صحبت های نوری هم بی فایده بود/ مازیار زارع از ملوان جدا می شود؟

مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بار دیگر تاکید کرد با اتمام فصل این تیم را ترک می کند.
کدخبر (181386) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:07
0 91
صحبت های نوری هم بی فایده بود/ مازیار زارع از ملوان جدا می شود؟
مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بار دیگر تاکید کرد با اتمام فصل این تیم را ترک می کند.

به گزارش سرخ نیوز، ساز جدایی از ملوان را مازیار زارع مدت هاست که کوک کرده اما خیلی ها می گفتند این صحبت ها از روی عصبانیت و یک شو است و به این خاطر است که مازیار زارع برای فصل بعد پوئن های بیشتری از باشگاه بگیرد اما مازیار می گوید جدایی او حتمی و شو نیست.

مازیار در این باره می گوید:

من حدود سه ماه است که اعلام کرده‌ام که از ملوان جدا می‌شوم و در آن مقطع هم به من خرده گرفتند که چرا این صحبت‌ها را انجام می‌دهم ولی تصمیمم را گرفته بودم؛ به خاطر یک سری مسائل که دوست نداشتم بازش کنم و فکر کنم فوتبال‌دوست‌های انزلی متوجه این موضوع هستند. من در همین سه ماهی که اعلام کردم قرار است نباشم اتفاق خاصی نیفتاد. انتظاری نداشتم و هر وقت تصمیمی بگیرم انجام می‌دهم و سر ملوان منت نمی‌گذارم، چون هرچه در زندگی‌ام دارم از ملوان است. توجه نکردن به باشگاه ملوان و تنها بودن خیلی اذیت‌مان کرد. باید به فکر ملوان باشیم چون سال دیگر، سال سخت‌تری برای ملوان خواهد بود.

با وجود جدایی مازیار زارع از تیم ملوان پژمان نوری اردوی تیم قوی سپید را ترک نخواهد کرد و حالا به دنبال جذب یک مربی جدید برای ملوان است. او برای ماندن با مازیار زارع صحبت کرده است اما به ظاهر صحبت های او بی فایده است و مازیار به دنبال ترک اردوی تیم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...