کپی برداری جذاب‌ترین صحنه فیلم پتان از فیلم جکی چان

در این گزارش به جزئیات فیلم اکشن هندی پتان و تشابه عجیب آن با سکانسی از فیلم «جکی چان» خواهیم پرداخت.
کدخبر (180612) 27 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:56
0 207
در این گزارش به جزئیات فیلم اکشن هندی پتان و تشابه عجیب آن با سکانسی از فیلم «جکی چان» خواهیم پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، کاربران پر و پا قرص توئیتر براین باورند که جذاب‌ترین صحنه فیلم «پتان» ، فیلم اکشن هندی محصول سال 2023 که صحنه تعقیب و گریز شاهرخ خان و سلمان خان برروی یک قطار است، از سری انیمه‌های جکی چان کپی برداری شده است.

کپی برداری جذاب ترین صحنه فیلم پتان از فیلم جکی چان

حضور دو ستاره بالیوود در فیلم اکشن «پتان»

این فیلم در مجموع جذابیت‌های بصری بالایی و در نتیجه فروش بالایی داشت و یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های آن، حضور دو ستاره صاحب نام دنیای بالیوود یعنی شاهرخ خان در نقش پتان و سلمان خان در نقش تایگر رو در روی یکدیگر بود.
کپی برداری جذاب ترین صحنه فیلم پتان از فیلم جکی چان

ماندگارترین صحنه‌ اکشن سینمای بالیوود

ورود تایگر به صحنه فیلم و سکانس مبارزه نفس‌گیر او با پتان بر روی سقف یک قطار در حال حرکت و افتادنشان در یک چاله بزرگ، هیجان انگیزترین صحنه این فیلم بود که از آن به عنوان یکی از دیدنی ترین صحنه‌های سینمای بالیوود و همچنین صحنه‌های اکشن یاد می شود. جالب اینجاست که مخاطبان این فیلم بعد از آنکه به یک کلیپ قدیمی از یک سری انیمیشن برخوردند که ثابت می‌کرد که تمام این سکانس جذاب و هیجان انگیز از آن کپی برداری شده، دست از تمجید و ستایش فیلم پتان برداشتند. کپی برداری جذاب ترین صحنه فیلم پتان از فیلم جکی چان بحث کلیپی از یک سریال انیمه به نام «ماجراهای جکی چان» که بین سال‌های 2001 تا 2005 عرصه شد این روزها در شبکه های اجتماعی حسابی داغ شده. در این کلیپ که صحنه مذکور فیلم پتان شباهت عجیبی با آن دارد، جکی چان بر روی یک قطار در حال حرکت، با غول‌ها مبارزه می کند و با دویدن به سمت عقب و در نهایت انداختن خودش در یک گودال، جان خودش را نجات می دهد. حالا و با وایرال شدن بخشی از این کلیپ در شبکه‌های اجتماعی، تماشاگران نتفلیکس بر این باور هستند که کل این سکانس، فریم به فریم در این فیلم بالیوودی تقلید شده است.
  لازم به ذکر است که پتان و تایگر در فیلم بعدی «تایگر» و همچنین پروژه جذاب «تایگر مقابل پتان» دوباره رودرروی هم قرار خواهند گرفت.  بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...