راجر فدرر از مت گالا به قلب آفریقا؛ اسطوره تنیس توقف ناپذیر است

15 روز پس از حضور در مت گالا، راجر فدرر در حال حاضر در آفریقای جنوبی به سر می‌برد و برای بنیاد خیریه خود کار می‌ کند.
کدخبر (181319) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:23
0 106
راجر فدرر از مت گالا به قلب آفریقا؛ اسطوره تنیس توقف ناپذیر است
15 روز پس از حضور در مت گالا، راجر فدرر در حال حاضر در آفریقای جنوبی به سر می‌برد و برای بنیاد خیریه خود کار می‌ کند.

به گزارش سرخ نیوز، راجر فدرر غیرقابل توقف است. اسطوره تنیس پس از حضور مداوم در رویدادهای مختلف، تصمیمی برای استراحت ندارد. او چند روز پیش در مراسم مجلل مت گالا شرکت کرد اما پس از این رویداد پر زرق و برق، به سراغ انجام انجام کارهای جدی خود رفت.

او پس از کمی استراحت، به کارهای تجاری خود می پردازد چراکه قهرمان سوئیسی در آفریقای جنوبی و در حال بستن قراردادهای مهم برای بنیاد خیریه خود است. قهرمان 20 دوره گرند اسلم، سال‌هاست که این بنیاد خیریه را تاسیس کرده و به بسیاری از کودکان در سوئیس و آفریقای جنوبی خدمات آموزشی ارائه می‌دهد. تقریباً 20 سال است که این تنیسور بنیاد خیریه خود را راه اندازی کرده که به طور مستمر برای رفاه مردم فعالیت می‌کند.

سخنرانی راجر فدرر در جلسه بنیاد خیریه

دقیقاً 15 روز پس از حضور در مت گالا، مرد شماره یک سابق جهان در حال حاضر در آفریقای جنوبی به سر می‌برد و برای بنیاد خیریه خود کار می‌کند. بنیاد راجر فدرر در این قاره آموزش‌های اولیه را به کودکان لسوتویی ارائه می‌دهد. این بنیاد از سال 2021 و با شروع همکاری و مشارکت جهانی برای آموزش، در راستای این هدف کار می‌کند. حساب رسمی هیئت اتحادیه اروپا در پادشاهی لسوتو نیز این خبر را به اشتراک گذاشته است. این حساب کاربری تصویری از این تنیسور 41 ساله را در حال سخنرانی در جلسه‌ای که از طرف بنیاد خود در آن شرکت کرده بود، به اشتراک گذاشت. بنیاد خیریه راجر فدرر تمام تلاش خود را برای بهبود سیستم آموزشی لسوتو انجام می‌دهد.

راجر فدرر از مت گالا به قلب آفریقا؛ اسطوره تنیس توقف ناپذیر استهمکاری بنیاد خیریه راجر فدرر با بنیاد آموزش یک کودک

متأسفانه مردم این کشور همچنان با مسائل مهم مربوط به سطح پایین آموزش، نرخ ترک تحصیل و کیفیت آموزشی دست و پنجه نرم می‌کنند. در چند سال گذشته، بنیاد مورد بحث تلاش کرده است تضمین کند که کودکان در لسوتو دسترسی عادلانه و مناسب به رشد با کیفیت بالا در دوران کودکی دارند. این به نوبه خود در درازمدت به نفع آنها و کشور خواهد بود. همچنین این بنیاد در سال 2021 همکاری قابل توجهی برای پیشرفت آموزش در آفریقای جنوبی انجام داد. همکاری با بنیاد «آموزش یک کودک» برای اولین بار دو سال قبل توسط اسطوره تنیس اعلام شد. علاوه بر این، او به 20 هزار کودک کمک کرد تا آموزش خود در مدارس را شروع کنند. بنیاد راجر فدرر و ابتکار «آموزش یک کودک» بر تاسیس 30 مدرسه در آفریقای جنوبی با آموزش اولیه با کیفیت بالا تمرکز کرده‌اند. این تنیسور 41 ساله همیشه از آموزش و پرورش حمایت کرده و حتی اکنون نیز پس از بازنشستگی، به تلاش برای ارتقای سطح تحصیلات نسل بعدی ادامه می‌دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...