جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم / احساس نمی‌کنم من را بایکوت کرده باشند

جانی دپ با حضور در کنفرانس خبری فیلم ژان دو بری، پاسخگوی خبرنگاران بود و درباره حواشی بعد از جنجال های دادگاهش با امبر هرد توضیحاتی را ارائه کرد.
کدخبر (181602) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:50
0 251
جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم / احساس نمی‌کنم من را بایکوت کرده باشند
جانی دپ با حضور در کنفرانس خبری فیلم ژان دو بری، پاسخگوی خبرنگاران بود و درباره حواشی بعد از جنجال های دادگاهش با امبر هرد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جانی دپ روز چهارشنبه برای اولین بار طی سه سال اخیر، در جشنواره کن حاضر شد و در اظهار نظری جنجالی،‌ اعلام کرد که دیگر نیازی به هالیوود ندارد. جانی دپ پس از شب افتتاحیه عنوان «Jeanne du Barry» که در آن نقش لویی پانزدهم را ایفا می‌کند، در انظار عمومی ظاهر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. این فیلم به کارگردانی «مایوین لو بسکو» که جانی دپ در آن به زبان فرانسوی به ایفای نقش خود می‌پردازد، اولین فیلم این بازیگر ۵۹ ساله از زمانی است که در دادگاهی علیه همسر سابقش امبر هرد، تا حد زیادی پیروز شد.

ماجرای دادگاه های جانی دپ و امبر هرد

بخشی از دادگاه جانی دپ و امبر هرد در سال ۲۰۲۲، به افتراهای هرد می‌پرداخت که منجر به از دست دادن چند پروژه برای جانی دپ شد. این شکایت البته موفقیت‌آمیز بود و دپ توانست با اثبات ادعاهایش،‌ حکم دادگاه را به نفع خود رقم زد و حالا باید غرامتی ۱۰ میلیون دلاری از همسر سابق خود دریافت کند. جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم / احساس نمی‌کنم من را بایکوت کرده باشند دپ در جریان مصاحبه اخیر خود در حاشیه جشنواره کن، به خبرنگاران گفت:
آیا احساس می‌کنم که از سوی هالیوود تحریم شده‌ام؟ نه، این مثل یک شوخی عجیب است؛ چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.
پس از جنجال‌های امبر هرد و اتهاماتی که به جانی دپ نسبت داد، استودیوی برادران وارنر از دپ خواست که پروژه «جانوران شگفت‌انگیز» که اسپین آفی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر محسوب می‌شد را ترک کند. اتفاقی که هم از نظر مالی و هم از نظر وجهه اجتماعی، آسیب مهمی به این بازیگر مطرح وارد کرد. حالا دپ می‌گوید که دیگر علاقه‌ای به بازگشت به پروژه‌های استودیویی ندارد.

حضور کمرنگ جانی دپ در پروژه های هالیوودی

دپ در ادامه صحبت‌هایش، افزود:
من از سوی هالیوود بایکوت نمی‌شوم، چرا که اصلا به آن فکر نمی‌کنم. شخصا دیگر نیازی به هالیوود ندارم. در این دوران عجیب و خنده‌دار،‌ همه می‌خواهند که خودشان باشند، اما نمی توانند. آنها باید در صف شخص مقابلشان قرار بگیرند. اگر شما می‌خواهید به این شکل زندگی کنید، بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم!
جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم / احساس نمی‌کنم من را بایکوت کرده باشند فیلم «ژان دو بری» از روز گذشته در سینماهای فرانسه به روی پرده رفت اما هنوز مشخص نیست که در ایالات متحده آمریکا نیز اکران خواهد شد یا خیر. کنفرانس مطبوعاتی فیلم ژان دو بری به شکلی غیر معمول، دیر آغاز شد و کارگردان و بازیگران با تاخیری طولانی پاسخگوی خبرنگاران شدند؛ با این حال، دپ باز هم در کنفرانس حضور نداشت و با تاخیری ۲۰ دقیقه‌ای به آن جلسه رسید؛ حضوری که باعث شد به سرعت در کانون توجهات قرار بگیرد. جانی دپ در این کنفرانس، اکثر مطالبی که در سال‌های اخیر در مورد او نوشته شده را «به طرز وحشتناکی تخیلی» می‌داند. برخی از مخاطبان معتقدند که جشنواره کن نباید چنین تریبونی در اختیار جانی دپ قرار می‌داد اما واکنش‌ها به حضور این بازیگر ۵۹ ساله در این رویداد نشان داد که تعداد کمی از مردم چنین عقیده‌ای دارند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...