کانر مک گرگور از آرنولد شوارتزنگر یاد کرد / بدنام و ترمیناتور در نتفلیکس

کانر مک گرگور در یک استوری اینستاگرامی، مستندی که از زندگی او ساخته شده را تبلیغ کرد.
کدخبر (181172) 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:44
0 156
کانر مک گرگور در یک استوری اینستاگرامی، مستندی که از زندگی او ساخته شده را تبلیغ کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در حال آماده کردن هواداران برای ماه جاری میلادی است. ستاره UFC چند هفته پیش اعلام کرد که به زودی مستند جدیدی درباره زندگی او در نتفلیکس منتشر خواهد شد. این مستند با عنوان «مک گرگور برای همیشه» از 17 می برای پخش در نتفلیکس در دسترس خواهد بود. مک گرگور که استاد تبلیغ کردن خودش است، مستند آینده‌اش را در پلتفرم‌های اجتماعی تبلیغ می‌کند. در این بین، در این بین، او با یکی از بت‌های خود وجه اشتراک پیدا کرده است و این الگو، کسی نیست جز آرنولد شوارتزنگر. «بدنام»، آرنولد را در یک استوری اینستاگرام تگ کرد و مستند او در نتفلیکس را تبلیغ کرد. کانر مک گرگور در استوری اینستاگرامی‌اش نوشت:
من و شوارتزنگر هر دو به زودی در نتفلیکس حضور خواهیم داشت.
نتلفیکس، مستندی سه قسمتی از جزئیات زندگی آرنولد شوارتزنگر تولید کرده که در آن به ابعاد مختلف زندگی «بلوط اتریشی» نظیر دوران حرفه‌ای او در بدنسازی، هالیوود و سیاست پرداخته شده است.  تریلر مستند «آرنولد» در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت) در نتفلیکس منتشر و مجموعه اصلی در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) رسما پخش خواهد شد.

داستان دومین مستند کانر مک گرگور چیست؟

کانر مک گرگور برای اولین بار داستان زندگی خود را در فیلم مستند «بدنام» که سال ۲۰۱۷ اکران شد، تعریف کرد. داستان این فیلم، درست پیش از مسابقه تاریخی مک گرگور مقابل ادی آلوارز در UFC 205 متوقف شد. با این حال، تریلر مستند جدید به نام «مک گرگور برای همیشه» نشان نمی‌دهد که آیا از همان جایی که داستان «بدنام» متوقف شد، ادامه خواهد یافت یا خیر. 

حضور تلویزیونی مک گرگور به مستندش محدود نیست

کانر مک گرگور در فصل آینده مسابقه تلویزیونی «The Ultimate Fighter» به عنوان مربی حضور خواهد داشت. فصل 31 این مسابقه تلویزیونی مشهور، مقدمه‌ای برای مبارزه آتی مک گرگور و چندلر خواهد بود که او هم در این مسابقه به عنوان مربی حضور دارد. اگرچه هنوز زمان مبارزه این دو اعلام نشده اما انتظارات از TUF به اوج رسیده است

تریلر اخیر این مسابقه تلویزیونی به هیاهو افزود و آنچه که مورد توجه قرار گرفت، بحثی تند بین مک گرگور و چندلر در پایان آن بود که مک گرگور پس قرار گرفتن روبه‌روی چندلر، او را پیش از پایان این تریلر، به کناری هل داد. این باعث شده است که طرفداران برای این سریال که از ۹ خرداد آغاز می‌شود، هیجان‌زده باشند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...