چگونه دوریان یتس از مرگ پدرش برای قهرمانی در مستر المپیا الهام گرفت؟

دوریان یتس در مصاحبه با پادکست رادیویی راب لیپست، عنوان کرد که پس از مرگ پدرش، عصبانی و غمگین بوده و برای التیام روحش به وزنه و آهن سرد تکیه کرده است.
کدخبر (181254) | 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:32
0 128
چگونه دوریان یتس از مرگ پدرش برای قهرمانی در مستر المپیا الهام گرفت؟
دوریان یتس در مصاحبه با پادکست رادیویی راب لیپست، عنوان کرد که پس از مرگ پدرش، عصبانی و غمگین بوده و برای التیام روحش به وزنه و آهن سرد تکیه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس قهرمان 6 دوره مستر المپیا این واقعیت را پذیرفته که از نظر ژنتیکی نسبت به رقبایش برتری داشته و در طول دوران حرفه‌ای ورزش خود از این ویژگی استفاده کرده است. اما آنچه که به گفته یتس تفاوت بزرگتری ایجاد می‌کند، اراده یک ورزشکار است. علیرغم اینکه یتس در طول زندگی خود با آسیب‌های زیادی روبرو شد، هرگز انگیزه خود را از دست نداد و در واقع از انتقاداتی که به وی می‌شد، برای پیشرفت بیشتر در مسیر حرفه‌ای خود استفاده کرد.

راز و رمزهای موفقیت دوریان یتس

در طول سالهای دوران بازنشستگی، دوریان یتس هر از چند گاهی از عوامل موفقیت و رازهایی که در راه رسیدن به قهرمانی‌های متعددش در مستر المپیا داشته، پرده برداشته است. او اخیرا هم در پستی در اینستاگرام به یکی دیگر از این عوامل موفقیت اشاره کرده است. او در واقع به این ضرب المثل قدیمی که می گوید:
رهبران موفق اطراف خود را با افراد موافق احاطه نمی‌کنند، عمل می‌کند.
او تصویری از گذشته خود را منتشر کرده و در مورد اهمیت داشتن یک دایره قوی از افراد در اطراف خود نوشت. او همچنین بر اهمیت بازخورد صادقانه در زندگی یک بدنساز تأکید کرد.

چگونه دوریان یتس از مرگ پدرش برای قهرمانی در مستر المپیا الهام گرفت؟

دوریان یتس : به افرادی نیاز داشتم که حقیقت را به من بگویند

یتس عکسی از خود را در سال 1990 و درست چند هفته قبل از آغاز دوران حرفه‌ای فعالیت خود به اشتراک گذاشته است. یتس در توضیح این عکس نوشته:
3 هفته مانده به اولین رقابت حرفه‌ای‌ام، با شریک تمرینی همیشگی، کنی براون.
دوریان یتس در ادامه به اهمیت وجود افراد صادق در اطرافتان اشاره کرد. یتس می‌گوید:
نمی‌خواستم اطرافم افرادی باشند که به طور مداوم به من بگویند که عالی به نظر می‌رسم، به افرادی نیاز داشتم که حقیقت را به من بگویند و ضعف‌هایی را که نیاز به اصلاح و پیشرفت دارند را به من بازگو کنند.
او توضیح داد که بازخورد صادقانه در مورد نقاط ضعفش او را قادر ساخت تا روی آنها کار کند و قهرمان شود.
بازخورد صادقانه برای موفقیت من کاملاً حیاتی بود. اگر ندانید در چه بخش‌هایی ناز به پیشرفت دارید، چگونه می‌توانید بهترین نسخه از خودتان را ارائه دهید؟
به نظر می‌رسد وجود گروه کوچکی از افراد در اطراف یک بدنساز که بتوانند به او راهنمایی‌هایی درستی داشته باشند، یک مولفه تاثیرگذار در موفقیت آن بدنساز محسوب می‌شود.

چگونه دوریان یتس از مرگ پدرش برای قهرمانی در مستر المپیا الهام گرفت؟

دوریان یتس خیلی زود متوجه شد که برای بدنسازی ساخته شده است

دوریان یتس در مصاحبه با پادکست رادیویی راب لیپست، عنوان کرد که پس از مرگ پدرش، عصبانی و غمگین بوده و برای التیام روحش به وزنه و آهن سرد تکیه کرده است. این ورزش بدنسازی بود که یتس را در طول سال‌های نوجوانی‌اش سرپا نگه داشته است. یتس می‌گوید او از این شرایط احساسی، به عنوان سوخت تمریناتش در باشگاه و رسیدن به اهدافش استفاده می‌کرده است. او خیلی زود متوجه شد که برای بدنسازی ساخته شده است.
 به دلیل اتفاقی که برای من افتاد، من واقعاً به هیچ کس اعتماد نداشتم. بنابراین می‌خواستم کنترل کامل همه چیز را در دست داشته باشم... بدون عوامل بیرونی، زیرا تا آنجا که من می‌بینم مردم تصمیماتی احمقانه‌ای گرفته‌ بودند.
یکی از مهارت‌هایی که یتس طی سال‌ها زندگی در خیابان‌ها و بازداشتگاه کسب کرده بود، این بود که برای رسیدن به اهدافش سرسخت و مصمم بماند. همه این عوامل در کنار هم به عنوان نیروی محرکه‌ای برای موفقیت دوریان یتس عمل کردند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...