فولاد خوزستان 2- آلومینیوم اراک 2 / تساوی در اهواز

نتیجه بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر خلیج فارس تساوی 2-2 بود.
کدخبر (181926) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:56
0 110
فولاد خوزستان 2- آلومینیوم اراک 2 / تساوی در اهواز
نتیجه بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر خلیج فارس تساوی 2-2 بود.

به گزارش سرخ نیوز، بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

اطلاعات بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

پنجشنبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۸:۰۰ / ورزشگاه شهید وطنی

تیم داوری بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

داوران: مرتضی منصوریان، محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان، امیر ایار، ناظر داوری: مسعود مرادی

ترکیب فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک

این بازی در هیاهوی جدال قهرمانی و سقوط در استادیوم شهدای فولاد برگزار شد تا تیم دو سرمربی استقلالی در این بازی به میدان بروند. ابتدا فولاد با گلهای سعید واسعی و امین حزباوی جلو افتاد و در ادامه آلومینیوم با گلهای آزادی از روی نقطه پنالتی و رضا جبیره بازی را به تساوی کشاندند.

ترکیب فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک به شرح زیر اعلام شد:
  • کریستوفر کنت
  • محمدامین حزباوی
  • محمد نژادمهدی
  • مجتبی نجاریان (64- مهدی شیری)
  • سعید آقایی
  • حمید بوحمدان
  • اشکان دژاگه
  • احسان پهلوان
  • ساسان انصاری
  • روبرتو تورس (64- محمد آبشک)
  • سعید واسعی

ترکیب فولاد مقابل آلومینیومترکیب آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوستان به شرح زیر اعلام شد:
  • حسین پورحمیدی
  • سیدمهران موسوی
  • سید محمداحسان حسینی
  • وحید محمدزاده
  • امیرمحمد هوشمند
  • محمد مسلمی‌پور
  • مصطفی احمدی
  • علیرضا نقی‌زاده (61- امیر نوری)
  • محمود قائدرحمتی
  • رضا جبیره
  • محمدرضا آزادی (61- هانسل زاپانا)

ترکیب آلومینیوم مقابل فولادخط زمان بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

دقيقه ٧: شوت حميد بوحمدان با واكنش حسين پورحميدي همراه شد و توپ را به كرنر فرستاد. دقيقه ١٦: حركت احسان پهلوان و پاس كات بك براي روبرتو تورس كه شوت او از كنار دروازه بيرون رفت. دقيقه ١٧: خطاي مصطفي احمدي بر روي سعيد واسعي كه كارت زرد به همراه بود. دقيقه ١٧: پاس سعيد واسعي براي ساسان انصاري ارسال شد كه نتوانست از اين موقعيت استفاده كند. دقيقه ٢٠: در اين دقايق بيشتر توپ و ميدان دراختيار تيم فولاد است، ولي دفاع آلومينيوم اجازه نفوذ به محوطه جريمه را نمي‌دهد. دقیقه 32: خطا پشت محوطه جريمه فولاد كه سانتر محمود قائدرحمتي راهي به دروازه نداشت مدافعان فولاد توپ را دفع كردند. دقيقه ٣٨: پاس در عمق تورس براي ساسان انصاري كه مدافعان آلومينيوم مانع نفوذ او شدند. دقيقه ٤٠: پاس عليرضا نقي‌زاده براي محمد مسلمي‌پور كه شوت او پس از برخورد به مجتبي نجاريان به كرنر رفت. دقيقه ٤٤: ضربه ايستگاهي محمدرضا آزادي با اختلاف خيلي كم از بالاي دروازه به بيرون رفت. دقيقه ٤٩: شوت زيباي محمود قائد رحمتي كه با دخالت كنت توپ به كرنر رفت. دقیقه 51- سعید واسعی برای فولاد خوزستان: سانتر زيباي  سعيد آقايي و خروج اشتباه حسين پورحميدي باعث شد سعيد واسعي دروازه الومينوم را باز کند. دقیقه 55: اشتباه مهران موسوي باعث شد ساسان انصاري در موقعيت گلزني قرار گيرد كه شوت او با اختلاف زيادي به بيرون رفت. دقیقه 63- محمدامین حزباوی برای فولاد خوزستان: پاس توي عمق تورس  براي ساسان انصاري و شوت فني وي را حسين پورحميدي دفع كرد و در ريباند حزباوي دروازه الومينيوم را باز كرد. دقيقه ٦٧: خطاي محمد نژاد مهدي بروي رضا جبيره در محوطه  جريمه و پنالتي بر روي الومينيوم دقیقه 69- محمدرضا آزادی برای آلومینیوم اراک: محمدرضا آزادی روی ضربه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد. دقیقه 73: پاس كات بك اشكان دژاگه براي احسان پهلوان كه شوت او پس از برخورد به مدافع الومينيوم به بيرون رفت. دقیقه 75- رضا جبیره برای آلومینیوم اراک: همكاري امير نوري و هانسل زاپاتا باعث شد تا رضا جبيره در ريباند شوت زاپاتا دروازه فولاد را باز كند. دقيقه ٨٩: شوت فني هانسل زاپاتا با واكنش زيباي كريستوفر كنت همراه شد. دقيقه ٩٠: حركت ساسان انصاري در محوطه جريمه الومينيوم و شوت او از كنار دروازه بيرون رفت

نتیجه بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

نتیجه بازی فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک تساوی 2-2 بود.

خلاصه بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

خلاصه بازی فولاد خوزستان 2 آلومینیوم اراک 2 را مشاهده می کنید.

خلاصه مصاحبه سرمربیان فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک

مهدی رحمتی: *به صورت کلی از عملکرد نیمه نخست تیم راضی نبودم. نیمه دوم نیز تا شروع شد، روی دو اتفاق با دو گل عقب افتادیم. بعد از دریافت گل دوم بچه‌ها به خودشان آمدند و دوباره فوتبال مدنظر ما را بازی کردند. شاید دلیل کیفیت نیمه اول به خاطر شرایط آب و هوایی بود که یک مقدار تیم ما را تحت تأثیر قرار داده بود. *در ۱۵ دقیقه‌ای که دو گل زدیم و یکی، دو موقعیت دیگر هم داشتیم فوتبال بازی کردیم و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم حتی امکان زدن گل سوم و بردن بازی را داشتیم. این در لحظاتی بود که فولاد برای زدن گل سوم و ۳ امتیاز بازی جلو آمده بود و ما می‌توانستیم از موقعیت گل خود استفاده کنیم. *دو سال است که در لیگ برتر هشتم می‌شویم. تفاضل گل ما از فولاد بهتر است و باید هفتم شویم، اما به خاطر قوانین جدید و بازی رودررو، سال گذشته و امسال هشتم شدیم. از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که واقعاً امسال با تمام کمبود‌ها همه انرژی و توان خود را گذاشتند. از مجموعه همکاران فنی، کادرپزشکی و تدارکات که یک سال من را تحمل کردند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی باشگاه برای سال بعد بتوانیم یک تیم خوب داشته باشیم و به موقع مثل امسال تمرینات خود را شروع و نتایج خوبی بگیریم. *طبق برنامه‌ریزی که در ابتدای امسال داشتیم، حفظ رتبه سال هدف ما بود که با اقتدار به آن جامه عمل پوشاندیم. برای سال بعد هم اهداف ما مشخص است و اگر باشگاه در فصل نقل و انتقالات همکاری و بتوانیم قرارداد بازیکنان خود را تمدید و یار زیادی را از دست ندهیم، با ۷ سهمیه نقل و انتقالاتی نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهیم و یک تیم قدرتمند و خوب را روانه مسابقات کنیم. *در خصوص شایعه حضورش در استقلال؟ اگر درباره مسابقه سؤالی باشد در خدمت شما هستم و اجازه بدهید خارج از چارچوب صحبت نکنم علیرضا منصوریان:

*من تقریبا ۱۰ بازی اینجا بودم. در این مدت خیلی یاد گرفتم و توانستیم فعالیت های خیلی خوبی را انجام دهیم و از بچه ها هم تشکر می کنم. اگر به طور اصولی به فوتبال نگاه کنیم ما نتیجه هفتم را داریم و بالاتر از آن هم نمی توانستیم باشیم. در جریان بازی بچه ها زحمتشان را کشیدند اما دو غفلت کردند. ما می توانستیم بعد از ٢-٠ گل سوم و چهارم را بزنیم. بعد از بازی در رختکن به بچه ها گفتم که خدا و بعد فوتبال یک درس بزرگ به شما داد. ٢-٠ بدترین نتیجه است. شما روی ۱-۰ می توانید برنامه ریزی کنید اما روی ۲-٠ نه چون مجبوری جان فشان بازی کنی.

*از هواداران مان آنهایی که روبروی من سمت راست هستند دستشان را می بوسم، آن هایی که پشت من هستند دستشان را می‌بوسم. آن هایی که سمت چپ با بنر می‌آیند هوادار نیستند و من این ها را هوادار فولاد نمی دانم. این ها اگر هوادار فولاد باشند عقل می کنند، احمق بازی در نمی آورند، روز بازی با آلومینیوم دردسر برای تیم درست نمی کنند. اگر با من مشکلی دارند اجازه دهند فصل که تمام می شود، بروید با باشگاه صحبت کنید. یک بنر دارند که کهنه هم شده است، حداقل بنر را عوض کنید کثیف هم شده بود. یک بنر می آورید، یک گوشه پنجاه نفر، بعد نماینده هایتان می آیند سر تمرین با من سلفی می گیرند.

*با تمام احترام قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروستان را. روبرو سمت چپ که یواش یواش هم می‌رفتند چپ تر و من احساس می کنم وسطی ها می خواستند دنگشان را جدا کنند. روبرویی ها که دستشان را می بوسم فولادی بودند. آن هایی که می آیند در خیابان من را می‌بینند. اما آن هایی که آن گوشه می نشینند همان جا بمانند. نه که فقط من، بیایید ببینید در رختکن راجع به شما چه می گویند. اگر بازیکنانم از شما دفاع کنند دلم نمی سوزند. بازیکنان من خیلی شما را بی ارزش می دانند. مجموعه من، تدارکات من، پزشکان من و همه اصلا شما را نمی بینند. به خاک پدرم شما که اصلا پنجاه نفر هستید، ما در استادیوم ١٢٠ هزار نفری مربیگری کردیم. بعد می‌گویید ما فولادی هستیم، من نمی دانم کدام فولاد، مگر فولاد دیگری جز فولاد نوین اینجاست. آن فولاد را اگر می‌خواهید تشویق کنید اشتباه آمده آید. آدرس را لیدرها به آن بدهند شاید اشتباه می آیند.

*وی ادامه داد: هر دفعه با چه اعتماد به نفسی هم دارند.  یک بنر می‌آوردند. بنر را هم دفعه بعد بشوئید، کثیف شده است. می آیید اینجا با شعار مربی خارجی، مربی خارجی. من می‌دانم پشتش چیست. در هر صورت همه هوادارن که عاشق این تیم هستند امروز از بقیه تفکیک شدند. من منصوریان با آن سابقه از سال ١٣٧٠ دارم جلوی آقا سیاوش بختیاری زاده و آقا کوروش و خدریان و علی فرتوت و برادران سه لفته و... هستم.

*من واقعا در عین حال که لب خط مربیگری می‌کردم نتیجه صنعت را هم می پرسیدم. واقعا خوزستان بدون سه سهمیه آسیب است. در تست ١٣ سال ما ٢۵٠٠ نفر آمدند تست دادند. هر رده ٢٠٠٠ نفر می آیند و اگر از هر رده ٢٠ بازیکن خوب در بیاوریم می شود ۶٠ تا. اینجا گنج فوتبال ایران است و بعد بوشهر و بعد نوار شمالی کشورمان. خدارا شکر می کنم که صنعت نفت عزیز با عبدالله ویسی نتیجه گرفت. کسی که همین جا آسیب خورد. او هنرنمایی کرد و خوشحالم چون حیف است آبادان و خوزستان خنده از لبش بیفتد. مردم خوزستان مهمان نواز و دوست داشتنی هستند. وقتی ما را در خیابان می بینند به زور می خواهند به خانه ببرند و قلیه بدهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...