری به آن‌ها نزدیک نیست. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا UFC به نقطه‌ای می‌رسد که مبارزان آن‌ها به اندازه بازیکنان NBA درآمد داشته باشند یا نه. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...