پرسپولیس با داور خوش‌یمن مقابل نساجی

کدخبر (181506) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:11
0 111
پرسپولیس با داور خوش‌یمن مقابل نساجی
پرسپولیس پیش از این یک بار با قضاوت بیژن حیدری توانسته است قهرمان لیگ شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نهایی لیگ برتر فوتبال و به میزبانی ورزشگاه وطنی قائمشهر، پرسپولیس مقابل نساجی قرار خواهد گرفت. از جایی که این دیدار تعیین‌کننده قهرمان لیگ خواهد بود، کمیته داوران سوت آن را به یکی از داوران باتجربه خود سپرده است.

بر این اساس، بیژن حیدری که چندی پیش جدال تیم های پرسپولیس و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی را قضاوت کرد، یکی از دو فینال لیگ برتر را برعهده دارد. او در اصفهان قضاوت خوبی داشت و دو پنالتی برای سرخپوشان گرفت که به اذعان کارشناسان به درستی اعلام شد.

بیژن حیدری علاوه بر جدال پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی، تقابل با هوادار در هفته پنجم و ملوان در هفته بیست و پنجم را سوت زد که با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. این داور در مجموع طی سال های حضور خود در فوتبال ۲۶ بار برای پرسپولیس دست به سوت شده است که با ۱۸ برد، ۶ تساوی و ۲ باخت برای این تیم همراه بوده.

خاطره انگیزترین قضاوت حیدری برای سرخ ها بی شک همان دیداری است که این تیم با گل وحید امیری تیم فوتبال پدیده را در فاصله سه هفته مانده به پایان در لیگ برتر هفدهم شکست داد. این بازی در هجدهم فروردین سال ۹۷ در شهر مشهد برگزار شد.

از دیگر داوری های مهم وی به جدال پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶ می توان اشاره داشت. این بازی با تک برتری یک گله سرخپوشان به پایان رسید. بی شک تلخ ترین قضاوت حیدری تقابل پرسپولیس و سپاهان در دور برگشت فصل قبل بود که شاگردان گل محمدی با شکست در سیرجان شانس قهرمانی در لیگ بیست و دوم را از دست دادند و حال باید دید که این بار حضور حیدری برای سرخ ها خوش یمن خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...