گتوزوی سرخ ها از کاپیتان سابق سپاهان عبور می کند؟

کمال کامیابی نیا فرصت دارد با عبور از همبازی سابق خود و کاپیتان سابق سپاهان، به‌تنهایی در رتبه دوم پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر پس از سیدجلال قرار بگیرد.
کدخبر (181060) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:09
0 116
گتوزوی سرخ ها از کاپیتان سابق سپاهان عبور می کند؟
کمال کامیابی نیا فرصت دارد با عبور از همبازی سابق خود و کاپیتان سابق سپاهان، به‌تنهایی در رتبه دوم پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر پس از سیدجلال قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از تیم حماسه‌ساز پرسپولیس، که ۵ قهرمانی متوالی را در لیگ برتر به‌دست آورد، فقط کمال کامیابی نیا در جمع سرخپوشان باقی‌مانده است. بوژیدار رادوشوویچ چند سالی است از فوتبال ایران رفته و سیدجلال حسینی هم پس از کسب عناوین و افتخارات متعدد قبل از شروع فصل، کفش‌ها را آویخت و هم‌اکنون روی نیمکت مشغول به فعالیت است. سرباز جنگنده سرخ‌ها خوشبختانه همچنان با شماره ۱۱ در ترکیب حاضر است و این فرصت را دارد تا قهرمانی دیگری را به ویترین افتخاراتش اضافه کند. کامیابی‌نیا که در پنجره تابستانی لیگ برتر پانزدهم، از نفت تهران به پرسپولیس پیوست و طی این ۷ سال، علاوه‌بر ۵ قهرمانی در لیگ برتر، ۴ سوپرجام، یک حذفی و دو نایب قهرمانی را در آسیا کسب کرد تا پرافتخارین مرد تیم گل محمدی در لیگ بیست و دوم لقب داشته باشد.

مصدومیت های دردسرساز

او که کاپیتان دوم پرسپولیس پس از عالیشاه محسوب می‌شود، از لیگ پانزدهم تاکنون، پیوسته در ترکیب این تیم بوده و طی این مدت، بیش از ۲۰۰ بازی انجام داده. چه بسا اگر مصدومیت‌های متوالی گریبان‌گیر وی نمی‌شد، تعداد بازی‌هایش تاکنون از مرز ۳۰۰ عبور می‌کرد. گرچه این بازیکن در مقطعی، عزم جدایی و لژیونر شدن داشت، اما پنجره بسته پرسپولیس و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات، وی را از بازی در لیگ ترکیه منصرف کرد و پاداش این وفاداری رسیدن به بازوبند کاپیتانی و کسب افتخارات مختلف شد. ناگفته نماند که این بازیکن در فصل جاری هم طبق سنت‌های قدیمی، همچنان با مصدومیت در حال دست و پنجه بوده و به همین دلیل، بازی‌های زیادی را از دست داد تا برخلاف فصول قبلی، خبری از گلزنی‌های این هافبک جنگنده نباشد. کمال در جریان برتری ۴ گله پرسپولیس، دقایقی در ترکیب حضور داشت و باید دید فرصت آن را پیدا می کند تا هفته آخر مقابل نساجی در قائمشهر به میدان برود؟ این ستاره باتجربه سابقه گلزنی مقابل این تیم شمالی را در کارنامه دارد. کامیابی نیا از کاپیتان سابق سپاهان عبور می کند؟

عبور کمال از کاپیتان سپاهان؟

دیدار برابر نساجی برای کامیابی‌نیا، یک دیدار ویژه برای او محسوب می‌شود و اگر بتواند با تیمش، در پایان این بازی به سه امتیاز برسد، این امکان را خواهد یافت که به ششمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر دست یابد. کمال یکی از بازیکنان پرافتخار لیگ برتر است و به‌همراه محرم نویدکیا و بوژیدار رادوشوویچ بعد از سیدجلال، بیشتر قهرمانی را در تاریخ جام خلیج فارس دارد. گفتنی است نویدکیا، ۵ قهرمانی را با سپاهان در لیگ‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم کسب کرده بود و کمال و رادو همین تعداد را در فصول شانزدهم تا بیستم با پرسپولیس. او فرصت دارد با عبور از همبازی سابق خود و کاپیتان سابق سپاهان، به‌تنهایی در رتبه دوم پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر پس از سیدجلال قرار بگیرد. البته این بازیکن برای رسیدن به کاپیتان سابق پرسپولیس، کار دشواری دارد و باید بتواند ۴ قهرمانی دیگر را در لیگ برتر کسب کند. گفتنی است سید جلال حسینى، علاوه‌بر ۵ قهرمانی‌اش با پرسپولیس، ۳ قهرمانى با سپاهان و یک قهرمانى با سایپا هم بدست آورد. در بین نفرات فعلی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند و وحید امیری و سیامک نعمتی بعد از کامیابی‌نیا با ۴ قهرمانی در رتبه‌های بعدی هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...