آنچلوتی: منچسترسیتی شایسته برد بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است با تیمی که در اختیار دارد بار دیگر می‌ تواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.
کدخبر (181797) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:07
0 86
آنچلوتی: منچسترسیتی شایسته برد بود
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است با تیمی که در اختیار دارد بار دیگر می‌ تواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

به گزارش سرخ نیوز، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پی شکست 4 بر صفر شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازماندن از رسیدن به دیدار فینال با قبول شکست 5 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت گفت: با حریفی روبه‌رو شدیم که شایسته برد بود. آن‌ها در نیمه اول با قدرت و کیفیت بیشتری نسبت به ما بازی کردند. آنچه که برنامه‌ریزی کرده بودیم را نتوانستیم انجام دهیم. من‌سیتی در این بازی بهتر از ما بود، مثل فصل گذشته که ما بهتر از آن‌ها بودیم. این اتفاق می‌تواند در فوتبال بیفتد. باخت به خاطر نگرش ما در این بازی نبود. این شکست فقط یک قدم برای تلاش برای بهتر شدن در فصل آینده است. وی در مواجهه با این پرسش که «آیا ترکیب فعلی رئال مادرید برای رقابت با بهترین تیم‌های اروپایی و کسب جام کافی است؟ » اظهار داشت: این تیم فصل گذشته خیلی خوب عمل کرد و این فصل هم بازی‌های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم فصل بعد بهتر از این هم خواهد شد. به یاد داشته باشید که رئال مادرید فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان منچسترسیتی را شکست داد. به طور حتم رئال مادرید می‌تواند همانند فصل گذشته دوباره فاتح لیگ قهرمانان شود. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره عملکرد تیمش در فصل 23-2022 که تنها در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسید و قهرمانی در لالیگا را هم خیلی زود به بارسلونا واگذار کرد، گفت: به نظر من در کل فصل خوبی بود. امیدوارم فصل را با ارائه بازی‌های خوب در چهار بازی پایانی‌مان در لالیگا، با قدرت به پایان برسانیم. رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان یک موفقیت است چون تنها چهار تیم به این مرحله می‌رسند. ممکن است گاهی اوقات در مرحله نیمه‌نهایی هم شکست بخورید. کارلتو درباره آینده حرفه‌ای‌اش عنوان کرد: هیچ‌کس در باشگاه نسبت به این موضوع تردیدی ندارد. فکر می‌کنم فلورنتینو پرس دو هفته پیش کاملاً واضح نظرش را در این خصوص گفت، اما آنچه رئیس باشگاه در خلوت به من گفت را به شما نمی‌گویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...