سامان قدوس در رادار باشگاه‌ های آمریکا، عربستان و امارات

رسانه سوئدی از پیشنهاد چندین تیم برای جذب ستاره ایرانی تیم برنتفورد خبر داد.
کدخبر (181414) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 06:54
0 83
سامان قدوس در رادار باشگاه‌ های آمریکا، عربستان و امارات
رسانه سوئدی از پیشنهاد چندین تیم برای جذب ستاره ایرانی تیم برنتفورد خبر داد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که سامان قدوس ستاره فوتبال ایران در حال ترک تیم لیگ برتری برنتفورد است اما سیل پیشنهادها برای جذب این هافبک ایرانی روانه شده است.

ملی‌پوش ایرانی زنبورهای فوتبال انگلیس پس از سه سال حضور در تیم لندنی، با پایان یافتن قرارداد خود در پایان فصل، این تیم را ترک خواهد کرد.

رسانه سوئدی اکسپرسن خبر داده باشگاه مالمو سوئد پس از جذب پونتوس یانسون هم‌تیمی قدوس، در نظر دارد ستاره ایرانی را هم به فوتبال سوئد و تیم شهر زادگاهش بازگرداند.

قدوس در شهر مالمو متولد شده و پیش از حضور در تیم‌های فرانسوی و انگلیسی آمیان و تیم فوتبال برنتفورد، در چندین تیم سوئدی به میدان رفت.

با این حال اکسپرسن خبر داده مالمو رقابت سختی با دیگر تیم‌ها برای به خدمت گرفتن قدوس ۲۹ ساله دارد چراکه او پیشنهادهایی از قطر، عربستان سعودی، امارات و همچنین لیگ آمریکا دریافت کرده است.

همچنین گفته می‌شود تیم ای‌آی‌کی سوئد هم علاقه‌مند به حضور هافبک ایرانی در این تیم است. باشگاه‌هایی در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ هم برای جذب قدوس ابراز علاقه کرده‌اند.

قدوس که سابقه حضور در ۲ جام جهانی به همراه تیم ملی ایران در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را در کارنامه دارد، در این فصل ۱۶ بار برای برنتفورد به میدان رفته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...