واکنش رونی کلمن و جی کاتلر به تصویر فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر ؛ زوجی که ما عاشقان هستیم!

فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر هر دو یک جلسه تمرینی با هم در سالن بدنسازی داشتند؛ جایی که در بین ست‌ها یا یکدگر صحبت می‌کردند.
کدخبر (181315) 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:00
0 283
فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر هر دو یک جلسه تمرینی با هم در سالن بدنسازی داشتند؛ جایی که در بین ست‌ها یا یکدگر صحبت می‌کردند.

به گزارش سرخ نیوز، کمتر پیش می‌آید که دو اسطوره ورزش پس از سالها کسب موفقیت و افتخار با روحیه‌ای خوب و دوستانه کنار هم قرار بگیرند و تصویری از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. با این حال زمانی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، هواداران آنها دیگر سر از پا نمی‌شناسند و به هر شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند. این دقیقا اتفاقی بود که اخیرا در دنیای بدنسازی شکل گرفت و هواداران فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر که تنها دو بدنسازی هستند که هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کرده‌اند، در واکنش به تصویر این دو اسطوره بدنسازی در کنار یکدیگر نظرات خود را ابراز کردند.

واکنش رونی کلمن و جی کاتلر به تصویر فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر ؛ زوجی که ما عاشقان هستیم!ملاقات فیل هیث با آرنولد شوارتزنگر

اخیرا فیل هیث یک پست طولانی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که در آن به جزئیات تجربه و احساسات خود از ملاقات با یکی از الگوهایش در بدنسازی یعنی آرنولد شوارتزنگر پرداخت. هیث عکسی در کنار آرنولد در مقابل گلدز جیم به اشتراک گذاشت و آهنگی پر جنب و جوش را برای نشان دادن هیجان خود به آن اضافه کرد. این در حالی بود که هیجان و سرخوشی دنیای بدنسازی نیز کمتر از فیل هیث نبود. او در توضیح این تصویر نوشته:

امروز توانستم در کنار آرنولد شوارتزنگر تمرین کنم و نیازی به گفتن نیست که هیجان زده بودم.

گلدز جیم در کالیفرنیا باشگاهی است که بسیاری از بزرگان بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر، فرانکو کلمبو، لو فریگنو و غیره فعالیت خود در این عرصه را از آنجا آغاز کردند. هیث می‌گوید آرنولد هنوز هم تمرینات خود را در همین باشگاه انجام می‌دهد. هیث و شوارتزنگر هر دو یک جلسه تمرینی با هم در سالن بدنسازی داشتند؛ جایی که در بین ست‌ها یا یکدگر صحبت می‌کردند. فیل هیث که از گفت و گو با آرنولد بسیار هیجان زده بود، عنوان می‌کند:

دریافت آموزش از این مرد چیزی است که برای همیشه از آن سپاسگزارم و قطعاً از تجربیات و آموزه‌ها برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در زندگی استفاده خواهم کرد.

مستند سه قسمتی آرنولد شوارتزنگر ؛ واکنش رونی کلمن به عکس مشترک هیث و شوارتزنگر

همچنین فیل هیث در پست خود درباره مجموعه مستند سه قسمتی جدید شوارتزنگر صحبت کرده که هر کدام به مرحله متفاوتی از زندگی ستاره فیلم ترمیناتور مربوط می‌شود. در قسمت اول این مستند به عشق اول آرنولد یعنی بدنسازی پرداخته شده، در قسمت دوم تبدیل شدن او به یک ستاره سینما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در قسمت سوم به زندگی سیاسی او به عنوان فرماندار کالیفرنیا اشاره می‌شود.
  اگرچه فیل هیث یک بار برتری خود را نسبت به سایر بزرگان بدنسازی مانند رونی کلمن، لی هنی و همچنین آرنولد شوارتزنگر اعلام کرده بود اما با این حال او بزرگی آرنولد شوارتزنگر را در هر یک از مراحل زندگی حرفه‌ایش مورد ستایش قرار داده است. علاوه بر این پس از انتشار پست اینستاگرامی فیل هیث، دیگر بزرگان دنیای بدنسازی نتوانستند جلوی ابراز احساسات خود را بگیرند و به آن واکنش نشان دادند. رونی کلمن در واکنش به این تصویر نوشت:

بدنساز بزرگی که همه ما دوستش داریم و بسیار به آن احترام می‌گذاریم. بزرگ‌ترین سفیری که یک ورزش می‌تواند برای خود داشته باشد و مرد بزرگی که نگرش مثبتش را با سلامتی و تناسب اندام تلفیق کرده است.

دوران باشکوه اسطوره های بدنسازی

رونی کلمن و لی هنی تنها بدنسازانی هستند که با 8 قهرمانی، بیش از آرنولد شوارتزنگر و فیل هیث قهرمانی مستر المپیا را کسب کرده‌اند. جی کاتلر هم که خودش 4 قهرمانی مستر المپیا را بدست آورده، به هفت قهرمانی این دو اسطوره بدنسازی اشاره کرد. هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی با نوشتن 2*7، به هفت قهرمانی این دو بدنساز و میراثی که از خود بر جای گذاشتند، اشاره کرد.
واکنش رونی کلمن و جی کاتلر به تصویر فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر ؛ زوجی که ما عاشقان هستیم!فیل هیث آخرین بار در سال 2020 مقام سوم را در مستر المپیا به دست آورد. این پس از کسب مقام نایب قهرمانی او در سال 2018 بود. دوران باشکوه او بین سال‌های 2011-2017 بود که 7 بار متوالی این عنوان را به دست آورد. شوارتزنگر نیز قهرمان 7 مستر المپیا شده که 6 قهرمانی متوالی از 1970 تا 1975 برایش بدست آمده است. او سپس برای آخرین بار در سال 1980 به مستر المپیا بازگشت تا هفتمین عنوان خود را کسب کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...