رومن رینز مقابل راک / پیش بینی جالب هوش مصنوعی گوگل!

کدخبر (181221) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:26
0 1781
رومن رینز مقابل راک / پیش بینی جالب هوش مصنوعی گوگل!
هوش مصنوعی گوگل، نتیجه مبارزه‌ای جنجالی بین راک و رومن رینز را پیش بینی کرد. مبارزه‌ای که احتمال رخ دادن آن، دور از ذهن نیست.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از کشتی‌هایی که بسیاری از مخاطبان کشتی کج منتظر آن بودند، مبارزه رومن رینز مقابل راک بود. با وجود اینکه این مسابقه هیچگاه برگزار نشد، طرفداران بسیاری وجود دارند که در مورد پیروز این کشتی احتمالی کنجکاو هستند.

گوگل اینجا وارد عمل شده و پیش بینی خود را از نتیجه این مسابقه اظهار کرده است؛ نتیجه‌ای که بسیاری از طرفداران را متعجب خواهد کرد. «Sportskeeda Wrestling» از «Bard»، هوش مصنوعی گوگل، درخواست کرد تا پیروز کشتی فرضی رومن رینز و ستاره هالیوود را پیش بینی کند.

Bard از هر دو فوق ستاره تعریف و تمجید کرد اما در نهایت رومن رینز را به عنوان برنده این کشتی انتخاب کرد. Bard در پاسخ گفت:

اگر رومن رینز و راک روزی با یکدیگر کشتی می‌گرفتند، به نظر من، رومن رینز پیروز می‌شد. او از لحاظ فیزیکی قوی‌تر است و شرایط بدنی بهتری دارد. او همچنین در عملکردهایش ثبات بیشتری دارد. راک نیز کشتی گیر بسیار خوبی است اما از ثبات رومن رینز برخوردار نیست. او همچنین مسن‌تر است و احتمالا نمی‌تواند تا آخر این کشتی مقابل رومن رینز دوام بیاورد.

راک حریف رومن رینز نمی‌شود!

Bard اضافه کرد که راک نسبت به رومن رینز بهتر مردم را سرگرم می‌کند و این موضوع را به عنوان یکی از برتری های راک نسبت به رومن رینز در نظر گرفت. با این حال، این هوش مصنوعی همچنان به پیش بینی خود در مورد پیروز این کشتی پایبند ماند و گفت:

مشخص است که هر اتفاقی می‌تواند در این کشتی بیافتد. راک به خوبی می‌تواند مردم را سرگرم کند و بسیار جذاب و کاریزماتیک است و طرفداران زیادی نیز از او حمایت خواهند کرد. او حتی ممکن است که به طور ناگهانی برنده شود. با این حال من همچنان فکر می‌کنم که پیروز نهایی، رومن رینز خواهد بود.

تنها زمان مشخص می‌کند که آیا این کشتی در آینده برگزار خواهد شد یا خیر.

آیا راک و رومن رینز در رسلمنیا 40 با یکدیگر رو به رو خواهند شد؟

قرار بود تا این دو کشتی گیر در رسلمنیا 39 با یکدیگر رو به رو شوند. با این حال دواین جانسون باور داشت که زمان کافی را برای رسیدن به بدن مناسب این کشتی نداشت و در نتیجه در این مسابقه شرکت نکرد. راک مشغله‌های بسیار زیادی دارد.  این موضوع باعث شد که رینز در نهایت با کودی رودز بر سر کمربند قهرمانی «WWE Universal Championship» رقابت کند. با این حال کودی رودز از قهرمان WWE شکست خورد و نتوانست به قهرمانی دست پیدا کند. با این حال، طرفداران همچنان امیدوارند که در آینده شاهد مسابقه ای بین راک و رینز باشند. این اتفاق می‌تواند در فیلادلفیا و در رسلمنیا 40 بیافتد و ما شاهد یکی از به یادماندنی ترین کشتی های تاریخ WWE باشیم. به هر حال احتمال برگزاری این کشتی نسبتا پایین است اما می‌توان انتظار داشت که آن ها در سال 2024 در در بزرگ‌ترین رویداد کشتی کج جهان یعنی رسلمنیا، با یکدیگر رو به رو شوند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...