ستایش بزرگترین شعبده‌ باز جهان از مایک تایسون؛ وجه انسان دوستانه زندگی مایک آهنین!

اخیرا کریس آنجل شعبده باز مشهور با حضور در پاکدست مایک تایسون بوکسور افسانه ای از کارهای بشر دوستانه او پرده برداری کرد.
کدخبر (180778) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:39
0 155
ستایش بزرگترین شعبده‌ باز جهان از مایک تایسون؛ وجه انسان دوستانه زندگی مایک آهنین!
اخیرا کریس آنجل شعبده باز مشهور با حضور در پاکدست مایک تایسون بوکسور افسانه ای از کارهای بشر دوستانه او پرده برداری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه مایک تایسون افسانه‌ای گذشته بحث برانگیزی داشته اما این باعث نمی‌شود او مورد ستایش قرار نگیرد. شعبده باز معروف جهان کریس آنجل اخیراً در پادکست تایسون «HotBoxin» حضور پیدا کرد و در آنجا تلاش های بشردوستانه تایسون، به ویژه کمک‌های خیریه او را ستود. مایک تایسون علی رغم گذشته مشکل ساز و پردردسری که داشته، توانسته تاثیرات مثبتی هم بر دنیا بگذارد که شاید برای بسیاری از افراد این وجه از زندگی او دیده نشده باشد.

تمجید کریس آنجل از مایک تایسون: او فوق‌العاده است

در این پادکست آنجل بیان کرد که چقدر مفتخر است که با کسی دوست شده که نه تنها یک اسطوره بوکس بلکه یک انسان فوق العاده است. او تایسون را به خاطر کمک‌های خیریه‌اش تحسین و از کمک‌هایی که به بنیاد خیریه‌اش داشته، تشکر کرد. انجل همچنین اذعان داشت که بسیاری از مردم این جنبه از زندگی تایسون را باور نمی‌کنند زیرا گذشته بحث برانگیزش اغلب کارهای خیریه او را تحت الشعاع قرار می‌دهد. آنجل می‌گوید:
این واقعاً باعث افتخار است که با کسی دوست شوم که نه تنها یک بوکسور افسانه‌ای بلکه یک انسان فوق العاده است. مردم واقعاً آن وجه دیگر زندگی شما را درک نکرده‌اند. شما پول زیادی به بنیاد خیریه من برای سرطان کودکان اهدا کردید و من فقط می‌خواهم این را به عنوان یک دوست و به عنوان فردی که آن را پشت سر گذاشتم بگویم، از شما بسیار سپاسگزارم.
ستایش بزرگترین شعبده‌ باز جهان از مایک تایسون؛ وجه انسان دوستانه زندگی مایک آهنین!

پرده برداری از روی دیگر شخصیت بوکسور افسانه‌ای

با این حال مایک تایسون به عنوان یک چهره جنجالی شناخته شده و به شهرت رسیده است. رفتار تهاجمی او چه در داخل و چه خارج از رینگ بوکس، محکومیت‌های جنایی مجازات‌هایی مانند زندان را برایش به همراه داشته و اظهارنظرهای جنجالی او، اغلب دستاوردهایش در این ورزش را تحت الشعاع قرار داده است. با این حال در این قسمت از پادکست HotBoxin که با حضور کریس آنجل برگزار شد، جنبه دیگری از تایسون را روشن می‌کند؛ چیزی که اغلب در رسانه‌ها نادیده گرفته می‌شود. ستایش بزرگترین شعبده‌ باز جهان از مایک تایسون؛ وجه انسان دوستانه زندگی مایک آهنین!

مایک تایسون و تلاش‌های بشردوستانه!

پرونده‌های قضایی و مجرمانه تایسون اکثرا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و به همه دنیا اعلام شده است اما تایسون علیرغم گذشته‌اش، در تلاش‌های بشردوستانه مختلفی از جمله کمک مالی به مؤسسات خیریه که از کودکان مبتلا به سرطان حمایت می‌کنند، مشارکت داشته است. ستایش انجل از تایسون اهمیت شناخت طیف کامل شخصیت یک فرد را به جای تمرکز صرف بر جنبه‌های منفی آنها برجسته می کند. کارهای خیریه تایسون و تلاش های او برای کمک به جامعه گواهی بر شخصیت ویژه اوست و اظهارات کریس انجل به ما یادآوری می‌کند که حتی افرادی با گذشته نه چندان جالب می‌توانند تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشند. ستایش بزرگترین شعبده‌ باز جهان از مایک تایسون؛ وجه انسان دوستانه زندگی مایک آهنین! 02بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...