شب سقوط پادشاه؛ یادآوری دکستر جکسون از لحظه تاریخی شکست رونی کلمن در سال 2006

دکستر جکسون قهرمان پیشین مستر المپیا با به اشتراک گذاشتن ویدیویی از مستر المپیا 2006 خاطرات شکست تاریخی رونی کلمن مقابل جی کاتلر را یادآوری کرده است.
کدخبر (180753) 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:42
1 356
دکستر جکسون قهرمان پیشین مستر المپیا با به اشتراک گذاشتن ویدیویی از مستر المپیا 2006 خاطرات شکست تاریخی رونی کلمن مقابل جی کاتلر را یادآوری کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت میان رونی کلمن و جی کاتلر یکی از بزرگترین رقابت‌هایی است که دنیای بدنسازی تا به حال به خود دیده است. این تقابل و رویارویی زمانی به اوج خود رسید که این دو بدنساز در یک نبرد مهیج و نزدیک در مستر المپیا در سال 2006 به رقابت با یکدیگر پرداختند. در آن دوره جی کاتلر ضمن قهرمانی توانست به دوره هشت ساله قهرمانی رونی کلمن پایان دهد.

شب سقوط پادشاه؛ یادآوری دکستر جکسون از لحظه تاریخی شکست رونی کلمن در سال 2006حسرت دوباره هواداران کلمن بعد از شکست تاریخی

بدون شک نتایج مسابقات باعث ناراحتی شدید هواداران کلمن شد. حالا بعد از گذشت بیش از 15 سال از آن شب منحوس برای رونی کلمن و هوادارانش، حالا یکی از قهرمانان سابق مستر المپیا با به اشتراک گذاری ویدیویی خاطره انگیز از مسابقاتش، داغ دل هوادارانش را تازه کرده و باعث شده تا آن‌ها یکبار دیگر برای از دست دادن قهرمانی آن سال حسرت بخورند. مستر المپیا 2006 یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین رویدادهای تاریخ این مسابقات بود که یقینا در تاریخ بدنسازی ثبت شده است. نیمی از جامعه بدنسازی در انتظار کسب نهمین عنوان قهرمانی مستر المپیا از سوی رونی کلمن بودند؛ اتفاقی که او را در تاریخ این ورزش دست نیافتنی و به تنهایی در صدر لیست پرافتخارترین بدنسازان قرار می‌داد. با این حال به جای پادشاه، این جی کاتلر بود که بر روی سکوی قهرمانی ایستاد. به تازگی دکستر جکسون که در مستر المپیا 2006 به مقام سوم رسید و دو سال بعد در سال 2008 قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد، ویدیویی را از آن رویداد به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو که بیشتر روی رونی کلمن تمرکز دارد، نفرات دیگری مانند خود دکستر جکسون، جی کاتلر و دیگران هم دیده می‌شوند. جکسون برای این پست نوشته:
ما در آن زمان مبارزه می‌کردیم و من بیشترین کسی بودم که خواهان این مبارزه بود.
  بلافاصله پس از انتشار این ویدیو، هواداران بدنسازی بخصوص رونی کلمن به آن واکنش نشان دادند.

یادآوری زیبای دوست دکستر جکسون؛ شبی که پادشاه سقوط کرد!

یکی از دوستان دکستر جکسون که در آن شب همراهش حضور داشت، با یادآوری آن رقابت نوشت:
شبی که پادشاه سقوط کرد. این نمایشی بود که آسیب عصبی رونی برای اولین بار خودش را نشان داد و دکستر ثابت کرد که می‌تواند حجم قابل توجهی را در عین حفظ بهترین خطوط عضلات به بدنش اضافه کند.
دیگری هم نوشته:
حتی با وجود آسیب عصبی، هیچ راهی وجود نداشت که در مستر المپیا 2006 جی کاتلر بتواند رونی کلمن را شکست دهد. در آن زمان من از اینکه جی قهرمان شد هیجان زده بودم، اما همیشه احساس می‌کردم که رونی هنوز خیلی بهتر از رقبایش است.
یکی از طرفداران نوشت:
رونی باید در آن دوره قهرمان می‌شد و مارتینز در رده بعدی قرار می‌گرفت.
شب سقوط پادشاه؛ یادآوری دکستر جکسون از لحظه تاریخی شکست رونی کلمن در سال 2006یکی از هواداران هم که از شکست کلمن در آن دوره ناراحت بود، نوشت:
در واقع رونی باید به نهمین قهرمان می‌رسید. در دومین شکست، رونی 100 درصد خودش نبود و قهرمانی باید به کاتلر می‌رسید. در واقع آن‌ها دوست نداشتند کسی لی هنی را شکست دهد.
یکی از طرفداران جکسون هم نوشته:
با احترام به کاتلر و کلمن باید بگویم که دکستر بهترین و زیباترین بدن را داشت.
این در شرایطی است که حتی خود جی کاتلر نیز اعتراف کرده است که در سال 2006 در بهترین حالت خود کلمن را شکست نداده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خداییش کلمن بهتر بود
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...