رکوردشکنی در کشتی کج زنان / بیانکا بلر دست‌نیافتنی شد

کدخبر (181174) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:26
0 2584
رکوردشکنی در کشتی کج زنان / بیانکا بلر دست‌نیافتنی شد
بیانکا بلر توانست با حفظ عنوان قهرمانی خود، به رکوردی جدید دست یابد.

به گزارش سرخ نیوز، بیانکا بلر، قهرمان کمربند زنان برند RAW در کمپانی WWE توانست در رویداد Backlash از کمبربند قهرمانی خود دفاع کند و حالا برای تعطیلاتی کوتاه، راهی سواحل پورتوریکو شده است. این حفظ عنوان، حالا بیانکا بلر را تبدیل به رکورددار حفظ یک کمربند در بخش زنان کمپانی دبلیو دبلیو ای کرده است.

بیانکا بلر، در رویداد بکلش توانست از قهرمانی خود برابر کشتی‌گیر ژاپنی، آیو اسکای، دفاع کرده و رکورد خود در حفظ این عنوان را به ۴۰۰ روز برساند. بیانکا در طول مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و مورد تمجید طرفداران قرار گرفت از طرفداران در همه جا مورد تمجید قرار گرفت. این درحالی است که تماشاگران حاضر در استادیوم، آیو اسکای را بیشتر تشویق می‌کردند.

 درحالی که هم‌تیمی‌های آیو اسکای به شکلی مداوم تلاش به بر هم زدن جو مسابقه و پرت کردن حواس حریف او داشتند اما بیانکا بلر نهایتا توانست بر اسکای پیروز شود و این پیروزی، او را به طولانی‌ترین قهرمان زن در دوران مدرن کمپانی WWE تبدیل کرد. بیانکا بلر حالا به همراه همسرش مونتز فورد که او هم از کشتی‌گیران WWE محسوب می‌شود از برند راو راهی اسمک‌داون می‌شود؛ جایی که با برخی از دشمنان قدیمی‌اش روبه‌رو خواهد شد.

مونتز فورد، همسر بیانکا بلر که همراه آنجلو داوکینز گروه «The Street Profits» را تشکیل داده است، از کشتی‌گیران آینده‌دار کمپانی محسوب می‌شود که علاوه بر موفقیت در مسابقات گروهی و سابقه قهرمانی کمربند Tag Team، پتانسیلی خوبی از خود در مسابقات تک‌نفره نیز به نمایش گذاشته است.

حریفان جدیدی که می‌توانند بیانکا بلر را به چالش بکشند

در حال حاضر، تکلیف کمربند قهرمانی زنان در WWE به درستی مشخص نیست، چرا که قهرمان برند اسمک‌داون یعنی ریا ریپلی، حالا در برند راو فعالیت می‌کند و قهرمان برند راو یعنی بیانکا بلر، راهی اسمک‌داون شده است. در مجموع اما به نظر نمی‌رسد که حداقل در آینده‌ای نزدیک، شاهد تغییر قهرمانان باشیم.

 اما در صورت چنین سناریویی، بلر در اسمک داون کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد داشت، چرا که کشتی‌گیران با سابقه‌ای روبه‌رو خواهد شد. یکی از حریفان بالقوه بیانکا بلر، شارلوت فلر، دختر ریک فلر بزرگ است. شارلوت با ۱۳ قهرمانی انفرادی در سطح اول کمپانی، رکورددار کسب عنوان در بخش زنان محسوب می‌شود. دیگر حریف مورد انتظار، آسکا خواهد بود. این کشتی‌گیر ۴۱ ساله ژاپنی که به تازگی کاراکتر او نیز تغییر کرده، در رویال رامبل ۳۹ فرصت به دست آوردن کمربند قهرمانی راو را داشت اما برابر بیانکا بلر شکست خورد. اون با انگیزه انتقام‌جویی، می‌تواند یکی از حریفان احتمالی قهرمان فعلی باشد. لیسی اونز نیز می‌تواند یکی از رقبای احتمالی بیانکا بلر در نبرد حفظ عنوان قهرمانی باشد. این کشتی‌گیر که به شخصیت کاریزماتیک خود مشهور است، پس از بازگشت از مصدومیت سنگین خود، هنوز نتوانسته خط داستانی محکم و متناسب با پتانسیل خود را پیدا کند؛ بنابراین دور از انتظار نیست که وارد نبردی با بیانکا شود.  

در کنار فرصت‌های فراوان و حریفان جدید، بیانکا بلر برای دفاع از عنوان خود باید برابر رقیبان قدیمی نیز قرار بگیرد، چرا که دشمنان قدیمی او از گروه «Damage CTRL» یعنی بیلی، آیو اسکای و داکوتا کای نیز به اسمک‌ داون فرستاده شده‌اند. با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد که بخش زنان برند اسمکدان، سال امیدوارکننده‌ای در پیش داشته باشد و با توجه به پتانسیل موجود، اعتبار از دست رفته WWE در بخش زنان را بازیابی کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...