خشم پرز از عملکرد بازیکنان رئال مقابل منچسترسیتی

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.
کدخبر (181784) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:35
0 90
خشم پرز از عملکرد بازیکنان رئال مقابل منچسترسیتی
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته رئال مادرید با چهار گل برابر منچسترسیتی شکست خورد تا یکی از سنگین‌ترین باخت‌هایش در لیگ قهرمانان را تجربه کرده باشد. شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی رفت موفق شده بودند ستاره‌های حریف را مهار کنند و بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند، در این دیدار بسیار ضعیف عمل کردند و فرسنگ‌ها با رئال بازی رفت فاصله داشتند. ستاره‌های بزرگ رئال مانند کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس به هیچ وجه در حد و‌اندازه‌های خودشان حاضر نشدند و بسیاری از هواداران این تیم هم پس از پایان بازی از آن‌ها انتقاد کردند. جوزپ پدرول، خبرنگار و مجری سرشناس اسپانیایی، پس از پایان این بازی مدعی شده بود که پرز به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی و ناراحت است و حتی حاضر نشده که با بازیکنانش صحبتی داشته باشد. خشم پرز از عملکرد بازیکنان رئال مقابل منچسترسیتی حالا اونداسرو با تایید ادعای پدرول، خبر داده که بیشتر عصبانیت و ناراحتی رییس باشگاه رئال مادرید از ستاره‌های بزرگ و باتجربه این تیم است که نتوانستند در مدیریت این بازی و این شرایط به کادر فنی کمک کنند. آن‌ها همچنین ادعای جالبی را مطرح کرده‌اند که بر اساس آن شاید توافق‌هایی که برای تمدید قرارداد بعضی از این بازیکنان انجام شده بود به حالت تعلیق دربیاید و شرایط آن‌ها برای امضای قرارداد جدید پس از پایان فصل جاری بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد. این در حالی است که قرارداد بازیکنانی چون مودریچ، بنزما، کروس و مارکو آسنسیو در تابستان 2023 به پایان خواهد رسید و شاید بعضی از آن‌ها دیگر در پیراهن رئال به میدان نروند که شوک بزرگی برای این تیم خواهد بود. خشم پرز از عملکرد بازیکنان رئال مقابل منچسترسیتی مدیران تیم فوتبال رئال مادرید معتقد هستند که بازیکنان این تیم طوری در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفته‌اند که انگار هیچ اشتیاقی نداشته‌اند، تلاشی برای پیروزی در هیچ دوئلی نکرده‌اند و بعضی از بازیکنان بزرگ این تیم حتی در کنترل یک توپ ساده هم موفق نبودند. همین موضوع خشم این باشگاه را به دنبال داشته و شاید تبعات بسیاری برای اعضای فعلی این تیم به همراه داشته باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...